Skip to content
Зургадугаар сар 25, 2012 / erikaterguun

Big Bang Oricon-ы 6 сарын Issue-ын ярилцлага

 

 

А: Та нарын шиэ албум болох ‘Alive’ эерэг кммендүүдийг авч байгаа. Хүмүүс G-Dragon-ыг дууны үг, ая гэх зэрэг бүх зүйл хийхэд оролцсон гэсэн.
GD: Тиймээ, продусерын зүгээс оролцоход маш их баяртай байсан. Бодитоор ярих юм бол би бидний шинэ талыг харуулахыг хүссэн… Энэ хэсэгт л ирэхэд маш их санаа зовсон. Би ‘Big Bang одоо болтол амьд хэвээрээ; мөн ‘өвдөлт’ болон ‘дотоод тэмцэл’ зэрэг зүйлийг дамжуулж мессеж болгож харуулахыг хүссэн. Тэр утгаараа бид ‘Blue’ гэх дууг зохиосон.

А: Энэ санаан дээр тохируулаад та нар ‘BLUE’-г зохиосон мөн Big Bang буцаад ирсэн. Энэ дуу маш чухал мөн Big Bang-ын классик дуунуудын нэг болон байх гэж бодож байна.
GD: Энэ л бидний гол хүрэх ёстой нөлөөлөл байсан (инээв). ‘Өвөл өнөрч хавар ирэхэд’. Хэдийгээр романтик харилцаанд гашуун зовлонтой хайрыг харуулсан боловч энэ байдал Big Bang-ыг байдлыг харуулсан. Бид биднийг удаан хугацаанд хамт явж байсан мөн байгаа фенүүддээ бидний сэтгэлийг дамжуулахыг хүссэн мөн хүн бүхэнд ‘итгэл’ гэх зүйлийг харуулахыг хүссэн.

А: G-Dragon-ы бичсэн дууны үгийг уншиж байхад бид таны хэлснээр ‘өвдөлт’ болон ‘дотоод тэмцэл’-ыг мэдэрсэн мөн энд зөвхөн эрэгтэй хүний гаргаж чадах дөлгөөн (зөөлөн) мэдрэмжийг мэдэрсэн.
GD: Романтик дуу эсвэл бусад дуу байсан ч би хуурамч сэтгэлээ (мэдрэмжээ) хийхгүй. Хэрвээ бид дуундаа жинхэнэ сэтгэлээ (мэдрэмжээ) хийх юм бол зөвхөн бусдад сэтгэл мэдрэмжээ дамжулаад зогсохгүй бусад хүмүүстэй улам илүү ойртоно гэж боддог. Үүгээр бид бибие биентэйээ ‘цуурайтаж’ чадна.

А: BigBang 5 гишүүн 5уулааөөр өөрийн эсэн хосгүй авъястай мөн татах зүйлтэй болохоор анх удаа та нарын дууг сонсож байгаа хүмүүс нэг л дасахгүй мөн та нараас арай хол юм шиг санадах байх. Гэхдээ энд Big Bang ид шид байна! Big Bang-ыг бөөнөөр нь сонсож байхад та нар илбэдүүлсэн юм шиг л байна. Big Bang-ыг ярьж байхад GD дээд хоолойны хэсэг мөн доод
хоолойны хэсэг болох ТОР 2-ын хооронд маш хурц зэрэгцүүлэл байдаг. Та нар өөр байхыг урдаас төлөлвлөж ирсэн байсан уу?
ТОР: Бид дуугаа хийж байхдаа бидний хоолой нэгэн хэвээр болгохыг хүсдэггүй болохоор онцгойлж авч үздэг. Хамгийн чухал нь би G-dragon маш сайхан коллабрашион хийсэн.

А: Тэгэхээр та нар албумныхаа дуртай дуугаа хэлээч.
VI: Би одоо болтол ‘Blue’ дуунд дуртай байгаа. Гунигтай дуу ч гэсэн тэр тайван амархан байгаа нь бидэн рүү дамжуулагдаж хүрч бадаг. Яааад гээч? Миний дуулдаг хэсэг болохоор (инээв). ‘Өвөл өнөрч хавар ирэхэд’ (Гэнэт маш чангар инээв). Яг л дууныхаа үг шигээ бичсэн шиг өнгөрсөн жил бид хэцүү зүйлүүдтэй маш их тулгарсан тэр хэсэг бидний хамгийн хэцүү хэсэг байсан. Би тэр үед өвөл дуусч хавар урэхийг маш их хүсч байсан. Энэ дууг бичүүлж байхдаа яг ийм л бодолтойгоор бичүүлсэн.

