Skip to content
Зургадугаар сар 5, 2012 / erikaterguun

[ЗОХИОМЖ] Big Bang-тай өнгрөөсөн зуны улирал! (17-р хэсэг)

 

 

Jester0214: Уучилааарааай~~ МОНГОЛЧУУДАА~~ Өчигдөр юм хийж гадуур явсаар байгаад орой шууд ‘Гэрэлт зул өргөх ёслол’ дээр очоод гэртээ орж ирээд шууд унтциймөөөөө~~ Дахин УУЧИЛ!!!! *гуталт муурын нүд*

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Намайг нүдээ нээхэд би өрөөндөө хэвтэж байв.  Миний дэргэд ээж сууж байснаа: “Хүүш ээ сэргэчихсэн үү? Ээжийгээ айлгачих юм аа” гээд духан дээр гараа тавив. “Топ яасан бэ?” гэхэд: “Хамгаалагч нь ирээд аваад явсаан. Хөөрхий минь, чамайг хүргэж өгсөн юм уу? Хувцас хунар нь юу ч үгүй муухай болчихсон байнлээ ш дээ. Түрүүний охидууд одоо хүртэл манай гадаа байж л байна” гээд санаа нь зовсон байртай надруу харав. “Тэгээд Топ зүгээр юм уу? Та хэзээ ирсийн? Би ухаан алдчихсан юм уу?” гээд гайхтал: “Намайг ирэхэд үүдэн дээр бөөн хүмүүс байхаар нь гайхаад очоод хартал чи манарчихсан юм уу яасан юм хөл дээрээ тогтож чадахгүй, Топ чамайг өргөж оруулж ирсэн ш дээ. Тэгээд чиний хажууд байж байгаад хамгаалагч нь ирээд хамт явсан” гэв. “Яанаа, хөөрхий Топ. Тэр охидууд тэгээд Топ-руу бас юм шидсэн юм байх даа?” гээд бараг уйлахаа шахан ээжрүү харахад: “Чамайг л онох гэсэн юм байлгүй, за одоо амар амар. Гэмтээгүй нь их юм. Энэ хэдэн задарсан охидууд одоо явах байлгүй дээ. Өө нээрээ Жиёонг зөндөө залгасан, чи нэг яриарай цаадахруугаа” гээд өрөөнөөс гарав. Яанаа, ямар балай юм бэ? Одоо яанаа гэсээр Топ-руу залгахад: “Зүгээр ээ, битгий санаа зов.  Ийм юм байх ш дээ, харин чи зүгээр үү? Их цочирдсон байх даа, сайн амраад ав” гэв. “Юун ийм юм байх ш дээ вэ? Надаас болж тийм эвгүй байдалд орчихоод яаж зүгээр байдаг юм?” гэхэд үнэхээр зүгээр ээ л гэсээр утсаа таслав. Балай юм аа, ямар хар гайгаараа Топ-оор хүргүүлчихвээ, тэрний оронд ганцаараа өндөгөөр шидүүлсэн бол хамаагүй дээр байхгүй юу гэж бодож байтал ЖД залгав:

–          Байна уу Жиёонгаа!

–          Чэёонаа зүгээр үү? Бэртээгүй биз дээ?

–          Би зүв зүгээр ээ. Харин санаа зовоод байнаа.

–          Юунаас вэ? Битгий санаа зов л доо.

–          Яанаа одоо захирал та хоёрт уурлах байх даа?

–          Чэёонаа намайг сонс, юунд ч битгий санаа зов, ойлгосон уу? Ямар ч муу юм болохгүй. Чамайг ийм байдалд орсонд би л буруутай. Би өөрөө л чамайг хүргэж өгөх байсийн. Би ер нь одоо яваад очьё.

–          Хэрэггүй ээ, энд зөндөө хүмүүс манай гадаа байна. Чи ирж болохгүй. Чиний буруу гэж юу байхав дээ. Энд хэний ч буруу байхгүй, битгий өөрийгөө буруутга за юу. Тэгээд бас би зүгээр.

