Skip to content
Арван хоёрдугаар сар 7, 2012 / erikaterguun

2NE1 Сингапуp дахь хэвлэлийн бага хурал дээрх ярилцлага

2ne1-sg-press-con-1

А: Сингапурт дахин ирэх ямархуу байна?
CL: Энэ удаагийн ирэлт маань бидний хувьд 3 дахь удаагийх. Бид ирсэндээ маш их баярлаж байгаа мөн бид Сингапурт маш их хайртай. Одоо хэр их хайртайгаа тоглолтоороо харуулах болно.
А: Ийм их ажилтай байгаа юм байж та нар яаж галбираа ингэж сайнбарьж чадаж байна?
CL: Бид тойрон тоглолт хийж байгаа учираас аялахад маш их энерги зарцуулагдаж байгаа. Тийм болохоор аялалаар явж байхад арай амарханмөн Солонгост байхад арай хэцүү гэж бодож байна.
А: Та нар хэзээ чөлөөт цагтай байж, чөлөөт цагаараа ю хийх дуртай вэ?
CL: Бид 4 4үүлээ маш өөр, Миний хувьдгэх юм бол хмм.. би сайн мэдэхгүй байна, би амрахдаа тийм сайн биш, би ажилдаа дэндүү орсон гэж хэлж болно.
Dara: Би мууртайгаа хамт цагийг өнгөрөөнө.
Хөтлөгч: Муурын чинь нэрийг хэн гэдэг юм?
Dara: Dadoongie! Thunder-ыг мэдэх үү? Тэр манай дүү түүний Солонгос нэрийг Chundoong гэдэг тийм болохоор манай муурын нэр Dadoongie! (Dara + Chundoong = Dadoongie)
Bom: Би хоол иддэг.
Minzy: Чөлөөт цагаараа би юм нэхэх дуртай.

2ne1-sg-press-con-2

 

А: Аялалаар явж байхад танар гэрийнхээ юуг илүү санаж байна?
CL: Миний бодлоор Dara энэ асуултанд хариулах байх. Дара байнга гэрээ санадаг.
Dara: Би гэр болонмуураа санаж байна.
CL: Дара Солонгосс хоолоо илүү их санадаг нь..
А: Албум гаргах болгондоо бүжиг болон хөгжмийн тал дээр сайн мэдлэгтэй, биеэ даасан гэж бодож байна уу?
CL: Мэдээж! Дебүтээсээ бид л сайжирсан гэж бодож байна. Бид өдөр болгон өөрчлөлт болон илүү том болохыг хүсдэг.
Q: Загварын бэлэг тэмдэг болсноор та нар өөрсдийнхөө өмсөх хувцасыг хүмүүсээс эсвэл ямар нэг газраас олдог уу?
CL: Хамгийн түрүүнд баярлалаа гэж хэлье (инээцгээв) Бид 4 маш өөр өөр стильтэй. Гэхдээ 2NE1-ы хувьд бид дуунуудаасаа авдаг.
А: Та нар ирээдүйд эсвүл удахгүй болох төлөвлөгөөнийхөө талаар танилцуулаач.
CL: Үнэндээ 2NE1 New Evolution Global Tour-ын хувьд Сингапур манай хамгийн сүүлийн зогсоол байгаа. Бид одоо албуман дээрээ ажллаж байгаа. Ирэх жил бид уулзах байх гэж бодож байна.
Одоогийн албумнаас чинь ямар дуунд дуртай вэ?
CL: Өнгөрсөн жилийн Солонгос дахь албум маань даль нэг дууг сонгох нь маш хэцүү байсан. Гэхдээ миний хувьд I’m The Best! Бидний хувьд яг дуртай дуу гэсэн зүйл байхгүй.Бид бүх дуунууддаа дуртай.
А: Дуунуудаа яаж дүрслэх вэ?
CL: Би дуунуудаа болон 2NE1-ыг дүрслэхдээ хэзээ ч дуртай байгаагүй. яагаад гэвэл бид өөрийн урсгалаараа л явдаг мөн байнга өөрчлөгдөж байдаг болохоор. Бид өөрсөддөө хил хязгаар тогтоомооргүй байна.

2ne1-sg-press-con-3

 

А: Та нарын хэн нэгэн эсвэл хамтлагаараа ямар нэг жүжиглэх зүйл хийх боломж байгаа юу?
Dara: надад жүжиглэх боломж олдвол би дуртайяа хийнэ. Яагаад гэвэл өмнө нь би Филиппинд жүжигчин байсан болохоор үүнийг маш их санаж байна. Жүжиглэх маш хөгжилтэй яагад гэвэл би хэн ч болж болно. Мөн хэн нэгнийг алгадад чадна – Жүжиглэлтээр л дээ.
А: Хэрвээ та нар 2NE1 биш байсан бол юу хийж байх байсан бол?
CL: Бид 2NE1 болохоос өмнө бүгд соло-албумдаа бэлдэж байсан. Тийм болхоор бид хөгжмөө хийсээр л байх байсан байх.
А: За асуултаа улам илүү хүнд болгоё. Хөгжимтэй холбоотой зүйл хийгээгүй байсан бол юу хийж байх байсан бэ?
CL: Хмм.. Та нарт гайхмаар зүйл байх боловч жоохон охин байхдаа би гэлэнмаа болно гэж мөрөөддөг байсан.
Dara: Би өөр зүйл хийх талаар бодож үзээгүй. Гэхдээ жүжигчин эсвэл гэрийн эзэгтэй.
Bom: Би ч гэсэн өөр зүйлийн талаар бодож байгаагүй. Би үргэлж л дуучин болохыг хүсдэг байсан.
Minzy: Би яруу найрагч болох байсан байх.
А: Гэрээсээ холбайх нь танарт хэцүү байх, танар яаж гэр бүлийхэнтэйгээ холбогддог вэ?
CL: Бидэнд утас байгаа шүү дээ.
Хөтлөгч: Skype?
CL: Тиймээ.