А: ‘Blue’-г мэдрэхийн тулд маш их хэцүү зүйлүдтэй тулгарсан бах ёстой.
VI: Мах олон фенүүд Big Bang-д санаа зовж байсан мөн тэд ч гэсэн бидэнтэй адил өвдсөн байх гэж бодож байна. Тим болохоор хэрвэ бид та нарын зүрхий энэ дуугаар дулаацуулж чадах юм бол яг л өвөлөөс хавар луу орж байгаа юм шиг та нарын зүрхийг дулаацуулж чадаж л байвал энэ л бидэнд хангалттай.
GD: Би ‘Fantastic Baby’ дээр мах их гүн сэтэгдэлтэй яагаад гэвэл би шүлэг шиг үгийг романтик аятай тохируул чаддад байсан. Гэхдээ иймэрхүү dance дууг хийж байхад би сэтгэл хөдлөлөө хүртэл хийх хэрэгтэй болсон. Энэ надаа маш их хэцүү байсан. 2-3 сар энэ дууг хийж байхад би ‘Blue’-г хих хэрэгтэй болсон мөн гэнэт тэр үеийнхээ сэтгэл санааны байдлыг өөрчлөх нь мах хэцүү байсан. Бүжиглэдэг дуунаас гэнэт ‘Blue’ рүү. Би маш олон гунигтай кино, гунигтай дуунууд соннсон. Энэ дууг хийхийн тулд буй өөрийгөө гунигтай болгох хэрэгтэй болсон мөн энэ дууг дуулж байхад би өөрийгөө мартах хэрэгтэй болсон.
SOL: Би ‘Bad Boy’-д хамгийн их дуртай. Яагаад гэвэл би хип хопод дуртай болохоор. Энэ дуу зөвхөн хип хоп ч биш ая интэр нь маш сайн.
TOP: Би ‘Feeling’-д илүү дуртай. Энэ дуу Японд промоушн хийхэд хязгаартай яагаад гэвэл энэ дуу BOYS NOIZE (Герман, Дэлхийн топ DJ болон продусер)-той хамтарсан болохоор мөн реп хэсэг ч гэсэн аятай гоё зохицсон.

А: ‘Fantastic Baby’ дуунд ’БИ төгс, хэрвээ та нар миний сул талыг минь барихыг хүсвэл тэр ч гэсэн 100 жилийн дараа’ гэсэн хэсэг байдаг. Та нар ямар сул тал байдаг гэж бодоо вэ?
VI: Би аймшгтай dark circle-тэй гэж боддог яагаад гэвэл энэ миний өөрчилж болохгүй зүйл учираас. Тийм болохоор би бусад татах зүйлтэй хэсэг рүүгээ анхаарлыг чиглүүлэхийг хичээдэг.
Dlite: Миний сул тал гэх юм бол би үргэлж хүн болгонд санаа зовж байдаг.
SOL: Надаа дэндүү их байдаг…
TOP: Заримдаа надаа хэн нэгнийг тулж түших хүн байхгүй гэж боддог ялангуяа ажилдаа явахын өмнө. Би маш эмзэг мөн сэтгэл хөдлөл ихтэй. Мөн заримдаа үүнээс вболж би бууж өгөх тохиолдол байдаг.

А: Тийн гэж үү? Би таныг хүссэн зүйлдээ амархан бууж өгдөггүй гэж бодож байсан. Үнэнийг хэлэхэд би маш их гайхлаа шүү.
ТР: Миний сул тал бол би нэг л удаа бууж өгсөн бол 2 дахь удаагаа дахин хийх гэж оролддогүй.
GD: Миний хувьд…. (удаан хугацаанд чимээгүй байв)

А: Тэгэхээр GD ямар ч сул тал байхгүй гэж үү?
GD: Мэдээж байгаа (инээв) Би заримдаа хэт мэдрэмтгий байдаг.

А: Тэгэхээр энэ чинь та маш их сэтгэлийн хөдлөлтэй гэсэн үг!
GD: Хэрвээ хүмүүс үүнийгүү зөв хэрэглэдэг бол сайн байна. Гэхдээ миний хувьд үүндээ нээх дуртай байдаггүй. Би яг л ТОР шиг болохоор миний сэтгэл хөдлөл зороор минь байддаггүй. Сайхан ааштай муухай ааштай байх 2 маш том ялгаа байдаг шүү.

А: Тайзан дээр G-Dragon мах хүчтэй мэдрэмжийг өгдөг.
GD: Би тийм ч хүчтэй биш. Би үргэлж сэтгэлийн хөдлөлтэй байдаг. Би сул дорой хүн гэж боддог.

А: Яагаад энэ удаа өмнө нь гаргаж байгаагүй таны төрхийг харлаа.
GD: Миний зан ааш солигдох үе шат…. та бүхэн албуман дээр олж болно.