–          За за… /Тэрний хоолой үнэхээр шаналсан сонсогдож байв/

–          Би маргааш…

–          Маргааш юу ч хийгээд хэрэггүй, гэрээсээ гараад ч хэрэггүй. Хэд хоног гэртээ бай, за юу. Миний санаа зовоод байна. Би менежерт хэлчихнэ.

–          За за ойлголоо. Топ-д миний өмнөөс уучлаарай гэж хэлээрэй, бас бусад гишүүдэд.

–          Чэёонаа..

–          За за, ойлголоо доо.

–          За одоо сайхан амар за юу. Гоё зүүд зүүдлээрэй.

–          За за сайхан амраарай, Жиёонгаа.

Гэвч би яаж сайхан амарч чадахав, зогсоо зайгүй Топ ЖД хоёр бодогдоод,  иймээ тиймээ юм болвол яанаа. Өнөөдрийг хүртэл яаж хөдөлмөрлөсөн билээ дээ, надаас болоод нэр хүндээ алдах вий гэсээр баахан хөрвөөж хонов. Өглөө болов уу гүй юу цонхруугаа гүйтэл ашгүй үүдэнд хүмүүс харагдсангүй. Pc-гээ асаатал интернетээр дүүрэн өчигдрийн мэдээ. “BIG BANG-ИЙН G-DRAGON  TOP  ХОЁРЫН ГУРВАЛЖИЛСАН ХАЙР”  “G-DRAGON-ИЙН ХАЙР СЭТГЭЛ ТҮҮНИЙ УРЛАГЫН АМЬДРАЛД МУУГААР НӨЛӨӨЛӨХ ҮҮ?” гэсэн хаягтай мэдээллүүд хүртэл гарсан байв. Аль алнийг нь гүйлгэж уншихад нүдэнд дандаа л муу талын сэтгэгдэлүүд нь олж уншигдаад цөөхөн хэдэн дэмжсэн сэтгэгдэл байхыг харсан ч баярласангүй. Энэ үед ээж өглөөний цай барьсаар орж ирээд: “Яах гэж наадуулаа уншдаг юм, сэтгэл санаагаа л үймрүүлэхийн нэмэр ш дээ” гэв.

Өнөөдөр ЖД Топ хоёрын алинтай нь ч холбогдсонгүй нэг иймэрхүү л байдалтай өнгөрөв. Тэд ч надруу залгасангүй, бодвол үнэхээр л том юм болж байгаа бололтой. Утасдаж юу болж байгааг асуухыг хүсэж байсан ч нэг л эмээгээд байлаа. Мэдээж YG Papa тэднийг дуудсан байгаа, тэгээд юу гэж хэлэх бол гэхээс үс арзайж байв. Гэнэт уур хүрч pc-нийхээ өмнө суугаад зориг гарган өөрийгөө өмөөрсөн сэтгэгдэл бичихээр шийдлээ. “Энэ охинд ямар буруу байгаа юм бэ? Та нар өөрсөд дээрээ тавиад үзээч. Энэ охиныг ЖД-д үнэн сэтгэлээсээ хайртай гэдэгт би лав эргэлзэхгүй байна бас тэр Топ-той зүгээр л найзууд байхыг хүсдэг ч юм билүү. Юу нь болохгүй гэж, би дэмжиж байна” гээд биччихэв. Бага ч гэсэн тайвширч уужуу амьсгаа авлаа.

