Skip to content
Дөрөвдүгээр сар 15, 2013 / ♥Darachan♥

Park Bom өдрийн тэмдэглэл

644187_539790056073646_1393817000_n

===Парк Бом өдрийн тэмдэглэлийг сонирхоцгооё===

Парк Бом-Өнөөдөр би өрөөгөө янзалж дууссан одоо нүдэээ ~~~(((o(*゚▽゚*)o))) Daebak дээр төвлөрүүлж байна ~~~ Янзтай~~Гайхалтай!! ㅠㅠㅠㅠБи одоогоор их санаа зовж байнаㅋㅋㅋ

Би бас өдөр бүр тэмдэглэл хөтөлж баймаар байна…. ㅋㅋㅋㅋ

Маргааш ямар нэг онцгой зүйл болно… Нууц!!Үгүй ээ!!! 12 цаг болж байнаㅋㅋㅋби унтах хэрэгтэй байна гэхдээ..Саяханаас би маш олон зүйлийн талаар бодох боллоо.. маш олон шалтгаанууд..тэдгээрийн нэг бол!!! ㅋㅋㅋㅋㅋбид дахин төрөхдөө бэлдэж байна ㅋㅋㅋㅋ *^_____^* би маргаашнаас шинэ бом болно ㅋㅋㅋ( ´ ▽ ` )ノ үнэнээсээ !!! Яагаад гэвэл би маш олон зүйлийн талаар бодсон.. энэ миний нуугддаг газар шиг чухал нууц…ингэх нь надад маш их таалагдаж байна !!!*^_____^*

Би та бүгдийг ийм зүйл хийнэ гэдэгт итгэлтэй байна Оллоо!!Хувцасны дэлгүүр..Тэнд миний хэрэгцээт зүйлс байгаа!!!!!??? ㅋㅋㅋWow~~~ үүнийг хийсэн загвар зохион бүтээгчид бол шилгүүд!!! ㅋㅋㅋㅋ янзтай.. ㅋㅋㅋㅋㅋби одоо усанд орлоо*^^*”

Гэсэн байна уучлаарай би их муу орчуулагч гэдгээ хэлэх нь зүйтэй болов уу аль чадахаараа орчууллаа хэхэ

2 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. KODY / Apr 15 2013 8:43 PM

    Hehe Don’t worry Be happy !🙂

  2. undrah / Apr 15 2013 8:47 PM

    Joohon oilgomjgvi l ym da kkkk

Сэтгэгдэл үлдээх