А: Big Bang-ы талаар ярихад тэдний стиль нь маш их анхаарлыг татдаг шүү дээ. Өөрсдийнхөө стиль мөн хаврын загварын талаар хэлээч.
ТОР: Ойрын үед би өнгөлөг хуучны стильд дуртай болоод байгаа.
SOL: Миний дуртай стиль бол хип хоп. Мөн би маш их baseball-ын малгайнууд болон панданууд цуглуулдаг. Би олон өнгийн янз бүрийн зурагтай мөн уламжлалт пандануудад дуртай. Энгийн хувцас өмсөх юм бол пандаа зүүх юм бол таны стиль нүдэнд өртөнө шүү. Та нарт зөвлөж байна.
Dlite: Хавар эх юм бол… би нэхсэн хувцас өмнсөх дуртай. Хэн ч өмссөн хэн ч харсан дулаахан мэдрэмж төрүүлдэг болохоор. Миний үс шаргал өнгөтэй болсон болохоор энэ маш нүдэнд тусмаар төрх шүү.

А: Том өөрчлөлт бидэнд маш гүн сэтгэгдэл үлдээсэн.
DLITE: Маш их зүйл тохиолдсон болохоор миний сэтгэл одоо ботол тийм ч сайн биш байгаа. Тийм болохоор би үсээ илүү өнгөлөг болгосон.

А: Энэ нь ялангуяа G-Dragon-д та шинэ дуу гаргах болгондоо та маш өөр шинү үсний стильтэй болдог. (үс болон хувцасны стиль)
GD: Би хүмүүсийн сониуч занг хөдөлгөх маш их дуртай. Жишээ нь гэх юм бол Bad Boy дээрх далайн байцаан үс, Blue дээрх богино үс. Стилиэ өөрчлөх нь биднийг хөгжөөдгөөс гадна бид өөрсдийнхөө төсөөллийг галзуу болгож чадахаар тийм зүйл юм.

А: Та ингэж бодож байдаг!
GD: адуур бидний стилийг дуурайдаг хүмүүс маш их байдаг. Фенүүд бидний стилийг яаж дагаж байна гэдэг нь бидний сонирхлыг их хөдөлгөдөг. Бид фенүүдтэйгээ харц туларахад би шууд л ХХ стиль байна гэдгийг мэддэг. Энэ маш өхөөрдөм санагддаг.

А: Энэ нь маш сонирхолтой юм. Big Bang-ынталаас бодоод үзэхэд маш олон охид дуурайдаг шүү дээ.
ТОР: Миний стилийг дуурайж байгаа бүх охид миний эмэгтэй нар.
VI: Миний сүйт бүсгүй нар.

А: Тэгвэл эрэгтэй фенүүд?
TOP: Миний эмэгтэй нар (инээв) маш олон хүмүүс мини фен байдаг мэдэж би та нарт бүгдэнд нь хайртай.
VI: Энэ үнэн шүү. TOP hyung эргтэй эмэгтэй хүмүүсийн дунд алдартай мөн тэд бүгд ‘ah, царайлаг юм бээ!’ гэж хэлдэг хүмүүс зөндөө байдаг.
TOP: Гэхдээ би х шунахай хүн шүү… (инээв)

А: Хүлээж байгаарай, G-Dragon-ы ойрын үеийн стилийн завар юу вэ?
GD: Нээх стиль гээд байх юм байхгүй. Жүжигчны хувьд би хүмүүсийн сониуч заг хөдөлгөсөн хувцас л өмсмөөр байна.

А: VI-ын хувьд?
VI: Би макнеагийн залуу стилийг авч явж байгаа (инээв)… Ойрын үед би биеэ даасан хүчтэй мэдрэмжийг өгмөөр байна. Би үсээ жижиг болгож тайруулсан… мөн миний ээмэг.. энэ мах их өвтгөдөг шүү.. (инээв)

А: Эрэтэй хүн болохын тулд өвдөлтийг тэсвэрлэх хэрэгтэй.
VI: Эрэгтэй хүн байхын оронд би энэ алуманд зориулж стилиэ өөрчилсөн юм. Тийм болхооор би им зоримог шийдвэр гаргасан, өвдөлтөө тэсвэрлэж байгаа.

А: Зөвхөн энэ албум ч биш бид фенүүддээ зориулсан хүсэл мөн Big Bang-д зориулсан хайрыг мэдэрдэг.
GD: ‘Big Show’ бид нараар өөрсдөөр минь продусерлэгдэж байсан бол ‘Alive Tour’ бол Big Bang болон Laurieann Gibson каллабрате хийн байгаа. Бид өмнөд болон дорнодын эленентийг оруулахыг хүссэн юм. Бид зөвхөн продусерүүд биш фенүүд ч гэсэн хөгжилдмөөр тайзыг бэлдсэн. Яагаад гэвэл бидний хөгжмийн чанар дээшилсээр байгаа болохоор тайзаа ч гэсэн дээшлүүлэхиг хүссэн юм.

