Skip to content
Зургадугаар сар 9, 2012 / erikaterguun

[ЗОХИОМЖ] Big Bang-тай өнгрөөсөн зуны улирал! (19-р хэсэг)

Jester0214: Би ч нээрээ муу админ юмааа…. хммм… Өнөөдөр бие өвдөөд өдөржингөө унтлаа… аль түрүүн сэрсэн.. тэгээд одоо нэт оржаагаа нь энэ… Зиааа ингээд уншаад байгаарай..🙂

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ээж томилолтоор явж, харин би утсаа ч асаасангүй, гэрээсээ ч гаралгүй 21 хонов. ЖД намайг тэр өдөр захирлын яриаг сонссон гэдгийг нөгөө гурваас сонссон бололтой тэгээд Чежү яваагүй гэж мэдсэн юм шиг гурван өдөр дараалж ирж хаалга нүдсэн, харин одоо таг. Гурван долоо хоногийн хугацаанд тэдний гаргахаар бэлдэж байсан хоёр ч шинэ дуу гарч, нэг клип гарав. Мэдээж ЖД, Топ хоёр ухаалаг залуус, тэд урьдийн л адил дуугаа гайхалтай дуулж, клипэндээ чадварлаг тоглосон байв. Гэсэн ч би ЖД-гийн нүднээс урьд нь харж байгаагүй гунигийг олж харсан юм.

Энэ өдөр утсаа асаахаар шийдэж дуут мессежээ сонстол Топ-оос ирсэн эхний мессеж надаас захиа авсан өдрөө л шууд үлдээсэн бололтой: “Чэёонаа, юу болоод байгаан бэ? Би тэр захиаг чинь аваагүйд тооцьё. Битгий өөрийгөө буруутга, гуйж байна. Эргээд ажилдаа ир. Тэгээд бас… Жиёонг-оос битгий сал, чи аз жаргалтай байх ёстой, миний төлөө.” Хоёр дахь мессеж хэд хоногийн дараа: “Чи ийм хулчгар охин байсан юм гэж үү, Чэёонаа? Эсвэл хулчгар биш бидний төлөө өөрийгөө золиослосон агуу баатар ч юм уу? Чэёонаа, гуйж байна. Эргээд ирээч дээ. Ядаж утсаа асаа л даа.” Гурав дахь мессеж бага зэрэг халамцуу бололтой: “Энэ чинь шудрага биш байнаа Чэёонаа, ингэх байсан юм бол би чамайг тавьж явуулахгүй байсан юм. Ингэж Жиёонг-той ч цуг байхгүй байсан юм бол би чамайг чангаас чанга тэврээд хэзээ ч тавихгүй байсан юм. Би ямар ч хэрэггүй чамайг алдсан болж таарч байгаа юм уу? Чэёонаа…” Харин ЖД-гээс элдэв мессеж энээ тэрээ ирээгүй байв. Тэр надад үнэхээр гомдсон бололтой. Би гэж тэнэг бас тэрнээс мессеж хүлээсэн юм байхдаа. Зүгээр дээ, энэ бүхэн удахгүй. Удахгүй намайг мартана. ЖД Топ хоёр захиралтай миний талаар ярьсан эсэх нь сонин биш… яагаад гэвэл энэ бол миний шийдвэр байсан шүү дээ. Интернетрүү ортол санаагаар болоод ч тэр үү тэдний талаарх сөрөг мэдээллүүд бараг байхгүй байх шиг санагдаж, надтай холбоотой хамгийн сүүлийн мэдээ нь “G-DRAGON найз охиноосоо салжээ” гэсэн хориод хоногийн өмнөх мэдээлэл байв. Сэтгэгдэлүүдийг уншихыг ч хүссэнгүй шууд гарчихлаа.

Оройн 22 цагийн үед унтахаар бэлдэж байтал гэнэт утсанд дуудлага ирэв. Өдөр асаагаад дуут мессежээ сонсчихоод тэр чигтээ унтраахаа мартчихсан ажээ. Энэ ТЯ байв.  ТЯ яах гэж надруу залгадаг билээ? ЖД залгуулж байгаа юм болов уу гэж бодож байтал тасалчихав. Удсанчгүй мессеж ирлээ. “Чэёонаа, Ёонгбае байна. Утсаа авмааргүй байгааг чинь мэдэж байнаа, гэхдээ асуудал гараад байна. Өчигдрөөс хойш ЖД алга болчихлоо.  Утсаа ч авахгүй, гэртээ ч очоогүй, хаана ч байхгүй байна” гэсэн байв. Энэ мессежийг уншаад цус минь царцах шиг л болов. Эргүүлээд ТЯ-руу залгалаа.

