Skip to content
November 27, 2012 / ♥Dae♥Zy

Сэнри өдрийн тэмдэглэл “Би 70 настай гэж үү? T.T”

Би дээр Ёнбае ахтай хамт эмнэлэг явсан. Тэр эмч надад яааг ингэж хэлсэн. “ Сэнри-сангийн бие нь яг 70 настай өвгөнийх шиг байна. Би үүнд итгэж чадахгүй байна” гэсэн Т.Т. Би 21-тэй шдээээээээээээээээээээээээээ.😥

Харин өнөөдөр би дахиад л тэр эмнэлэг рүү явсан. Магадгүй би илүү муу хариу сонсохвий гэж их айсан байх. Гэтэл “ Сэнри-сан чиний бие үнэхээр гайхалтай сайн болсон байна!!! Маш сайн!” гэсэн. Тэгээд би “ Тэгвэл эмч ээ миний бие хэдэн настай хүнийх шиг гэсэн үн вэ?” гэж асуусан чинь

-“ Өнөөдөр чиний бие 50 настай хүнийх шиг болсон байна гэсэн. (^O^)!!!” Би одоо маш их баяртай байна…үнэхээр…Үнэхээр их баяртай байна. Энэ 20 настай хүнийх шиг болоход удахгүй ээ гэсэн үг!!🙂

Би одоо яг 20 настай хүнийх шиг биетэй болно. Хүмүүс ээ намайг дэмжээрэй!!

Одоо буцаад хүнд ажилдаа оръё доо!!

*******************************************************

21-тэй хүн 70-тай гэж гарна гэдэг чинь Бигбанг их л хүнд ажилдаг гэсэн үг дээ T.T

10 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. daesung guree / Nov 27 2012 10:08 PM

    mal

  2. josephine / Nov 27 2012 10:09 PM

    maknaegaa demjilgui yahav…hehe…
    tiimee ted uneheer hund ajilladag bh…minii ulger duurialal bol BB…neg shuniin noir daahgui esvel buuj ugmuur sanagdah geh met asuudaltai uyd BB-giin tuhai bodol l mng sergeedeg…hetsuu bsn ch hicheegeerei manai maknae oppa…

    • G.K.S / Nov 28 2012 3:00 PM

      аргагүй аргагүй.
      хэхэхэхэ.санал нийлжийна.
      сэ тааралдаагүй удцан бна ш дээ.93 дээрээ байгаанмуу 30 дээрээ байгаамуу

      • josephine / Nov 28 2012 5:24 PM

        huush2…bolison gesen yasan…hehe…93 deeree bgaashdee…end 30 deer bhgui yu!!!harin chi…boduul gks deeree bgaamuu?

        • G.K.S / Nov 28 2012 5:42 PM

          больцон ш дээ хөгшөөн.хааяадаа ганц нэг л ордын.
          тийн gks дээрээ байгаа.харин энд амидаагийн чин 82 дээр.ямар ашигладаг биш.
          чи өөрөө болиочээ.зөнөж үхэх гэж байж.

          • josephine / Nov 28 2012 6:04 PM

            hahaha…harin tiimee odoo ch zunuj bna daa…on gargaad bagasgana aa…odoo bur arai bishee…harin BB bgaa tsagt bolino gej yu l bol….msgrt orood iree

  3. uuskuu / Nov 28 2012 10:02 AM

    bie sain bodoh heregtei shuu!!! maknae fighting>>>

  4. VIP, BlaCkJacK, HoTTesT / Nov 28 2012 5:35 PM

    Seungri Fighting u will be get better soon♥

  5. Boloroo / Nov 28 2012 8:55 PM

    ye huurhin be egdutein

  6. Solongo / Nov 28 2012 9:55 PM

    hahaha alia yum be?

Сэтгэгдэл үлдээх