А: Энэ тоглолтонд зөвхөн Япончууд хөгжилдөхөөр онцгой зүйл байгаа болов уу? Бусад орнуудад байхгүй тийм зүйл.
VI: Бид одоо болтол ярилцсаар л байгаа.
SOL: Мэдээж бид Япон дуунуудаа дуулна. Түүнээс биш тийм ч өөрчлөлт байхгүй. Яагаад гэвэл бид одоо болтол Япон дахь тоглолтоо бэлдсээр л байгаа болохоор Япон фенүүд бодож үзэх байх гэж бодож байна.
VI: Мэдэж Япон фенүүддээ татах зүйлүүдээ харуулах нь чухал боловч энгийн хүн ямар байхаа харуулах хэрэгтэй гэж бодож байна. Тийм болохоор би тэдэнд ямар нэг онигоо хэлж тэднийг хөгжөөжмөн бид өөрсдийнхөө энгийн байдлыг харуулах хэрэгтэй гэж бодож байна.

А: Энэ VI-ын даалгавар уу?
VI: Яагаад гэвэл би макнеа болхоор.

А: Та Япон хэлээ маш сайн сурахыг хичээж байгаа үүнээс болж Японы хашин үгнүүдийг сурсан юм уу?
VI: Би Япон хэлийг тийм гүн гүнзгийгээр сураагүйээ, зүгээр л Big Bang-ын талаар сайн мэдүүлэхий хүсч байна. Хэрэв мэдэх юм бол хүмүүс Big Bang-д шууд л дурлах болно. Би үүнийг хийж байгаа нь миний хувьд хийх надаа таарсан зүйл гэж бодож байна.
SOL: VI маш шаргуу ажилла байгаа!
VI: Үгүй үгүй. Шаргуу ажиллааүй. (маш томоор инээмсэглэж байна) Энэ магтаал бусад гишүүдэд ч гэсэн хамааралтай. Яагаад гэвэл тэд ч гэсэн Япон хэл дээрээ шаргуу ажиллаж байгаа болохоор. Миний бодлоор 5 сард болох тоглолтон дээр бүгд Японоор чөлөөтэй ярьж чадах байх гэж бодож байна. (инээв)
TOP: Хичээж ажилланаа.

А: Тайзан дээр TOP бусадтай харьцуулашгүй тийм мэдрэмж төрүүлдэг.
TOP: (маш томор инээв) Баярлалаа гэхдээ перформанседээ зориулж тийм болохы хичээдэгүй зөвхөн тайз намайг ийм болодог. Би тайзан дээр л зөвхөн жинхэнэ мэдрэмж мөн сэтгэлээ харуулна. Гэхдээ би байнга яаж стильлэг харагдахаа боддог шүү.
VI: Big Bang-ын бүх гишүүд Big Bang-д хайртай. Тийм болохоор бид нойроо хумслан хамтлагдаа цагаа гаргадаг.
GD: Ялангуяа энэ жил хамтлагийн гишүүдийн дунд болон Big Bang болон фенүүдийн хоорондох хайр улам ихссэн гэж бодож байгаа.
DLITE: Бид Япон дахь Alive тололтыг маш их хүлээж байгаа яагаад гэвэл хөгжөөнтэй мөн сонирхолтой тази болно гэж бодож байгаа.
VI: Тоглолт болгонд хамтлагийхан бүд бидний насныхан болооор маш сэтгэл хдөлгөсөн болох байх. Бидний хийж байгаа коллабрашион бидний төсөөлж байснаас дээр болох байх. Хүмүс ирнэ гэдэгт итгэлтэй байна.
ТОР: Хайртай шүү! Та нарыг харахыг хүсч байна шүү! Тоглолтон дээр уулзацгаая!

*Би ч гэсэн та нарт хайртай! Би чгэсэн та нарыг харахыг хүсч байна! Тололт үзмээр л байна..🙂 Би нь орой зохиомжоо хийе ок? Би нь гялс гарч ажил хөөцөлдчөөд ирий.. түр бкаа~*

4 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. 123 / Jun 25 2012 4:15 PM

    VIPz bugd adilhan SR nadaa neg onigoo yariad ogooch kkkk

  2. Boloroo / Jun 25 2012 5:38 PM

    big bangihanda hairtai shu mongol ru gants udaa zuglchechde adminaa yamr negen arga hemje avah arga bhku yu end iruleh tal dr anhaarch uzerei pls😦

  3. zoloo / Jun 25 2012 6:27 PM

    ymar goy ym bee

  4. Park Hye Seok / Jun 25 2012 8:19 PM

    oh D-Lite+iin ug ih goy yum aa manai zaluus mundag shuu!!!

Сэтгэгдэл үлдээх