2ne1-sg-press-con-5

 

А: Энэ тоглолтыг удаан хүлээсэн Сингапур дахь Blackjack-ууддаа юу гэж хэлмээр байна?
CL: Бид үнэндээ энд ирэхийг маш их хүлээсэн. Бид маш их баярлаж байгаа мөн маш их энергитэй байгаа учираас маргааш хөгжилтэй байна гэж найдъя.
А: Та нарын дуртай олон нийтийн сайт юу вэ? (Twitter, Facebook г.м)
CL: Бид 2NE1-ы Facebook хуудастай. Мөн манай 3 Twitter-тэй. Надад тэд нартай холбогдоход хэцүү байдаг ч.. тэднийхээр орон бусдууддыг нь шалгачихдаг.
А: 2NE1 Америкт маш амжилттай байгаа шүү дээ. Анх эхлэхэд олон улсын хүмүүс танина гэдгийг мэдэж байсан уу?
CL: Бид олон улсых болно гэж бодоочгүй. Гэхдээ бид олон улсых болж чадсан. Үүндээ ч наалдаад явна гэж бодож байгаа.
А: Кпопын энэ дэлхий дахинд тарж байгаа үзэгдлийг юу гэж тайлбарламаар байна? Кпоын амжилтын нууц юу гэж бодож байна?
CL: Миний бодлоор мөрөөдөлдөө хүрэх хүсэл тэмүүлэл гэж бодож байна. Яагаад гэвэл Солонгосын хөжим дуу, урлаг гээд л бүх зүйлүүд нь хүсэл тэмүүлэлтэй байдаг учираас.
А: Дуучин болмоор байгаа хүмүүст хандаж өөрсдийнхөө зүгээс юу гэж хэлмээр байна?
CL: Хэзээ ч битгий бууж өг, хүсэл тэмүүлэл түүндээ үнэн сэтгэлэсэ хандаж чадвал чиний цаг ирэх болно гэж хэлмээр байна.

2ne1-sg-press-con-4

 

А: Фенүүдийн чинь хийж өгсөн хамгийн сэтгэл хөдөлгөсөн зүйл юу вэ?
CL: Үнүндээ наадах чинь аягүү хэцүү асуулт байна. Шинэ жил, Крисмас, эсвэл миний төрсөн өдөр гээд баяртай өдөр болгоноор захиа гэх мэт зүйл ирэхэд би маш их баярладаг.
Dara: Надад сонгодход маш хэцүү байна гэхдээ нэгийг сонгох юм бол дэлхийн бүх гоймонг хийсэн хайрцаг байсан.
Bom: Надад ч гэсэн хэцүү асуулт байна. Гэхдээ нэг миний дуртай хүүхэлдэйний тоглоомны хувцасыг өмссөн охин байсан. Poong Poongie гэдэг. Бүр яг тэр хувцасыг нь өмссөн байсан.
Minzy: Тоглолтын үеэр дуулж байхад нэг Blackjack миний нэртэй самбар барьсан байсан. Түүнд нь маш их талархсан.
Тоглолт болон аялан тоглолтондоо яаж бэлддэг вэ?
Bom: Би энергитэй байхын тулд юм иддэг.
А: Аялан тоглолтонд бэлдэхэд хэр удаан хугацаа зарцуулсан бэ?
CL: Бид 2 сар амралтгүйгээр бэлдсэн. Бид маш их зүйлийг сурч олон сайн хүмүүстэй уулзсан гэж бодож байна.
А: Маргаашийн 2NE1-ы тоглолтонд юуг бэлдэх хэрэгтэй вэ?
CL: Зүгээр л бид нартай хамт хөгжилдөхөд л болно.

*Бом юун ч хөөрхиймбдээ гарч ирэх болгондоо юм идэх талаар..*

6 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. Tempo / Dec 7 2012 4:57 PM

    Бом идээд л байх юм тэгсэн мөртлөө аягү гоё биетэй Дара яасан ч жаахан охин шиг юм бэ дээ хэхэ хайртайшд !!!!!!!!!!!!

  2. uuskuu / Dec 7 2012 6:17 PM

    kkk… 2ne1 the best!!!!!!

  3. dada / Jan 17 2013 10:34 AM

    bom in hoh n ymr tom boltsin be suld ndtai unthd tim bgaguide =))

  4. daesung guree / Jan 18 2013 12:13 PM

    muu golog mine chi yu geed baigaan chamaig bodvol bom shaal oor hun meduu chi bol zugeer l neg gaj donton yaasan mongolchuud chamaig tooj harahgui bolhoor sain yvaa negt ni ataarhaa yu hehe

  5. daesung guree / Jan 18 2013 12:15 PM

    chi sadar samuun yvdlaa ter gaj dontonguudiinhaa bolgt ochij bich golog mine

  6. daesung guree / Jan 18 2013 12:17 PM

    yaasan dada gologoo chi hund doromjuulah yamar bn

Сэтгэгдэл үлдээх

