Skip to content
Зургадугаар сар 14, 2012 / erikaterguun

[ЗОХИОМЖ] Big Bang-тай өнгрөөсөн зуны улирал! (Төгсгөл)

 

 

♥♥ Төгсгөлийн хэсэг. ♥♥

Үнэхээр тансаг зэрэглэлийн хэрнээ романтик энэ газарт бид хоёроос өөр ямар ч хүн байхгүй гэхээр надад нэг л эвгүй санагдаж байв. ЖД миний гараас хөтлөөд бид томоос том өрөөнд орж ирлээ. Тэнд вино, дессерт бас төрөл бүрийн асаастай лаа байх бөгөөд унтлагын орон дээр нь зүрхэн хэлбэрээр сарнай цэцгийн дэлбээ цацаастай байв. Тэр үнэхээр бүгдийг төлөвлөжээ. Би өрөөн доторхыг ажин зогсож байгаад ЖД-руу харахад тэр хаалга налж зогсоод надруу нэг л дэггүй харцаар харж инээмсэглэнэ. Миний инээд хүрч: “Яагаад маяглаад байнаа? Зөндөө согтчихсон байна ш дээ” гэхэд тэр толгой сэгсрээд: “Ийм чухал өдөр яалаа гэж согтохов дээ, би зүгээр л бага зэрэг халсан байна, okay” гэв. Тэгээд миний өөдөөс зөөлхөн алхаж ирээд намайг хананд налуулж: “Болохгүй юм уу?” гээд хошуугаа унжуулав. Миний инээд үхтэлээ хүрч түүний хацарнаас базаад: “Юу болохгүй юм уу гэж вэ?” гээд мэдэн будилав. Тэгтэл тэр мөрөө унжуулснаа: “Хөөе, чи миний юу яриад байгааг мэдэж л байгаа ш дээ, Хан Чэёон!” гээд хөл доороо дэвсэв. Тэрний ингэж эрхэлж байхыг нь би анх удаа л харж байна. Тэр заримдаа хүүхэд шиг аашилдаг ч ихэнх үед олон юм үзэж нүд тайлсан, намбтай аав хүн шиг л байдаг… Тэгснээ тэр гэмгүй царайгаар инээмсэглэнгээ миний даашинзны мөрийг зөөлхөн доошлуулав. Би ч бага зэрэг сандарч эхлэн тэрэнрүү хараад: “Виногоо уухгүй юм уу?” гэхэд тэр маш аяархнаар: “Маргааш ууя аа” гээд надруу улам ойртож: “Би чамайг хүсэж байна” гээд үсний минь боолтыг зөөлхөн мултлав.  Энэ үгийг сонсоод миний биеэр ямар нэгэн юм гүйх шиг болж би тэрний нүдрүү харав. Миний өөдөөс ширтэх түүний хоёр нүднээс үнэхээр их хайр хүндэгтгэл бас агуу их энхрийлэл цацарч байгааг би мэдрэв. Би насанд хүрсэн хүн. Би харамсахгүй гэдэгтээ 100% итгэлтэй байлаа. Тэгтэл ЖД миний хоёр хацраас бариад инээмсэглэж: “Миний Чэёон бэлэн биш гэж бодож байгаа бол… Хайр нь тэвчиж чадна” гээд духан дээр үнсэв. Хайр нь… Бурхан минь энэ үг бас ийм гоё сонсогдох үе байдаг аа. Харин би түүний гараас бариад: “Өнөөдрийг хүртэл хадгалсан миний нандин зүйл зөвхөн чинийх л байх болно, би чамдаа игтэж байна” гэхэд тэр миний хацраас зөөлөн илээд надруу харсан чигтээ намайг зөөлхөн өргөж орон дээр хэвтүүлэв.  Тэгээд дух, хамар дараа нь уруул дээр зөөлөн үнсэв. Тэр надад үнэхээр болгоомжтой хүрч, үйлдэл бүхэн нь тэрнийг надад ямар их хайртайг гэрчилнэ. Миний зүрх үнэхээр хүчтэй цохилж байсан ч түүний энхрийлэл намайг тайтгаруулж байгааг би мэдрэв. Тэр нэг гараараа үсийг минь илбэж нөгөө гараараа даашинзны минь цахилгааныг тайлж эхлэв…

