Skip to content
Зургадугаар сар 7, 2012 / erikaterguun

[ЗОХИОМЖ] Big Bang-тай өнгрөөсөн зуны улирал! (18-р хэсэг)

 

 

Jester0214: За ёстой уучилаарай монголчуудаа~~ өчигдөр орой ирсэн байсныг нь харсан л даа.. гэхдээ үдэшлэгт явах байсан болохоор утаснаасаа оруулна гэсэн чинь таг мартчиж одоо л хийлэээ~~ би бас уулзалт нтр зохион байгуулаад байгаа болохоор завгүй байгаа гэхдээ удахгүй мэдээнүүдээ хийж эхэлнээ~~

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ганцаараа баахан алхав.  Янз бүрийн юм бодогдоно. Яах уу? Би яах ёстой вэ? Урлагын хүн байна гэдэг миний бодсоноос хамаагүй хэцүү ажил бололтой . Тэд бол олонд шүтэгдэж, амжилт олж, өндөрт үнэлэгдэж амьдрах тавилантай хүмүүс, надаас болоод ердөө ганцхан цагийн дотор энэ их хүч хөдөлмөр нь үгүй болж болохгүй.  Захирлын хэлдэг түмэн зөв. Би ч байсан ингэж л хэлэх байсан. Солонгост нэг алдарт хүрвэл тэнгэрт тултлаа хүрч, нэг унавал хэн ч биш болдог. Ингэж бодлогширон алхсаар гэнэт утсаа санан цүнхнээсээ гаргаж иртэл ЖД-гээс нэг дуудлага ирсэн байв. Би тэрэнрүү мессеж бичлээ. “Хэд хоног ээжтэй цуг Чежу явахаар боллоо. Уулзаагүй явж байгаад уучлаарай ^^” гэж биччихээд утсаа унтраачихлаа.

Би маш удаан бодсоны эцэст шийдвэртээ хүрлээ. Би ЖД-гээс салах хэрэгтэй юм байна. Энэ янзаараа тэрний дэргэд удаан байгаад байвал улам л их хайртай болж, салж чадахгүйд хүрнэ. Зөвхөн өөрийгөө бодсоноос болж ЖД-г хамаг юмаа алдахад хүргэхийг хүсэхгүй байна. Анх Se7en найз охинтой гэдгээ ард түмэнд мэдэгдэхэд удалгүй түүний fan cafe нь шууд л anti fan болж өөрчлөгдсөн. ЖД-д ч бас яг тийм юм болох гээд байгаа юм шиг санагдаж байв. Тэр бол од. Тэр цаг нь болохоор өөр хэн нэгнийг олог. Надтай надгүй болно. Тэгэхдээ тэргүй би урьд нь Биг Банг-гүйгээр амьдардаг л байсан шүү дээ. Хэдий ингэж бодож байсан ч тэрнээс шууд салчихна гэдэгтээ үнэхээр итгэлгүй байлаа. Бодож байгаа шиг амархан байдаг бол ч… Болдог бол цаг хугацааг буцаагаад анхнаасаа л YG-д орохгүйгээр огт өөр газарт ажилд орох юмсан.  Тэгснээ гэнэт өөртөө уур хүрч, инээд ч хүрэх шиг. Хэтэрхий хулчгар юм даа Хан Чэёон. Гэхдээ ЖД-гийн төлөө шүү дээ, би энийг хийж чадна. Замд тааралдсан сонины цэг дээр хүртэл ЖД-гийн тухай олигтой биш мэдээ харагдана. Ингэх тусам хурдхан салах хэрэгтэй юм шиг санагдаж байв.

Өнөөдөр ийм том шийдвэрт хүрсэнийх тэгээд ч бас ээж байхгүй байгаа юм чинь уунаа гэж бодоод 2 жижиг шилтэй Сүжү аваад гэртээ оров. Энийгээ уучихаад тас үсрэнэ дээ гэж бодож байсан ч санасанаар болсонгүй. Хяслантай юм аа, сэтгэл санаа муу үед архи хүртэл нөлөөлдөггүй бололтой.  Ямар ч байсан хоёр шилээ хоёуланг нь ууж дуусгачихаад орондоо оров.

