Skip to content
November 5, 2012 / erikaterguun

G-Dragon “GQ Korea” Сэтгүүлд [ярилцлага/зураг]

  1. зураг авалтын үеэр та нилээн чухал байх шиг байсан. GD: Би тийм хөнгөмсөг харагддаг гэж үү? Би хөгжим хийхдээ хөгжиж чаддаг ч гэсэн зураг авалт бол хөгжмөөс өөр болохооор ихэнхдээ зураг авалтанд алдаа гаргахгүйн тулд бага зэрэг сандардаг л даа. 3. Би таныг 13 настай байхдаа дуулж байхыг чинь снах юм байна. Өнгөрсөн одоо 2т ямар нэгэн ялгаа байгаа юу? GD: Ммм.. Би хөгширсөн ч хөгжмөө үгэлжлүүлж хийсээр байна гэдэг бодол минь өөрчлөгдөөгүй л байгаа. Орчин тойрон минь өмгөрснөөс минь өөрбөлсөн гэж бодож байна. Дуртай дуугаа олоод сонсох мөн тайзан дээр байх 2 маш хэцүү байсан. Одоо бол хүссэнээ хийж болох болохоор аз жаргалтай байна. Энэ орчин тойрон маань миний имижийг бүрдүүлэхэд сайн гэж бодож байна. Зарим хүмүүс магадгүй надад атаархах байх гэхдээ би сайн ажилласан болохоор надад.. шагнал болж ирсэн байх. Би ойрын үед их тайвширсан байгаа. 5. Та Verbal-ын Ambush-тай хамтарч коллаб хийсэн шүү дээ. Та түүний юунд нь дуртай юм бэ? GD: Тэд илүү мэргэжлийн хүмүүс болохоор нь би дуртай. Хөгжимчид өөрсдийн гэсэн брендтэй мөн тэд өөрсдийнхөө хүчийг босгож өгдөг. Энэ нь маш гоё харагддаг. Хэзээ нэгэн өдөр би тийм болно гэж боддог. Эхлээд тэд нартай уулзахад би маш их асуулт асуусан шүү. 6. G-Dragon-ы дуунд хүмүүс хамтарч оролцох нь танил байдаг шүү дээ. Гэхдээ G-Dragon бусад хүний дуунд хамтрах нь тийм ч их тохиолдоод байх зүйл биш. Энэ ямархуубайсан бэ? GD: Энэ нь миний мэдэхгүй зүйл байна. Би тэднээс их зүйлийг сурахыг хүсдэг ба тэд аль хэдийн сайн үр дүнд хүрсэн байгаа. Би өөрийнхөө брендийг гаргаж ирэхэд туслах их юм зааж өгөх хүмүүс гэж боддог. 7. Таньд ямар нэг авахыг хүссэн зүйл байна уу? GD: Миний хүссэн зүйл.. яг одоо? Одоо гараагүй байгаа ч гэсэн Yves Saint Laurent-ыг үнэхээр их хүсч байна. Яагаад гэвэл би Hedi Slimane-д багаасаа маш их дуртай байсан. Би одоохондоо коллекцүүдийг нь хараагүй байгаа ч гарангуут нь шууд үзнэ гэж бодож байгаа. 8. Таньд авч чадахгүй зүйл гэж байхгүй тийм үү? GD: Үнэндээ бол байхгүй. Би авах гэж оролдох л юм бол авах болно.. 9. Big Bang Bad Boy дуунаас хойш буцаад хип-хоп тал руугаа орж байгаа юм шиг. GD: Анхнаасаа л Big Bang хип-хоп хамтлаг байсан. Буцаад Хип-хоп руугаа орох гэж 5-6 жил болоо шүү дээ. Бид эхлээд бид нар idol-ын дуу хийх юм бол хүмүүс их дагана гэж бодсон. Эхлээд алдар хүндтэй болчихоод дараа нь өөрсдийнхөө дуртай хөгжмийг хийнэ гэж бодсон. Бид одоо нууцлагаар бага багаар хип-хоп дуунуудаа хийж байгаа. Бидний сүүлийн зорилго бол хип-хопыг алдаржуулах байгаа. 10. Хөгжим болон фэшион 2 нэг зүйл тийм үү? GD: Мэдээж. Хүмүүс намай fashionista гэж дуддаг, гэхдээ.. энэ нь.. жоохон ичмээр санагддаг. Мэдээж би маш их баярлаж байдаг л даа гэхдээ би хөгжимд дурта болохоор хөгжимд дуртай шигээ л фэшионд дуртай. Гэхдээ гадуур маш олон гоё хувцасладаг хүмүүс байгаа. Би заримдаа гоё хувцасласан гадаадуудыг хардаг мөн заримдаа тэд нарыг дууриадаг.  