Маргааш нь би зүгээр л ингээд гэртээ суугаад байж болохгүй гэдгээ мэдээд нүдний шил зүүж, саравчтай малгай өмсчихөөд гэрээсээ гарлаа. Одоо би хүртэл ингэж нуугдаж явдаг болох гэж дээ. Урьдных шигээ алхсангүй, такси бариад агентлагын үүдэнд бууж дотогшоо ороод захирлын өрөөний үүдэнд  ТЯ, ДС, СР нарыг олж харав. Тэдний царай тийм ч сайн харагдсангүй ч намайг хараад инээмсэглэв. Ийм үед хүртэл тэд намайг ойлгож байгаа нь үнэхээр баярлууштай. Макнае-ийг юм хэлэх гэхэд нь би: “Шшш!” гэж үзүүлээд хаалга руу ойртов. Өрөөнд юу болж байгаа нь бидэнд хангалттай сонсогдож байв. YG Papa ярьж байна: “Энэ хэрээс хэтэрсэн үйл явдлыг юу гэж ойлгох уу ? Сёонгхюунаа, би чамайг анх л Хан Чэёонтой кино үзэж яваад скандал үүсгэхэд чинь сануулаад л өнгөрсөн, зөвхөн сануулаад шүү. Жиёонгаа, чи ч бас! Би чамд итгэсэн, чиний хүссэнээр болгосон, хэвлэлийн бага хурал хүртэл хийсэн. Чиний яриад байсан харамсахгүй шийдвэр чинь энэ үү? Солонгосын бараг бүх хэвлэл мэдээллийн site дээр та нарын тухай хүссэнээрээ нийтлэл бичиж байна” гэж тайван хэрнээ үнэхээр ширүүн өнгө аястай ярьж байв. Миний зүрх хүчтэй цохилж би сандарч эхэллээ. Тэгэхээр захирал одоо л тэр хоёртой ярилцаж байгаа байх нь. ДС санаа нь зовсон бололтой хажуунаас: “Чэёонаа, бүгдээрээ доошоо бууж кофе ууцгаая, тэх үү?” гээд гуйсан харцаар ширтэв. Би тэрэнрүү худлаа инээж толгой сэгсэрчихээд цааш нь сонсов. “Та хоёрт хэлэх юм алга уу? Эсвэл би энэ олон ангит хайр сэтгэлийн кино шиг үйл явдалд чинь цэг тавих ёстой юу?” гээд хэсэг чимээгүй болсноо: “Залуусаа та нар шүтэн бишрэгчдийг байнга сахиусан тэнгэр мэт байдаг гэж санаа юу? Тэд бас харанхуйн мангас шиг ч байж чаддаг юм. Энэ юу гэсэн үг вэ гэхээр тэд биднийг айлгаж чадна гэсэн үг. Тэдний ачаар бид инээдэг шигээ тэдний ачаар бид уйлж ч болно. Сёонгхюунаа, чи бол ганц бие, тэрийгээ битгий март! Харин чи Жиёонгаа, хайр сэтгэлийн амьдралаа ажилтайгаа битгий холь, чи leader хүн, тэгэхээр чи өөрөө асуудлыг шийд!” гээд гарах гэж байгаа бололтой хөлийн чимээ нь ойртов. Би гялс ухраад нуугдаж амжив. Тэгээд захирлыг гарсны дараа нөгөө гуравт хандаж: “Намайг өнөөдөр энд ирсэн гэж хэнд ч битгий хэлээрэй, гуйж байна” гэхэд тэр гурав миний өөдөөс гунигтай ширтэв. “Та нарт найдлаа шүү, юу ч болж байсан хэлж болохгүй. Хэлвэл би гомдоно шүү” гэж хэлээд агентлагын арын хаалгаар гарав.

