Skip to content
November 24, 2012 / ♥Dae♥Zy

Seungri тэмдэглэл

3 дахь Япон дахь аялан тоглолт. Өнөөдөр Токиа-гийн Кёосера Домед тоглолтоо хийсэн. Би дандаа хүмүүсийн харааны төвд байсан учир нь би заалыг маш олон удаа тойрч алхсан. Үнэндээ энэ миний төсөөлөл байсан л даа. Өнөөдөр 50000 фен манай тоглолтыг үзэхээр ирсэн, тэдний дуу надад сонсогдож байсан, маш гайхалтай газар байсан шүү.

Гэхдээ Доме бол жинхэнэ бейсболчдын газар. Тэд дандаа л “ Үсэр” “ Битгий үсэр” гэж орилцгоож байдаг.

Анх намайг японд ирэхэд надад хамгийн түрүүнд бодогдсон зүйл минь гэвэл би бүх фенүүдтэйгээ хамт байхыг хүссэн. Би бүх фенүүдээ баярлуулахыг хүсэж байна. Яаж вэ гэвэл Японд олон удаа очиж фенүүдтэйгээ уулзах.

Жишээ нь өнөөдрийн тоглолт. Бид олон цагийн тоглот хийхгүй бол ойрын хугацаанд дахиж уулзахгүй шүү дээ.

Өнөөдрийн тэмдэглэл ингээд дууслаа. Сэн-Чан нь ор луугаа явлаа.

**********************************************************************

Гайхалтай макнае шүү ^^

5 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. T.O.P / Nov 24 2012 8:39 PM

    hoorhon shuu

  2. bigbang bigbang / Nov 24 2012 9:23 PM

    manai maknae

  3. VIP, BlaCkJacK, HoTTesT / Nov 24 2012 11:44 PM

    Mongold yadaj 1ch udaa bolov ireed bid nariigaa bayrluulaldaa:(

  4. uuskuu / Nov 25 2012 4:57 PM

    kkk… maknae huurhun shuu!!!

  5. daesung guree / Nov 25 2012 9:00 PM

    bi mongold irver hamgiin turuund uzne tegehdee daesungiin gariin usgiig avah bolomj oldvol bi galzuurna

Сэтгэгдэл үлдээх