Өглөө толгой яг л дэлбэрэх гэж байгаа юм шиг л өвдөж сэрэв. Тэгээд өнөөдөр хийх юм их байгаагаа санан орноосоо босож шүршүүрт орчихоод захиа бичиж эхлэв. Мэдээж ЖД-д. Гэхдээ би худал зүйл захиандаа бичихгүй ээ, би ямар киноны гол дүрийн баатар байгаа биш. Түүндээ хайртай гэдгээ хэлнэ, хамт байж чадахгүй гэдгээ ч хэлнэ.

“Жиёонгаа, миний захиа очих өдрийн мэнд хүргэе. Яг одоо чи надад санаа зовоод л байж байгаа даа, тийм үү? Тийм бол битгий санаа зовооч гэж чамаас гуйя. Би 100% зүгээр. Одоо бичих гэж байгаа зүйлээ чиний царайг хараад хэзээ ч өөрийн амаар хэлж чадахгүй учир захиа болгохоор шийдсэн юм. Би чамд хайртай. Магадгүй цаашид ч чамайг хайрлах байх. Жиёонгаа, чи миний хувьд эцэг эхийн минь дараах дотны минь хүн. Тиймээс би чамайг зовоосой, шаналаасай гэж хүсэхгүй байна. Надаас болж элдэв явдалтай орооцолдоосой ч гэж хүсэхгүй байна, энэ тухай бүр бодож ч чадахгүй нь. Ганц чамаар зогсохгүй Big Bang-ийг үүрд ийм алдар нэртэй, номер нэг хамтлаг хэвээрээ байгаасай гэж хүсэж байна. Зүгээр л одоо намайг найз охиноо гэж бодоод хэрэггүй, гуйж байна. Намайг март! Бид магадгүй хэтэрхий эрт эсвэл хэтэрхий орой учирсан бололтой. Дуучин болно, дуу зохионо гэдэг бол чиний мөрөөдөл. Чи мөрөөдлөө алдвал насан туршын шаналалд унах болно. Харин миний гаргаж байгаа шийдвэр чамд хэсэгхэн хугацаанд л шаналал авчирна. Тиймээс намайг битгий үзэн ядаарай, үгүй ээ хүсвэл үзэн ядсан ч болно. Чиний өгсөн зүүлтийг би хадгална, үргэлж миний нандин эрдэнэ хэвээрээ байх болно. Та нартай байхад надад сайхан байсаан, би аз жаргалтай байсан. Та 5-ийн өмнө сандарч зогссон ажлын ахны өдөр өчигдөрхөн мэт л санагдаж байна. Ямартаа ч та нартайгаа хэсэгхэн зуур ч гэсэн хамт байсандаа баяртай байна. Үүнд хэнийг ч битгий буруутгаарай. Энэ бол зөвхөн миний шийдвэр шүү. Намайг уучлаарай, би энэ бүхнийг даваад гарах тэвчээртэй хүн биш бололтой. Чамайг чадна гэдэгт итгэлтэй байна. Баяртай.”

–Хан Чэёон.

Арай гэж захинадаа дусал нулимс унагасангүй бичиж дуусаад бас нэг захиагаа эхлүүлэв.

“Энэ өдрийн мэнд хүргье, Сёонгхюунаа. Чамд хэлэхийг хүссэн зүйлээ энэ цаасанд үлдээхээр шийдлээ.  Надаас болж асуудалд оронд чинь маш их харамсаж байна. Намайг үнэхээр уучлаарай бас баярлалаа. Намайг хайрлаж байсанд баярлалаа. Хайрыг чинь хүлээж авч чадаагүйд уучлаарай. Хэзээ нэгэн цагт, та 5 бүгд хүссэн үедээ болзож болохоор болсон цагтаа чамайг үнэн сэтгэлээсээ хайрлах маш сайн охинтой учирна гэдэгт би итгэлтэй байна. Чи бол миний хувьд нандин хүн. Жиёонг та хоёр бол бусадтай адилгүй. Тиймээс би та хоёрыг хэцүү байдалд оруулахыг хүссэнгүй. Намайг хэзээ ч байгаагүй гэж бодож амьдраарай би гуйж байна. СР, ТЯ, ДС нарыг миний өмнөөс тэврээрэй, баяртай.”