Цонхоор тусах нарны туяа нүүрэн дээр минь халуун төөнүүлсээр тусаж ямар нэгэн юмны чимээ намайг сэрээв. Нүдээ зөөлхөн нээхэд яг орны хажуу талын буйдан дээр ЖД миний нэхэж өгсөн ороолтыг хүзүүндээ зүүчихсэн, хажуудаа тортыг минь задлаагүй чигээр нь тавьчихсан, миний зургыг дарж байв. Би өөрийгөө ямар царайтай байгааг мэдэж байсан учир түүнрүү бага зэрэг хөмсөгөө зангидаж хараад хөнжлөөрөө нүүрээ нуув. Тэгтэл тэр хөнжилрүү үсэрч орж ирээд: “Урьд шөнө гайхалтай байсан, тийм үү” гээд ичингүйрэв. Би ч тэрнийг дагаж ичээд түүний цээжинд нүүрээ наан чимээгүй хэвтэв. Тэгтэл тэр толгойг минь зөөлөн илээд: “Миний Чэёон том хүн болчихсон, тийм ээ? Тэхдээ л наддаа үргэлж миний бяцхан Чэёон байх болно” гэж үнэхээр өхөөрдсөн маягтай хэлэв.

Бид өдөржин орондоо нялуурч хэвтэж байгаад нэг юм босоцгоов. Намайг усанд ороод гарч ирэхэд тэр өглөөний цай бэлдчихсэн байлаа. Би тэрнээс: “Бэлэг чинь таалагдсан уу?” гэхэд тэр нүдээ аниад: “Хэтэрхий их гэж хэлэхэд ч багадна” гэв. Түүнд таалагдсанд нь баярлаж: “Би тортыг нь зүсээд өгье” гэхэд тэр: “Үгүй ээ, битгий хүр! Би хадгална” гэв.  Миний инээд хүрч инээнгээ: “Юу вэ, идэхгүй юм уу?” гэхэд тэр: “Хадгалнаа. Хэтэрхий хайран байна” гээд гартаа бариад тэврээд суучихав.

Энэ өдөржингөө бид хамтдаа цагийг үнэхээр зугаатай өнгөрөөж, хоёр биенийхээ тухай урьд нь мэддэггүй байсан зүйлүүдийнхээ тухай хуваалцлаа. Биднийг хэн ч дуудсангүй, хэн ч саад болсонгүй. Аргагүй ээ, ЖД-гийн төрсөн өдрийн маргааш шүү дээ. Би тэрэнд: “Хамгийн анх та хэдтэй хоол идэж байхдаа Big bang-аас ТЯ-д хамгийн их дуртай гэж хэлж байсныг минь санаж байна уу?” гэхэд тэр инээж байснаа гэнэт серёзный царай гаргаж: “Нээрээ тийн ш дээ, арай….” гээд хөмсөгөө хөдөлгөөд гижигдэж эхлэв. “Юу вэ? Тэр үед чинь сандарсандаа тэгээд хэлчихсэн юм аа, хаха” гэхэд тэр: “Нээрээ биз? Үнэндээ анхнаасаа л надад…..” гээд хөөрхөн инээгээд л байв. Удалгүй орой болж бид буцацгаан тэр намайг гэрт минь хүргэж өгөв. Гэртээ орж ирээд урьд нь мэдэрч байгаагүй сайхан мэдрэмжээ мэдрэлээ. Би зүгээр л дэндүү аз жаргалтай байлаа.

Манай хэд өнөөдөр орой их том тоглолтонд оролцох учир би тийшээ очиж тэднийг үзэх болно. Ингээд орой болж ээжтэйгээ хамтдаа хайртай таван гишүүнийгээ харахаар гэрээсээ гарлаа. Замаараа агентлагаар дайрж ЖД-гийн надад үлдээсэн хоёр хүний билетийг аваад цааш явав. Тоглолт болж буй газар ирлээ. Үй олон хүмүүс шуугилдаж ихэнх нь BIG BANG гэсэн подволк хувцас өмсөж, гишүүдийн нэрийг бичсэн бичиг цаас барьсан харагдана. Тоглолт ч эхлэж олон янзын уран бүтээлчид ая дуугаа өргөж байв. Удалгүй манай хэд гарч ирээд тайзыг эзэгнэж бут аваад л орцгоов.  Ээж: “Ёстой мундаг хүүхдүүд шүү, ийм олон хүний хайр хүндэтгэлийг хүлээсэн хүнтэй учирдаг миний охин ёстой азтай байна, ээж нь чамаараа бахархаж байна” гээд инээмсэглэв. Мэдээж хэрэг ээжийн хэлсэнтэй би 100% санал нийлж байлаа. Удалгүй тоглолт дуусаж ээж найзуудтайгаа уулзахаар явав. Харин би тайзны ард нөгөөдүүлтэйгээ уулзаж баяр хүргэхэд ЖД гарч ирээд намайг тэврээд эргүүлэв. Макнае: “Та хоёр өчигдрийнхөө сонин сайхнаас ярихгүй юм уу?” гээд л бусадруугаа хараад ёжтой инээв. ЖД тэрнийг барьж аваад толгой дээрээс нь нухаж бид инээлдэв.

