Skip to content
Дөрөвдүгээр сар 26, 2013 / ♥Dae♥Zy

[Oneshot] Daesung ний төрсөн өдөрт зориулав

66555_276782269108470_1028835158_n

Энэ өгүүллэгийг би Тэсоны дүрээр бичиж байгаа болно ^^

~~~~~~~~~~~

Надад дебут болоход ердөө хоёрхон жил үлдэж байна. Хоёр жил гэдэг урт л даа. Гэхдээ миний хувьд бол хоёр жил гэдэг бол бэлтгэл, хоолой бичлэг, бүжиг гээд дороо өнгөрчихдөг юм. Харин өнөөдөр бол захирлаас бидэнд өгсөн амралтын өдөр. Энэ өдөр сайхан амрахыг хүсэвч шувууд жиргэж байсан болохоор зугаалахаар шийдэж, Хан мөрний эрэг рүү явахаар шийдэн машинаа асаалаа.
Ирчихээд хэсэг зогсов. Нүдээ аниад агаар амьсгалан зогсох … Гэтэл энэ бодол дундуур нэг эмэгтэйн уйлах дуу … Эргэн тойрноо хартал нэг эмэгтэй цаас баричихсан уйлж байв. Би тус болох санаатай очиж “Зүгээр үү?” хэмэнэ асуулаа. Намайг ирснийг мэдэнгүүтээ тэр цаасаа ардаа нуув. Би юун цаас болохыг ойлгосонгүй. “Зүгээр ээ, Төвөг удсан бол өршөөгөөрэй” хэмээв. Үг хэлэхийг хүссэн ч нэг ам эвлэж өгөхгүй байлаа. Түүнийг тайвшруулах санаатай машиндаа суулгаад парк орлоо. *Замд болсон яриа*

– Чамайг хэн гэдэг юм? Намайг Кан Тэсон гэдэг. Нилээн удаж байж хариуллаа

– Пак Со Рин /Park Seo Rin/

– Чамд ямар нэгэн юм тохиолдоо юу?

Энэ асуултанд тэр хариулсангүй. Тиймээс би дахиж асуугаагүй юм.

Алсыг харагч дээр суугаад жаал юм ярив. Их хөөрхөн ааштай, бас их санаа нийлж байлаа. Яагаад ч юм сэтгэл минь түүнд уусаад байх шиг байсан юм.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Одоо гэнэт завгүй болчихоод энэ хүртэл хууллаа. Маргааш юм уу өнөө орой үлдснийг нь оруулна аа

3 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. maralaa vip / Apr 26 2013 11:44 PM

    busad gishvded maani ch bas oneshot hiiged og pls

  2. daesung guree / Apr 27 2013 2:48 PM

    heze daraagiihiig ni hiih ve?

  3. daesung / Apr 27 2013 6:20 PM

    hurdan daraaginnhiin oruulaarai pls

Сэтгэгдэл үлдээх