-Хан Чэёон.

Миний Топ-руу ч бас захидал бичсэн шалтгаан бол тэр ч бас надаас болж хүнд байдалд ороод байгаа хүн учраас уучлал гуйх хэрэгтэй гэж бодлоо. Ялгаагүй би тэр хүнд бараг л хайртай байсан шүү дээ.

Ингээд хамт ажилладаг Мина они-той уулзахаар болж, тэр эгчид хоёр захиагаа мөн халагдах өргөдлөө өгч явуулав. Мэдээж хэрэг они намайг ингэх хэрэггүй гэж олон ятгасан ч миний шийдвэрийг өөрчилж чадсангүй. Гэртээ ирээд ээжид ЖД Топ аль нь ч ирсэн хаалга тайлж болохгүйг санууллаа. “Заавал ингэх шаардлагатай юм уу ?” гэж ээжийг асуухад: “Ээжээ, би зүгээрээ. Ийм төрлийн зориг байх хэрэгтэй биз дээ? Би зөвхөн амиа бодоод байж болохгүй шүү дээ” гээд худлаа инээчихээд 00-ын өрөөнд орж хажуудаа ус гойжуулаад уйлж эхлэлээ.

To be continued…

 

30 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. booloo / Jun 7 2012 9:25 AM

    yaay bi medsn yum shig manj suula shd kkk

  2. CL BADDEST FEMALE / Jun 7 2012 9:27 AM

    allkpop.com deer 2ne1ii zunduu medeenuud garchij CL cass-n CF togloj bgaa yum bna tgeed hamt togloson jujigchinteigee 1 nevtruulegt orood umnu daragiin cass-n CF deerh kiss scene-ii talaar bas daragiin sogtohooroo gargadag uildliin talaar yarisan bna ene nevtruulegiig ni bas medeenuudiig ni oruulj uguuch

  3. booloo / Jun 7 2012 9:31 AM

    yoooo uillaa. gehdee bi j bas baisan bol ingeh l baisan…

  4. VIP, BlacKJacK, HoTTesT-TaeYang, MinZy, NichKhuN / Jun 7 2012 10:01 AM

    oh yeah goy bolson bh odoo unshlaa

  5. VIP, BlacKJacK, HoTTesT-TaeYang, MinZy, NichKhuN / Jun 7 2012 10:13 AM

    OMG yaar muuhain :(((((( GD TOP 2 mine odoo yaana ???

  6. bujinhen / Jun 7 2012 10:29 AM

    oooh yeeeeeeh vnheeer mundag

  7. bujinhen / Jun 7 2012 10:30 AM

    gd top 2 maani vnheer ih shanalah bhdaa iii mash ih orowdjino

  8. Uj / Jun 7 2012 10:35 AM

    omg omg arai denduu aimr baina
    uneheer sain boljeee buur aimr lag
    solongoo yg jinhene zohiolch yma
    huurhun admin Jester0214 mine zohiomjo hurdan hij ugch baigarai

  9. CL / Jun 7 2012 11:06 AM

    Yaanaa daragiin hesgiig ni hurdan hiij ugyure Solongo isto lag ymaa amjilt!!

  10. TABB / Jun 7 2012 11:53 AM

    WOOOW. AMJILT.. NEXT….