Бид хамтдаа хоол идэхээр болж ойрхон байрлах хоолны газарт сууцгааж байв. Гэтэл 17 юм уу 18 настай хоёр охин бидэн дээр ирээд: “Ах нараа, та нар хамгийн шилдэг нь шүү. Жиёонг опа, бид таныг дэмждэг, та найз охинтойгоо аз жаргалтай байгаад чинь баяр хүргье, та хоёр үнэхээр гоё харагдаж байна” гэв. Энэ охидын хэлсэн үг надад 100% сэтгэл ханамжийг төрүүлэв. Юунаас ч айхгүй гэсэн бат итгэлтэй болсон намайг улам л зоригжуулах шиг болж би тэдэнрүү инээмсэглээд: “Баярлалаа, та нар яасан хөөрхөн юм бэ” гээд л хэлээд амжив. Манайхан инээлдэж алгаа ташин:” Үүү” хэмээн орлилдоцгоов. Миний ЖД ч хөөрхөн инээмсэглэн охидод баярласнаа илэрхийлээд надруу харж нүдээ ирмэнгээ хацраас чимхэв. Хоолны газарт байсан хүмүүсийн анхаарал бидэн дээр тусаж бид ч инээлдэн хөгжилдөж үнэхээр сайхан байлаа.

Анх энэ зуны 6 сард YG энтертайнмент-руу алхаж явахдаа ийм юм болно гэж огт зүүдлээчгүй явсан би Big bang хамтлагын ахлагч G-Dragon буюу Квон Жиёонг гэдэг энэ хүнтэй учирч ийм богинохон хугацаанд түүнтэйгээ дотносоод зогсохгүй,  хамгийн хайртай хамтлагынхантайгаа ийм сайхан харьцаатай болсондоо бурхандаа талархаж, сэтгэл дотор ямар нэгэн зүйл гэрэлтэн эргэлдэж, эргэн тойрны бүх зүйл гэрэл гэгээтэй сайн сайхан харагдаж байлаа. Би хамтлагынханыг ээлжлэн нэг нэгээр нь хараад хамгийн сүүлд нь өөрийнхөө ханхүүрүү харангаа хүзүүндээ байгаа зүүлтнийээ шигтгээг имрэн энэ бүхэн зүүд биш бодит явдал гэдэгт чинь сэтгэлээсээ баярлан суулаа.

Ж.Солонго: Зиа ингээд хэтэрхий гэнэн ч гэмээр болсон миний энэхүү зохиомжийг таалан соёрхож шимтэн уншиж байсан та бүхэндээ зөндөө их баярлалаа. Зохиомжоо ингээд дуусгаж байна. Хүсвэл та бүхэн цааш нь Квон Жиёонг Хан Чэёон хоёрын хурим, гэрлэлт гээд бүгдийг нь төсөөлөн бодоорой. Би нь олон хүн гуйсан болохлээр ТэЯанг-ийн тухай зохиомж бичээд эхэлчихсэн байгаа, гэхдээ тавих арай болоогүй. Админууд ч бас өөрсдийн бичсэн зохиомжоо тавих байх, тэдний дараа л болно доо. За тэгээд энэ сайтаараа ч бас байнга орж байх болноо. Баярлалаа, баяртай хонгоруудаа. Өө нээрээ намайг Солонго гэдэггүй шүү, хэхэ.