11. Хэн ойрын үед хамгийн загварлаг байна?
GD: Ммм.. ойрын үед M.I.A гоё харагдаж байгаа. Тэр эмэгтэй гэхдээ мас сайхан зохицуулж чаддаг. Эрэгтэйчүүдийн дунд гэх юм бол маш их сайхан хувцасладаг олон хүмүүс байгаа гэхдээ миний бодлоор Pharrell-д дуртай.
12. ‘One of a kind’ клип намайг ASAP Rocky-г бодогдуулсан шүү.
GD: Би ‘Peso’ клипийг хэдэн хоногийн өмнө үзсэн маш сайн байна лээ шүү. Яг л хуучин хип-хоп шиг.. өөрийнхөө хүссэн юмыг хийгээд сууж байхдаа сайхан байна. Өмнө нь тэд нарыг үзээд онгод орж байгагүй гэвэл худлаа хэлсэн болно. Гэхдээ тэр дуу миний дуртай дуу мөн дуртай клип. Та миний үзэл бодлыг юу гэж бодохыг мэдэхгүй байгаа ч би гадаадын клипүүдийг үзээд тэгж их гайхдаггүйээ. Хөгжмийн зах зээл болон хөгжимүүд одоо бол тийм ч онгод оруулж чадахаа байсан гэж боддог. Гэхдээ “Peso” маш шинэлэг бас сайн болсон байсан.
13. COMME des FUCKDOWN малгай одоо алдартай болж байна. Таны өмнө нь өмсөж байсан хувцасыг хүмүүс одоо өмсөж байхыг хараад юу гэж боддог вэ?
GD: Cool. Great.
14. Сайхан ч гэсэн дахиж өмсөхийг хүсдэггүй болох..?
GD: Тэгдэггүй. Хэрвээ би нэг дизайнеын хувцасыг өмсвөл одууд намайг өмссөний нилээн дараа өмсдөг. Би тэглээ ч нэг өмссөн хувцаснуудаа өмсөж чаддагүй. Би өөрөө яагаад тэгдэггээ ч мэддэгүй. Гэхдээ намайг эхлээд өмссөний дараа хүмүүс өмсөж эхэлэхээр би дуртай байдаг. Тийм болохоор л тэгдэг байх..
15. Жишээ нь Givenchy-ын ‘Giyongchy’ малгай?
GD: Тиймээ нэг жишээ. Хаха, би хүмүүсийг энгийн фонттой малгай, малгайтай цамц өмсөхийг харах дуртай. Худалдаанд гараагүй байгаа ч гэсэн.
16. Та клипэн дээрээ их хөгжилтэй харагдаж байна лээ. Нээх стиллэг хувцас болон тэнэг бүжгүүд бүжиглэн тэр нь маш шинэлэг хөгжилтэй санагдсан. Та одоо тийм юманд анхаарал хандуулахгүй байгаа юу?
GD: Би өмнө нь нилээн их юманд анхаарал хандулдаг байсан юм шиг байгаан. Би өөрийгөө муухай харагдуулахыг хүсдэггүй байсан тэгж чадахгүй гэж бодож байсан. Гэхдээ одоо өөрийнхөө байгаа байдлыг хөгжмөөрөө дамжуулж гаргавал зөв гэж бодсон. Хүмүүс намайг сахалаа хусч байхыг өмнө нь хараагүй. Сool харагдах гэж оролдох нь одоо хүмүүст танил болсон байх.
17. Та өөрийгөө яаж зөв поз авахаа мэддэг хүн. Хөгжилтэй харагдахад хязгаар байсан болов уу?
GD: Ммм.. мэдэхгүй байгаа ч гэсэн байсан шүү. Гэхдээ зохих ёсоор нь хийвэл дээр байх гэж бодсон. Би хөгжилтэй харагдах гэж оролдсон гэхдээ миний дотор тийм хязгаар байсан байх.
18. Та нэг жилийн өмнө өөрийгөө чоно гэж хэлж байсан харин одоо ‘Маш олон зальтай баавга яг л үнэг шиг’ (One Of Kind дууны мөр) гэж хэлсэн.
GD: Би энэ албумыг хийхэд их тайван байсан шүү. Өнгөрсөн жил би хэсэг хугацаанд амрах хэрэг гарсан тэр үеэр их эрч хүч хуримтлуулж авсан. Тэр үе миний анх удаа ганцаараа байх үе байсан тэр үеэр их зүйлийг бодож том болсон..? Тэр ичгэвтэр зүйл хийсдээ маш их гэмшсэн.
19. Та чухал зүйл дээр алдаж байсан уу?
GD: Мм.. тийм! Мэдээж. Надад буцаж ирээгүй хайр дурлал байсан, би бас муу сурдаг байсан..
20. Гэхдээ G-Dragon үргэлж ялдаг юм шиг харагддаг. Та ‘Өршөөгөөрэй. Би бол халуухан эд зүйл’ гэдэг энэ нь ч таньд натурал юм шиг харагддаг.
GD: Би ч гэсэн тэгж боддог байна. Яагаад гэвэл би бүх зүйлд өөртөө итгэлтэй байдаг. Би өмнө нь өөртөө итгэлгүй байдаг байсан. Би багадаа намхан тэгээд жижигхэн харагддаг байсан болохор аймхай байдаг байсан.