–          Байна уу? Ёонгбае, би байнаа. Юу болсон гэнээ?

–          Жиёонг уул нь зүгээр л байсын тэгсэн өчигдөр оройноос эхлээд таг болчихлоо, олдохгүй байна. Өнөөдөр их чухал уулзалттай байсан ч ирсэнгүй. Бид нар хайгаад бөөн юм болж байна.

–          Нээрээ юм уу?

–          Чэёонаа, би яалаа гэж ийм юмаар тоглохов дээ.

–          Би яах уу? Тэр тэнэг хайччихсан юм болоо?

–          Чамд тэрнийг очсон байж магадгүй гэсэн газар байхгүй юу?

–          Тийм газар… Ааан, одон орон судлалын төв… Тийм ээ, тэнд байгаа юм болов уу?

Ингэж хэлчихээд ТЯ-ийн ч хариуг сонсолгүй утсаа тасалчихаад  хар хурдаараа гэрээсээ гараад гүйв. Гялс таксинд сууж замдаа ТЯ-руу очих гэж байгаа газрынхаа хаягыг мессежээр явуулав. Жолоочийг хар хурдаар нь давхиулсны ачаар нээх удсангүй зорьсон газартаа ирж, машинаас буугаад шууд л дуран байдаг саравчруу гүйлээ. Харанхуйд бараг юу ч харагдахгүй байсан ч ЖД яах аргагүй тэнд байгаа юм шиг санагдаж гүйгээд очтол хэн нэгэн эрэгтэй хүн доошоо харсан байдалтай зогсож байв. Би тэрнийг ЖД гэдгийг шууд танив. “Хөөе Квон Жиёонг!” Миний дуугаар тэр надруу эргэж, маш зөөлхнөөр надруу ойртоод: “Энэ Чежу юм уу? Эсвэл чи тэндээс гэнэт ийм хурдан хүрээд ирсэн юм уу?” гэв. Би амьсгаагаа дарахаар цээжин дээрээ гараа тавин зогсож байгаад: “Чи тоглоод байгаа юм уу? Өнөөдөр чухал уулзалттай байсан гээ биз дээ? Энд юу хийж байгаа юм?” гэхэд тэр чимээгүй л өөдөөс хараад байв. “Одоо хурдан буц! Бусад чинь чамайг хайгаад бөөн юм болж байна” гээд явахаар эргэв. Одоо ТЯ ирж тэрнийг авах болохоор тэр аюулгүй. Тэгтэл тэр миний гараас бариад: “Чи яаж надад ингэж хандаж чадаж байнаа, хатуу сэтгэлтэй охин. Би чамайг санаж үхэх гэж байхад… Чи надад ямар нэгэн юм тохиолдохвий гэж айгаад л наашаа хар хурдаараа ганцаараа ирсэн биз дээ?” гээд дуу нь аяарсав. Нэг мэдэхэд л миний нүднээс нулимс урсчихсан байлаа, азаар гадаа харанхуй болохоор тэр миний уйлж байгааг харахгүй. Би бага зэрэг хоолойгоо засаж байгаад: “Надаас болж хэн нэгэнд ямар нэгэн юм тохиолдох юм бол би яаж тайван амьдрах юм?” гэхэд тэр: “Хэн нэгээн? Би чиний хувьд зүгээр л хэн нэгэн юм уу?” гэв. Би түүнрүү эргэж: “Жиёонгаа, чи ойлгохгүй байгаамуу? Бид салчихсан. Би чиний төлөө бас өөрийнхөө төлөө чамаас салсан. Би чамайг хэцүү байдалд оруулахыг хүсээгүй, бас би өөрийгөө хэтэрхий их шаналахвий гэж айсан юм. Би ийм л аймхай арчаагүй хүн. Чи өнөөдрийг хүртэл чадсан юм чинь, цаашид ч чадна. Чамд мянга мянган сонголт байна, чи хүссэн загвар өмсөгч, жүжигчин, дуучнаа сонгож болно. Тэд бүгд чамд нээлттэй. Би хэн ч биш” гэхэд тэр толгой сэгсрээд: “Чи цорын ганц” гээд хоолой нь чичрэв. “Гуйж байна, намайг хэцүү байдалд оруулаад байлгүй эргээд хэвэндээ ор л доо. Энэ чи биш ш дээ, миний мэдэх ЖД ийм тэвчээргүй хүн биш” гээд эргэх гэтэл тэр урд минь сөхрөөд гараас минь барьж духандаа хүргээд: “Чэёонаа, чи юу хүсэж байна? Чиний хүссэнээр хийе. Салья л гэж битгий хэл. Би өөрөө энэ асуудлуудын өмнө бууж өгөөгүй байхад чи яагаад бууж өгч байгаа юм? Надад чи л байвал болно, би өөр юм хүсэхгүй, чи байхгүй бол надад мөрөөдөл хэрэггүй. Чи надад хайртай ш дээ? Чи өөрөө тэгэж бичсэн байсан ш дээ, би чиний аав ээжээс өөрцгүй дотны чинь хүн, тийм биз дээ? Чи намайг мэдэхгүй гэж үү? Миний хувьд хайр үргэлж нэгт байх болно” гээд уйлж эхлэв. Миний тэвчээр барагдаж эхэллээ. Энэ хүн миний төлөө уйлж байна. Би доошоо суугаад тэрнийг чангаас чанга тэврэхийг хэтэрхий их хүсэж байсан ч ингэлээ гээд юу ч өөрчлөгдөхгүй, дахиад л янз бүрийн асуудал гарч эхлэнэ. Би энэ хүний төлөө дахиад бяцхан тэвчээр гаргахад юу нь болохгүй байхав гэж бодоод гараа хүчтэй татаж: “Хайр юу юм? Алдар нэр, хөрөнгө мөнгөний хажууд хайр юу юм? Жаахан хүүхэд шиг юм ярихаа болиод ухаантай бай” гэж хэлчихээд цаашаа гүйчихлээ. Надаас ямар агуу хатуу сэтгэл гарна вэ гэж бодсоор айхаа ч мартан харанхуй зам даган алхав.