 

Jester0214:  Та нарт энэ зохиомж таалагдсан байх тиймүү? надаа ч гэсэн… Дараагийхаас миний зохиомж явж эхэлнэ…🙂 Дахиад хэдэн oneshot бичээд тэгээд урт руугаа орноо.. нэг урт зохиомж бичээд эхэлцэн байгаа жоохон байаж байгаа тавинааааа~~

53 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. Tae♥Run / Jun 14 2012 4:03 PM

    togsgol😦

    aaaaa estoi goy az jargaltai togsgol
    dragih n TaeYang ymuu waaa estoi goy hurdan2

  2. haliush / Jun 14 2012 4:14 PM

    ystoi laitai goy bolj bas ji tsaashaa urguljluuleed bijij blohgui yum uu hurim ntr gd l oo bas jinhene ner jine hen ym

  3. zoloo / Jun 14 2012 4:15 PM

    wow goy shu daragin zohiomjoo bichih de zaaval bidnees sanal avaarai ok

  4. zoloo / Jun 14 2012 4:18 PM

    tegvel admina oorin bichsen zohiomjoo hurdan oruularai amjilt

  5. minzy / Jun 14 2012 4:40 PM

    hurim daraachiin boloh yumiig ni bichij bolhgui yumuu?buur az jargaltai togsgoj ain?plllllllllllllllllllllssssssssssssssssssssssss.

  6. dudu dok / Jun 14 2012 4:52 PM

    ooo yamap hapamsaltai yum vee engeed duuschij bg yum uu deee

  7. ViNoRi / Jun 14 2012 5:15 PM

    bi gantshan ym guiy tehv…seungrigin gol dvr n bolson zohiomj boiched og thv.bi zohiomjnuudin ulaan fan bn kkk.goy bolje kkk..kkk nada seungrig.gin tuhai zohiomjni heden sedew bg l da.ghde bichne gwl bi sanaaga huwaaltsii…. my id nomio_angel@yahoo.com big bang seungrigin ulaan fani guilt hehe.seungrigin zlurt zohiomj tehvvvvvvv ^^

  8. ViNoRi / Jun 14 2012 5:16 PM

    zohiomj bvriig tesen ydaj hvleej bn ^^

  9. Uj / Jun 14 2012 5:23 PM

    woow gaihaltai yma
    solonggoo bish hen ym be
    tsaashda iluu ih zohiomj higerei amjilt
    uneheer saihan zohiomj bolson baina
    AMjilt Solongo
    Amjilt Jester0214

  10. ooooo yaaaaasaan goy ym bee gehdee ingeed duuchihna gej arai l bodsongu tehdeel ystoi goy bailaa bayrllaaa

  11. Tsendee Vska / Jun 14 2012 5:53 PM

    Shan hairiin tvvh blaa. hediigeer ene hiiswel ch gsn hvn bvriin setgeliin hudulguj chadsan bh. Miniihiiig bol 100% hudulgij chadsoon kkk

  12. ♡ТаеЯанГ♡Биг Банг♡ / Jun 14 2012 5:57 PM

    Үнэхээр сайхан блаа хэдэн 7хоног үнэхээр сайхан зугаатайй байлаа ххи өдөр болгон хүлээж байдаг зохиомж маань дуусж байгаад тун баяртай ба\йна жаргалтайгаар төгссөнд мөн маш их баяртай байна ххи.

    Мөн Солонгод:[Солонго гээ л аваад хаяииййй ххи] Үнэхээр их Баярлалаа Таеяангийн зохиомжийг эхлүүлж байгаад түүнийг чинь тэсэн ядан хүлээе хххи ^^^^^^
    Jester-д :Би зохиомжуудыг чинь бас тэсэн ядан хүлээжийеееее!!!
    😛

    Мөн Үнэхээр их Баярлалаа [Солонго & JesteR]

  13. KODY / Jun 14 2012 6:24 PM

    Ээээээе зохиол хөөрхөн дууслаа
    Таалагдлаа… Харин Таэ-ийн тухай бичээд эхэлцэн гэжийнэ
    Дараа нь ТОП байвал ямар вэ ????
    ТОП ТОП ТОП🙂😉

  14. tyho / Jun 14 2012 6:47 PM

    mash ih bayarlla daragin zohiomjig tesen ydan hvlene

  15. The Sun / Jun 14 2012 6:50 PM

    Зааз би мөрөөдөлд автаж үхсэн хахааа
    Ээ, Солонго биш бсыму, ямар муухайн бэ, худлаа хэлээд л, гомдлоо😦
    Зазааа, үнэхээр сайхан бна, би сая энэ сайт руу орд эхний гарчиг нь (Төгсгөл!) гээд тэхээр нь бага зэрэг😦 ийм боллоо, яг сэтгэл догдлуулсан олон ангит кино дуусжаам шиг.
    Jester0214 Админд мөн баярлалаа, Зохиолч-X-д ч мөн адил.

