Skip to content
November 24, 2012 / ♥Dae♥Zy

Seungri Осака

Энэ бол Осака. Би гэртээ ирчихлээ. Та нар мэдэхгүй байх л даа. Би Японд хайртай. гэхэд Японы фенүүд Осакад ирсэн баярлалаа. Seung-Chan гэсэн байна.

Би нэг газар луу явахад Осакад “One piece” байсан. Энэ үнэхээр хөгжилтэй. (^ㅇ^). Лаффи болон тэдний ах. Бас 3Д графиктай дуу боло видео. One Piece-ээс миний дуртай гол дүрийн баатар бол Санжи. Тэр дандаа Костюм өмсдөг, Би түүнд дуртай. Энэ бүхний дараагаар би тэндээс явсан.

Гэсэг байна.

***********************************************************************************************************

хүмүүс ээ надад энэ One Piece геж юу болох талаар тайлбарлаад өгөөч

3 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. KODY / Nov 25 2012 12:02 PM

    ONE PIECE – gaihaltai anime shuudee nzuud min kkkk 🙂

    • ♥Dae♥Zy / Nov 25 2012 5:53 PM

      Аан Анааям бсымуу? ккк. Минжи бас дуртай байдаг юм бна лээ. Би бүүр гайхаад бсынмаа ххэ баярлалаа.

  2. uuskuu / Nov 25 2012 5:22 PM

    tiim shuu!!! neg heseg tv5-r gardag bsan sht…

Сэтгэгдэл үлдээх

