Skip to content
October 16, 2012 / erkabom

Younha ‘I’m a Singer2’-ын үеэр 2NE1-‘I Don’t care’-г дууллаа

Залуу дуучин Younha ‘I’m a Singer’ шоуны үеэр 2ne1 хамтлагийн I Don’t Care дууг дуулжээ…

Алдартан дуучид өөрсдийн авьяасаа харуулдаг гэдгээрээ олны анхаарлыг хамгийн ихээр татдаг MBC телевизийн ‘I Am a Singer 2‘ хөгжмийн хөтөлбөрийн сүүлийн дугаараар дуучин Younha  2NE1-ийн хит дуу “I Don’t Care“ дууг өөрийн хувилбараар дуулжээ.

Тэр өөрийн ярилцлагандаа: “Би тэргүүн байранд орохыг маш их хүсч байна. Хэрвээ миний оноо доошилбол би  их шаналах болно. Дуугаа бэлдэж байх үеэр би өөрийнхөө биеийг илүү чөлөөтэй байгааг мэдэрсэн. Залуу хүний хувьд, би өөрийнхөө нас бие гүйцсэн талыг илүү харуулсан гэж бодож байна.”

  1. eunjung14 / Oct 18 2012 7:47 PM

    Uneheer goy duulje gaihamshigtai! Yamar goy hooloitoi um be buh humuusiig dorgioj chadaj bn sju

Сэтгэгдэл үлдээх