    • Solongo / Jun 15 2012 12:52 AM

      Uyanga shuu. My name is Uyanga, girls.

  16. Boloroo / Jun 14 2012 7:02 PM

    suulinh geheer…:( solongood uneheer ih bayrlalaa shine zohiomjiig tesen yadan huleej by amjilt🙂

  17. jojo / Jun 14 2012 7:21 PM

    UNEHEER goy duuslaa shuu bugdeerend ni bayarlalaa nmg mash ih az jargaltai bolgoj bsand mash ih bayarlalaa hehe

  18. ice girl / Jun 14 2012 7:50 PM

    tugsgul ghr salahad hetsuu bga um shig sanagdaj bgaj uneheer s.han tugsluu perfect

  19. minzy / Jun 14 2012 8:07 PM

    neg l gunigtai bnaa.ingeed duuschihna geheer.gehde chiyon GD hamt tsaashdaa bn biz dee.bi ch tosoolj l bn l daa.yaa hurimaa hiigeel

  20. mandhai / Jun 14 2012 8:42 PM

    amjilt husie ! tanai site inhan busad sitiig bdvol ih hudulmurch bgad n bayr hurgey! ene ercheeree yvarai🙂 i lve GD

  21. nene / Jun 14 2012 9:11 PM

    ehnii heseg bl nasand hurgesdih ym bn shu etr hehe.zohiomj unshidguee ene zohiomjig unshij duusgala huurhun bichij.hrn ter top tm boginohon hugatsaand shuud tm ih hairtai blsn n jhon tusuulugduugu hehe muulsin bsh shu tursun setgegdelr l hellee daragihd n amjilt

  22. VIP, BlacKJacK, HoTTesT-TaeYang, MinZy, NichKhuN / Jun 14 2012 10:08 PM

    yoo goy tugsluu shuu daraa ni TY mine ym uu yamar goy ve Taeyangiin daraa Seungri geer zohiogood ogch bolhuu???

  23. SoLaR / Jun 14 2012 10:19 PM

    vneheer setgel hudlum saihan zohiomj bichij ugsund chin chin setgeleesee bayrlalaa zohiomj bolgoniig chin tesen yadan hvleej unshsan shvv ih uran setgemjtei bas ih saihan bichsen bna lee dahin bayrlalaa

  24. Sisley ❤ / Jun 14 2012 10:25 PM

    ДЭНДҮҮҮ САЙХАН БЛАА🙂
    БАЯРЛАЛАА^^

  25. aannaa / Jun 14 2012 10:29 PM

    teayangiin daraa top top top top top pls pls pls

  26. 2ne1♥bigbang / Jun 14 2012 10:47 PM

    yooh unshij bsan chine zurh aimar huchtei zohildog bna shd hehe tas shuu amjiilt bas minii hairt DAESUNG-niig oruulj bolohgui yu?

  27. mineunyeon / Jun 14 2012 11:32 PM

    bayarlakaa. heseg hugatsand ch gsn bi jargaltai blaaaaaaaaaaaa

  28. magd / Jun 15 2012 12:35 AM

    hoooh bi bur ene zuniig duustal yum bichsiin bhdaa gj bdool suujisan guim bnshdee ghdee az jargaltai saihan togsloo huurhun blson tsaashdiin zohiomjoo iluu boditoi iluuu romantik iluu ornoltei bicheerei amjilt husey

  29. T.O.P girl / Jun 15 2012 4:27 AM

    TOP-iin tuhai iim goy hairiin sxn uguulleg tawiach pls !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  30. T.O.P girl / Jun 15 2012 4:27 AM

    TOP-iin tuhai iim goy hairiin sxn uguulleg tawiach pls !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. Uj / Jun 15 2012 10:18 AM

    Za Uyangaa amjilt daragiin zohiomjig chine huleej baina

  32. ilovebigbang / Jun 15 2012 1:09 PM

    yooy vneheer goy duuslaa taeyangiin zohiomjiig hurdan niitelj uguurei bas amjilt

  33. TABB / Jun 15 2012 1:46 PM

    ystoi ih taalagdlaa kk.. adminaa draa ni TOP iin oguuleg tawij ogooch guiy>>>

  34. booloo / Jun 15 2012 1:58 PM

    hurdan oor zohiomj oruulaaaraiii. ug n tsaasha urgejilwel zuger bnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. adminaa ji bas oorinhigoo hiiigeerei. gehdee olon hesegtei bwal zuger shu.