Үргэлжлэл удахгүй…

31 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. SOL / Jun 9 2012 10:05 PM

    yaay udaan hulele shu😀

  2. zoloo / Jun 9 2012 10:05 PM

    ehni comment goy boljeee ih huleele shu amjilt

  3. SOL / Jun 9 2012 10:12 PM

    uilahnee :((
    goy2

  4. CL / Jun 9 2012 10:12 PM

    Oh my gosh ymar hatuuym bezgr l tewreed awchkvdee ygaad iimhurdan duuschwaa hzee daraagiihni heseg we hurdan hurdan hiigeeree tesen ydm hvleegeed bjii shv

  5. zoloo / Jun 9 2012 10:13 PM

    daraginhin margash udur oruulad ogchij bolohu guuij bna solongooo

  6. magd / Jun 9 2012 10:14 PM

    bi bas ingeh l bsan kkkk

  7. jojo / Jun 9 2012 10:24 PM

    yooy yamar hetsuu yum be hairaa gej hehe uneheer hetsuu yumaa yag galzuurlaa

  8. Sisley ❤ / Jun 9 2012 10:34 PM

    yoooooooooooy burhn mn
    neg l sonin bolchloo uilmaar bn T_T

  9. likekoreanpop / Jun 9 2012 10:36 PM

    yag uilahnaa unen goy gehdee bi bsan bol ingehgui bsan bhaa aimshigtai😦

  10. Andy_Alison / Jun 9 2012 10:51 PM

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii bi uilchlaa hahahahah
    Bi chmaig bisherch bn Solongoo
    Chi bitgii iim goy bichildee hha jk2
    Amjilt
    Ene yg l jinhene yum shig sanagdaj bn yooooooooooooooo OMG!!!
    Bi yg l gol duriin baatar shig l haha Ene buh zuil uug ni jinhene bsan bol ch zzazza ugaasaa iim zuil bolohgui yum chin
    hhi

  11. VIP / Jun 9 2012 11:00 PM

    aaaa OMG
    ymr ih hatuu setgel we ymr ih shanalal wee :(((
    ih udan hulele shu
    dragihig n hurdan dhu bur tsashid yu bolh bol gsn bodol bur mash ih bodogdjiin
    galzuurhnee😦

  12. 2ne1♥bigbang / Jun 9 2012 11:01 PM

    bi dahiad l uilchlaa bi ch bas ingeh l bsan bh dahij namaig uilah yum bol demii shuu kkk😉