21. Энэ удаад таных шиг гурвал title дуу мөн клипүүд байхгүй. Энэ таны л хөгжимүүд. Энэ бүгд нь та өөртөө итэглтэй болсных гэсэн үг үү?
GD: Энэ миний өөрийн соло-албум тийм болохоор би юу хийхийг хүссэнээ хийсэн. Энэ албумад ямар нэг концепт байхгүй. Энд нэг тийн хачин дуунууд байгаа, 1 дэх болон 2 дахь дуунууд хоорондоо ямар ч холбоогүй. Би юу хүссэнээрээ л хийсэн. Хүмүүс өөрсдийнхөө сэтгэл санааны байдалд тохируулан сонсож болохоор. Миний амьдрал ойрын үед яг тийм байгаа болохоор. Өөртөө итгэлтэй байгаагаас биш харин хүмүүс миний юу хийж байгаад дуртай байх байхаа.
22. Та өөрийнхөө юу хүссэнийг харуулсан гэж бодсон. Хэрэв та төлөвлөгөөти хийсэн бол хамгийн сүүлд нь “One of a kind”-ыг оруулах байсан байх.
GD: Тийм шүү таны зөв. Би юу хийж чадахаа хамгийн түрүүнд харуулсан. Мөн “One of a kind” дуу энэ албумааар юу харуулахыг хүссэн тэрийгээ бүгдийг хийж чадсан гэж бодож байна. Клип, стиль, дууны үг гээд л..
23. YG таны title дууг сонгосон гэсэн. Та санал нийлэхгүй байх шалтгаан байгаа юу?
GD: Би дууны үгийг ихээр бичдэг л дээ. Дууны үг зохиодог хүн ном зохиодог хүнтэй яг адилхангэж боддог. Нэг үг маш олон зүйлийг өөрчилж болно. YG надаас олон хүмүүст ойрхон сонсогдохоор үг сонго гэсэн. Гэхдээ би түүнээс гуйсан. Жишээлбэл ‘That Bastard’.
24. Та албумандаа оноо өгвөл?
GD: Мм.. 70?
25. 70?
GD: 70? 77! 70… Би одоо оноо өгч чадахгүй. Магадгүй 3 эсвэл 5 жилийн дараа..

*за Админ Жестер нь буцаад ирсэээээээээн~ Хичээл ихтэй байгаа ч гэсэн мэдээнүүдээ хийгээд байхыг бодноо.. Намайг нилээн хэдэн өдөр нтр алга болчих юм бол ойлгоорой~ Ялангуяа шалгалттай үеэр..🙂 Би нь Твиттер Инстаграм нтрийн талаар хийж чадахгүй шүү~ хэлчий.. тэд нар чин өдөрт мангар ихийг хийдэг.. би зүгээр л мэдээ хийе за.. *

6 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. BCDM / Nov 6 2012 12:02 AM

    admin ergeed irlee saihan baina kkkk

  2. GD / Nov 6 2012 10:17 AM

    saihan yriltslaga bna medeegee hiigeed baigaarai

  3. uuskuu / Nov 6 2012 10:22 AM

    kkk goy shuu!!!

  4. Maralmaa / Nov 6 2012 10:27 PM

    bi bol 100 onoo ognooo heden jil ongorson j oorchlogdohgui ee hehe. Uneheer aguu ym aaa

  5. G SPARROW / Nov 7 2012 8:09 PM

    yooy mama big bang mash door bna shinwa ch genvv te manaihniig hol hayj bna lee tegehdee bi sanalaa idbehtei ogj baigaa ydaj super junioriig gvistiii he he

  6. moon / Nov 10 2012 8:17 PM

    amjilt!

Сэтгэгдэл үлдээх