  35. ViNoRi / Jun 15 2012 2:14 PM

    승리 승리 ♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡{♡♡♡♡♡♡♡♡♡

  36. ViNoRi / Jun 15 2012 2:15 PM

    seungri seungri thvv

  37. T.O.P girl / Jun 15 2012 3:25 PM

    TOP iin tuhai iim goy uguulleg pls pls pls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  38. turuu / Jun 15 2012 3:38 PM

    2ne1ii zohiomj hiigeed uguuch pls

  39. noni / Jun 15 2012 5:20 PM

    yamr goein bee bur dogdolchlo.. maaash ih talagdla seung ri.n tlar bs zohiogd ogorei pls:D aldrtai sain zohiolch bloroi!! AMJILT!!🙂 daragin zohiomjudi n tesen ydan hulejiy

    • 123 / Jun 15 2012 11:05 PM

      demjij bna

      • 123 / Jun 15 2012 11:06 PM

        buruu darchij deer bga turuugiin commentig shuu

  40. Биг~Банг~Т.О.П~ЗиЗи / Jun 16 2012 6:44 AM

    Топ ийг тавиарай плийс плийс🙂

  41. Maza / Jun 16 2012 11:48 AM

    Magd.te tuilin sana niilj bn za amjilt Uyangaa & Jester

  42. enji / Jun 16 2012 4:56 PM

    Woooo yostoi goy boljeee !! Bayarlalaaa! Taeyang.iihiig mini hurdan tavij uguurei. Tesen yadan huleej baiya🙂❤

  43. bella / Jun 17 2012 7:18 PM

    manaihan bi hurim gerleltiinhen talaar zohioson bga herev ta nar avhiig husej bga bol shuuuuuuuuuuuuuuuuuuude email-bella_namun@yahoo.com

  44. mandu / Jun 18 2012 2:00 PM

    BAYRLALAAA. VNEXEER SAIN BICHDEG YUM BN AMJILT XVSIE TSAASHDAA ULAM GOYIIG BICHEEREI :))

  45. booloo / Jun 19 2012 12:37 PM

    neg zohiomj oruulahjisnaa yagad bolijiw

  46. VIP, BlacKJacK, HoTTesT-TaeYang, MinZy, NichKhuN / Jun 19 2012 10:08 PM

    hey ter toptoi hamt chamaigaa hairlah gej tursun bluu ter yaasan ym be???

  47. zulaa / Jun 25 2012 9:43 PM

    Waa uneheer goy bolj taeyangiin zohiomjiig tesen ydn huleej bn. Hurdan hiigeerei! Amjilt

  48. sandarafanblog / Aug 11 2012 5:35 PM

    Би сая л уншиж дууссан үнэхээр тасархай ёооо нээрээ Жидитэй ийм юм болвол ёоооооооооо үгээр хэлэхийн аргагүй гэхдээ хүний амьдралд янз бүрийн л юм болно шдээ ийм юм болох ч юм билүүү хэн мэдлэээ!!!!!!!!!!!!!

  49. дөлгөөн / Dec 18 2012 4:02 PM

    гоё болжээ,үнэхээр их таалагдлаа яг л тэнэг хүн шиг бүх зохиомжийг чинь уншлаа,,үнэхээр энэ өдрийг ингэж жаргалтай болгосон та нарт баярлалаа гэмээр бна би одоо taeyang ийн зохиомжийн уншиж бга хурдан дараачийн хэсгийн хийгэрээй би тэсэн ядан хүлээж бна🙂 дахин баярлалаа🙂

  50. namuunaa / Feb 12 2013 9:23 PM

    yoo ymar goy yum be uneheer goy bolj hamgiin goy oguulleg😛

Сэтгэгдэл үлдээх