  11. likekoreanpop / Jun 7 2012 11:55 AM

    Daraagiin hesgiin hurdan hiij uguurei guij bna

  12. KODY / Jun 7 2012 12:01 PM

    Ээээээ за за ямартай ч ийм юм болчихлоо , цаашаа яах бол ……, юу болох бол? ???
    Удаан хүлээлт болохнээ ………

  13. mineunyeon / Jun 7 2012 12:22 PM

    ugasaaa hen ch bsn iim shiid l gargah bhdaaaaaaaa

  14. burhan mini bi ingej gd gees salj bolohguig medej bnaa solongoo gd bid 2 iig butsaad niiluulne bizdee?? ene zohiomjnii togsgol ni uitgartai bish timu?

  15. VIP / Jun 7 2012 1:34 PM

    OMG ymr gunigiin um bee ymr ih shanalal wee
    inged salchij bganmu inged gunigtaigar dushimu gu bz de😦
    ghde mash goy bichjee
    dragihig n hulej baiy😉

  16. 2ne1♥bigbang / Jun 7 2012 1:55 PM

    bi bas huvidaa ingeh l bsan bh hurdan oruulaarai bas bi uilchlaa ene ulam l joohon bolood bhiin aiamr hurdan duuschlaa

  17. anji / Jun 7 2012 2:04 PM

    oh yanaa ingj gunigtai togsohgui te az jargtaltaigaar kk amjilt goe boljee

  18. The Sun / Jun 7 2012 2:08 PM

    Ямар эвгүйн бэ?? ;(
    Цаашаа юу болох бол гэдэг л сонин бна. ЕШ болох гээд дандаа өгүүллэг гараад удсан хойгуур орж ирж таархымдо😦.

  19. Andy_Alison / Jun 7 2012 2:27 PM

    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    medq eee iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Bi lav GD gin hajuu nas alhamch holdohgui baisn hhi

  20. zoloo / Jun 7 2012 4:41 PM

    yo ymar hetsu ym be buur sanaa zobchloo

  21. ice girl / Jun 7 2012 5:58 PM

    daraagiin hesgiine hurdn oruulj uguurei bas dnq

  22. Sisley ❤ / Jun 7 2012 6:16 PM

    yooooy ysn hetsu ym bee T_T
    uilahneee…
    bayrlalaa goy bn

  23. Boloroo / Jun 7 2012 6:48 PM

    yaanaa inged duusaagui bzde butsad jiyongtei mn niilne bnzde ooriigoo bolgoj unshij bga bolhor butsad niilelerei amjilt

  24. ♡ТаеЯанГ ZuKa^^♡ / Jun 7 2012 7:13 PM

    Ээээээээээээээээээээээээээээээ

  25. magpie / Jun 7 2012 10:54 PM

    Chi jiyong-g yavulsan ch,jiyong chmg yavulna gju?ternii huvid hair 1t bdag bizd.hehe.nilehgui inged duschuul shimten unshsany min hereg alga blchishd.

  26. magd / Jun 7 2012 11:54 PM

    bi bs ingeh l bsan uasa hund tovog udaj amidrah getsuuldee yalanguya hairtai hundee

  27. VIP / Jun 9 2012 2:33 PM

    Hey VIP chudaa Mnet 20′s choice ehelsn bn
    20′s style GD SNSD Sooyoung 2 nileen oiroltso yvj bn bugdere GD dee snalaa ogtsgooy mon 20′s trendy music der Big Bang daa snalaa ogore
    http://global.mnet.com/choice/rating.m ishe orj VOTE!!
    Mon eniig mede bolgon nitled ogoch Mnaihan nilen ylagdah shinjte bn

  28. Love bigbang :) / Jun 9 2012 6:00 PM

    Please hurdan19 hesgiin hiij uguuch gd odoo yah bolooooo

  29. kpop / Jun 9 2012 9:15 PM

    hey onoodor orkumu? 19 n

  30. zoloo / Jun 9 2012 9:49 PM

    huuuyee daraginhan hze oruhu odor bur l orju ugu yu shalgah ym bolbol hurdan orulj uguhig husej bna

Сэтгэгдэл үлдээх

