Skip to content
Долдугаар сар 7, 2012 / munkhshurb

Dara комбакдаа зориулж хусуулсан үсээ хараад уйлжээ

Dara комбакдаа зориулж хусуулсан үсээ хараад уйлсан гэдгээ хэлсэн байна.

YG Entertainment-д болсон ярилцлага авалтанд Dara “Үсээ хусуулж байх тэр мөчид надад гунигтай бас аймшигтай санагдсан учраас би уйлж эхэлсэн… Бид комбакын бэлтгэл дундаа шинэ өөрчлөлт хэрэгтэй байна гэж үзсэн ч би юуг ч бодолгүй үүнийг хийсэн. Энэ бол миний анх удаагаа үсээ хусч байгаа минь бөгөөд магадгүй эрчүүд үсээ хусуулахадаа миний мэдэрсэн шиг зүйлийг мэдэрдэг байх гэж бодсон.” гэжээ.

Дараа нь CL нэмж хэлэхдээ “Анх стилист эгч надад үсээ хусуулчих гэж хэлсэн. Би хусуулах гэж байсан боловч надад тохирохгүй санагдсан. Dara эгчийн уйлахыг хараад миний сэтгэл их өвдсөн… Би хусуулах гэж байсан хэдий ч би хэтэрхий хүчирхэг харагдахаасаа айсан учраас хөөрхөн Dara эгчийг үүнийг хийвэл зүгээр гэж бодсон.” гэсэн байна.

Анх Dara үсээ хусуулаад уйлсан ч дараа нь тэр үсэндээ санаа зовохоо болсон учир нь тэрээр “Миний үс хурдан ургаж байгаа, одоогийн байдлаар би гурван удаа хусуулсан. Одоо би дахиж үүний талаар санаа зовохоо больсон.” хэмээжээ.

credit @ allkpop

11 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. KODY / Jul 7 2012 7:25 PM

    Ивий ивий кккк үс хурдан урганаа битгий санаа зов Дара минь🙂

  2. ✿KPOP✿----->GD^^ / Jul 7 2012 7:29 PM

    Uruvduv bi baisan bol bas uilah baisan😦

  3. tempo / Jul 7 2012 7:31 PM

    Хөөрхөн шдээ миний муу эгдүүтэй золиг одоо ургачихноо за хөөрхөн гэдэг нь яаг хүүхэд шиг хэхэ

  4. 2ne1 bigbang / Jul 7 2012 8:58 PM

    huurhunshde durak chin❤

  5. nuke / Jul 7 2012 10:29 PM

    Hehe husuulahgui l baihgui

  6. ice girl / Jul 7 2012 11:58 PM

    us ni ayguu zohij ga uneheer huurhun haragdjiigaa minii bodloor ulam uzesgelentei olson

  7. Dara / Jul 8 2012 10:14 AM

    Ug ni cl husuulaad huchirheg haragdsan bol uneheer goe dur buteeh bsan bh da
    Zgree dara ystoi hoorhon blee ^_^

  8. nene / Jul 8 2012 3:09 PM

    bi bs yg cl hussan bl unen zerleg haragdah bhda gj bodjison nre l heterhi huchirheg blchih bh.dara hrn iluu zuulhun uzesgelent haragdaj ble

  9. Bom_Yuri / Jul 8 2012 4:20 PM

    Bitgii setgel sanaagaar unaarai
    Darag vsee hussan gher itgej ogddgui bsn :p

  10. Park Hye Seok / Jul 9 2012 3:12 PM

    buu ai doroo urgana

  11. 123 / Jul 15 2012 2:12 PM

    argagui2 usnihe talig husuulhar

Сэтгэгдэл үлдээх