  13. kpop / Jun 9 2012 11:02 PM

    woaaaaaaahh goy bolje, bur setgel hodolchlo, arai l boginohon bn aa kkk, daraagiihiig n yaj huleenee

  14. mineunyeon / Jun 9 2012 11:31 PM

    tsasha yu l boloh boldooo

  15. mikavip21 / Jun 9 2012 11:32 PM

    zunduu udaan hulesen bolod ch tr uu emr boginohon sanagddg bshd ^-^, gxd goe bn aa, magadgu bi ch bas engeh bsn bh

  16. KODY / Jun 10 2012 9:26 AM

    Хөөөе Админаа өгүүллэгийн шинэ анги болгон дээр өөрийхөө элдэв асуудлаа бичиж бхымаа
    элдэв зүйл тоочоод байлгүй хурдан2 цагт нь оруулалдаа … ( Жаахан бухимдав)
    Солонго ~~~ Зохиол чинь догь бна дахиад дахиад🙂🙂🙂

  17. VIP, BlacKJacK, HoTTesT-TaeYang, MinZy, NichKhuN / Jun 10 2012 10:46 AM

    yooy uillaa shte ter dooshoo suugaad gariig ni duhan deeree tawidag heseg dr yooooooy aguu2 hurdan daraachiin hesgee oruulaarai~~~

  18. nomio / Jun 10 2012 11:43 AM

    ooo why iiim beeee hoorhii GD…….

  19. urin / Jun 10 2012 11:45 AM

    http://global.mnet.com/choice/rating.m?langCd=en&clk=
    20s trendy music-big bang.
    20s style-GD-g demjeerei…

  20. TABB / Jun 10 2012 1:10 PM

    yoooy ymr udaan hulee weee..kkkk NEXT

  21. Koo / Jun 10 2012 2:11 PM

    Aimr ymaa

  22. Boloroo / Jun 10 2012 2:12 PM

    yooy yamr hetsuu shiidver bi lav yu ch boljisan jiyongas holdku hen ble de yadaj bhad oort n iim ih hrtai bhad zohiomjud heterhii hol zaitai hiigded bn hurdan hiij ogul sn bn amjilt🙂

  23. ♡ТаеЯанГ ZuKa^^♡ / Jun 10 2012 3:10 PM

    OMG!!!
    Ямар хэцүү юм бэ

  24. bizy / Jun 10 2012 3:41 PM

    bi shuud l tevreed avnaa :(( hair l butiival ter humuus yu geh n yaar hamaatain be🙂
    Mash joojkn bain shuu (uurlajiina)
    Gehdee amjilt lag bainaa Tabi min hoorhiishte Leaderiin min zurh n mash ih shanalj bgaada😛

  25. ice girl / Jun 10 2012 7:35 PM

    YAR AIR UM BE UNEHEER HATUU OHIN BNA SHU HUURHII GD MINE

  26. minzy / Jun 10 2012 7:52 PM

    bi bsan bol teverch avaad uilmaar l blaa.yoooo uillaaa.nulims garaad bn.hervee GD chiyon-toi hamt blaa gehed ternii urlagin amidral ulam l hetsuushde.suuldee Big Bangaas garval yah bolj bn.

  27. minzy / Jun 10 2012 7:58 PM

    bi bsan bol teverch avaad uilmaar l blaa.yoooo uillaaa.nulims garaad bn.hervee GD chiyon-toi hamt blaa gehed ternii urlagin amidral ulam l hetsuushde.suuldee Big Bangaas garval yah bolj bn.eeeeeeeeeeeeeeee goy boljee daraaginhiig ni hurdan!

  28. уйлахаар шахлаа шд шууд хоолой зангираад л явчихлаа бурхан минь гэж энэ бүхэн хэзэ дуусах юм бээ яаж хүний сэтгэл ингэж хөдөлгөтөл нь бичиж чадаж байнаа. Солонгоо гэдэг хүн агуу юмаа

  29. 123 / Jun 11 2012 1:37 AM

    yoo shud nudend haragddag bnashd

  30. Uj / Jun 11 2012 11:03 AM

    yooh ene yu ve ymar aimr lag bichisiin be
    \gaihaltai sain bolje
    buur kino uzej baigaa ym shig nudend haragdla
    hahah
    like it

  31. sssss / Aug 13 2013 11:44 AM

    eooo bitii l dee yasan hetsuunbe, guijiin evlerene bizdee
    solongo chi ydaj bhad denduu lag zohioh yumaa

Сэтгэгдэл үлдээх