Үргэлжлэл удахгүй…

 

26 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. yoooooooooo T.T yah ystoim be ene tsaash yaaj urgeljleh bol???? daraachiin hesgiig ni hurdan oruulj ogoorei guij bn…

  2. 21lovesong / Jun 5 2012 2:38 PM

    yoo nice yum u

  3. 2ne1!Nolza! / Jun 5 2012 2:58 PM

    yooh!YG papa yamar aimar uraldag yum be?tegelgui ch yahav l de.odoo tsaashaa yah bol?huradan daraagiinhiig ni

  4. CL / Jun 5 2012 3:15 PM

    oH MY zgr l tas bas aimr ygd iim hurdan duuschwaa daraagiihiig ni hurdan gargaarai : )

  5. 2ne1♥bigbang / Jun 5 2012 3:16 PM

    eesh odoo yaanaa

  6. Andy_Alison / Jun 5 2012 3:17 PM

    noooooooooooooooo….bi bsan bol GD TOP 2toi uulzh bsiin T,T

  7. Andy_Alison / Jun 5 2012 3:17 PM

    ystoi goy ghdee urid uridniihasa joohon bolood l bh yumaa??🙂

  8. zoloo / Jun 5 2012 3:29 PM

    goy bolj ghde ymar hurdan duuschbaa urgeljleliig ni unudur oruulna bizde YGpapa ch uurlahara ysto l aimar yma

  9. VIP / Jun 5 2012 3:53 PM

    Omgood odoo yah bol uneher tseg tavichih vi de ghde tghgu l blgu de
    aaa galzuurah n eee
    zuer l dnduu goy bolson b ;]
    dragihig n hulej baiy^^ amjilt

  10. bujinhen / Jun 5 2012 5:41 PM

    woooaaaa vnheer goy boljeee

  11. uska / Jun 5 2012 6:11 PM

    nice bljee

  12. 123 / Jun 5 2012 6:15 PM

    Tiimee bi haranhuin mangas bna xaxaxa

  13. Uj / Jun 5 2012 6:23 PM

    eeh yana shiruus bain a
    aimr goy boljee
    daraaginhiig tesen ydan hulej baina
    amjilt

  14. ♡ТаеЯанГ ZuKa^^♡ / Jun 5 2012 7:24 PM

    Oh my Goshshshshshshs^^
    ДараагиЙйнхиийг нь тэсэн ядан хүлээээээеее~~!
    Үнээхэр гоё

  15. ice girl / Jun 5 2012 7:46 PM

    daraagiin hesgiine hurdan oruulj uguurei uneheer goy zohiomj bichej ugch bhad jin bayrlalaaa

  16. Sisley ❤ / Jun 5 2012 8:19 PM

    Bayrlalaa goy bolj
    Dragin hesgiig hurdn orularai

  17. Zaya / Jun 5 2012 8:31 PM

    10q. Ystoi goy boljee.

  18. VIP, BlacKJacK, HoTTesT-TaeYang, MinZy, NichKhuN / Jun 5 2012 9:49 PM

    yoo daraagiin heseg ni hurdan garaasai :))))))

  19. haku~!~! / Jun 5 2012 10:41 PM

    dragihiihgn hurdan oruulj ugurei uijiin vneheer nice blson bn😀

  20. The Sun / Jun 6 2012 12:39 AM

    I HAVE ABSOLUTELY NOTHING TO SAY. YOU’RE SO GOOD WRITER. 😉 I’M SO PROUD OF U, SOLONGO.
    GOOD FEELING.😉

    • Solongo / Jun 6 2012 3:05 PM

      Thank u for ur close words! Thanks all of u! ^^

  21. mineunyeon / Jun 6 2012 10:37 AM

    yamar ch yum be deee hetsuumaa hehehhe

  22. t-amor / Jun 6 2012 1:32 PM

    eeey daraagiinh ni tavihgu muuu daa unuudur zaawal taviarai guijiin plss…..tgd bs hdn heseg hurtel iin ene zohiomj ni???????

  23. oyuk / Jun 6 2012 2:37 PM

    goy ymaa hurdn daragiinh😀

  24. hysleka / Jun 6 2012 2:38 PM

    ….

  25. KODY / Jun 6 2012 5:59 PM

    Хүүеэээ юун хурдан дуусчив? ингэж удсан юм чинь дараагийхийг өнөөдөр тавиач ???? !!!

Сэтгэгдэл үлдээх

