Skip to content
Зургадугаар сар 6, 2013 / ♥Darachan♥

Lee Hi-ийн сэтгэгдэл /YG Entertainment-ийн болон YG Family-ийн тухай/

ygfamily

5 сарын 29нд И ХА И YG энтэртайнмэнтийн талаар санал бодлоо хэлжээ

Lee Hi  YG Entertainment-д ороод жил болжээ

Lee Hi  “Би эндхийн хамгийн жаахан нь болохоор намайг тэд  ‘ magnae ‘ гэж дууддаг.CEO бол Hyun Suk захиралын дууддаг нэр, энэнээс болоод бусад нь ч бас тэгж дуудах болсон. Би энэ нэрийг үргэлж сонсдог тэгээд үргэлж баяртай байдаг.Эндээс л би magnae хэвээрээ байна гэдэгт найдаж эхэлсэн. Тэд намайг энэ нэрэнд дасахгүй нь гэж санаа зовж , намайг дэмждэг байсан. ”

Lee Hi эхэндээ хэлж зүрхлэхгүй байсан ч Hyun Suk-ийн талаар, “Тэр үргэлж надад загалмайлсан эцэг шиг сайн ханддаг.Тэр надад зохицох шинэ тоглолтын загвар гаргах бүр нь гайхалтай санагддаг.Тэрний хийсэн бүх зүйл надад гэнэтийн бэлэг байдаг.Энэ хэдийгээр боломжгүй санагдаж болох ч,  CEO энийг хийх үед түүний санаа нь зовдог. Тэр намайг миний мөрөөдөлдөө хүрэх зам руу хөтөлж байдаг. ” гэж хэлжээ

xwzkvbi46mxg9uoehfs7

Шинэ клипийн талаар ‘ The Baddest Female ‘, CL, “Би Си элтэй хамт нэг тайзан дээр гарсан нь үнэхээр гайхатай хэрэг юм.Би Си элийг янзтай дуучин гэдэгтэй үргэлж маргадаг байсан, тиймээс ч түүнтэй хамт нэг тайзан дээр гарах нь надад маш хөгжилтэй байсан. The CEO Is Hyun Suk намайг энэ тоглолтыг гэнэтийн бэлэг болгохыг мэддэг байсан. (Энэнээс өмнө И ХА И Си элтэй хамт дуэт хийхийг хүсэж байгаагаа илэрхийлжээ). Ахлах зэргийн дуучин ‘ maknae ‘-д тусалсан нь яг л мөрөөдөл шиг санагдсан. ”

“Бас дуучин Гамми эгч намайг яг л нялх хүүхэд шиг асардаг би тэр хүнтэй танилцсандаа үнэхээр их баярлаж байгаа”

Мэдээж БигБэнгийг мартаагүй  “Си эл болон ЖИДИ нар хамтдаа байхдаа үнэхээр янзтай байдаг. G-Dragon үнэхээр онцгой бөгөөд гайхалтай амьдралын хэмнэлтэй. Тэр үргэлж үнэхээр сайхан хувцасладаг бараг л төгс. Сингри бол гэр бүлийн маш гайхалтай нэгэн. Намайг бухимдсан үед, тэр мэдээд л намайг тайтгаруулдаг.Тэр үнэхээр дур булаах увидастай. ” гэжээ.
Мөн PSY талаар “Би энэ хүнд үнэхээр талархаж явдаг. Энд залуухан дуучин байгаа хэрэг үү,түүнд ч гэсэн над шиг 50 мянган хүний өмнө гарч тоглолт хийх боломж байгаа биз дээ? гээд л яавч амар хийж болшгүй зүйлсийг санал болгодог.Тэр намайг үнэхээр их сурталчилж намайг дэмжсэн.Миний сэтгэл гундуу байх үе бүхэнд тэр надад сайхан тоглолтыг санаачилдаг.Би тайзан дээр гарах бүртээ ,Псаи ахыг биширдэг . ”

“Миний бодлоор би ч тэдэн шиг болж чадах байхаа учирр нь YG Family намайг ингэж их дэмжиж байхад итгэлийг нь алдаж болохгүй шүүдээ.Би тэдэнтэй хамт байж маш олон тоглолтын санаа авах бүртээ маш их хүч чадлыг олж авдаг. Би ахлах зэргийн Магнэ И ХА И болтлоо маш шургуу ажиллах болноо” гэсэн байна

АМЖИЛТ ХҮСЬЕ++++

8 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. 2ne1 / Jun 6 2013 8:42 PM

    Cl.n tsomog 1han duutai ymuu

  2. KODY / Jun 7 2013 7:44 AM

    🙂

  3. cdsdcsc / Jun 7 2013 6:32 PM

    admina maknae yum bishu magnae gsn chin magnai gejam shig sanagdchlaa kesh whahahahahhehehehhekekekekekikkikikkkkkkk

  4. ♥Darachan♥ / Jun 8 2013 12:08 PM

    Harin tm yum shig bna lee hehe

  5. 21minzy / Jun 12 2013 10:24 PM

    Си эл болон ЖИДИ нар хамтдаа байхдаа үнэхээр янзтай байдаг ooe ene 2 tiim ih hamtdaa bdinn bhda?bi ene host aimr durtai!

  6. s / Jun 18 2013 5:22 PM

    Eooo GD ur perfect
    lee hi goe shde

  7. 2ne1 / Jun 18 2013 11:26 PM

    Admina 2ne1 hamtlag falling love gdg duu gargana geed bhad yagad medee hiihgui bga ym be hariu

  8. Zoloosmile / Oct 19 2013 10:35 PM

    CL ymar gotslol duuchin bsh de ene jil hamgiin anhnii duu ni bna , Tglee ch CL-iin vglesen vglee bvgd ynztai tm e

Сэтгэгдэл үлдээх

