Skip to content
Тавдугаар сар 29, 2012 / erikaterguun

Lady Gaga-ын стилист Nicola Formichetti Big Bang болон 2NE1-ы фен

 

 

 

Lady Gaga-ын махан дашинзыг хийсэн нэгэн эрэгтэй байдаг юм. Тэр өмнө нь хэзээ ч загвар зохион бүтээгчээр суралцаж байгаагүй, одоо 30 насныхаа эхэнд явж байгаа ба одоо тэрээр том брендийн толгойлогчдын нэг болсон билээ. Тэр бол Францын Фэшион Хаусуудын нэг MUGLER-ын бүтээлч захирал Lady Gaga-ын стилист Nicola Formichetti юм. Хамгийн сүүлд өгсөн ярилцлагандаа тэрээр Кпопын фен болохоо хэлсэн юм.
Formichetti ирлиз ба ээж нь Япон аав нь Итали хүн юм байна. Та аль улсыг таны сэтгэл зүрхэнд илүү ойр байдаг вэ гэж асуухад “Би Японы Шизуока-д төрсөн тэгээд Токио-д өссөн. Би ахлах сургуулийг Ромд төгссөн ба төгссөнийхөө дараа 10 жил Лондонд амьдарсан. Би том болж байхдаа гадны хүн шиг мэдрэмж төрдөг байсан гэхдээ энэ нь намайг олон зүйлд чадвартай болгосон юм болов уу гэж боддог. Би ази цуснаасаа болж 35 настай юм мөртлөө залуу харагддаг шүү. (инээв.)”
загварзохион бүтээгч маань Кпопын фен болохоо хэлсэн ба “Би Big Bang болон 2NE1 2-ын маш том фен нь. 2NE1 яаж дуулахыг мэддэг. Дөнгөж саяхан өглөө би 2NE1-ы “Scream”, Big Bang-ын ‘Fantastic Baby‘ сонссон.” гэж хэлэн утасныхаа playlist-ыг үзүүлсэн юм. “Энэ бол нууц гэхдээ би ирээдүйд 2NE1-тай хамтарч ажиллаж магадгүй. Европт миний мэдэх Солонгос хүмүүс маш их бий. Би хэдэн жилийн өмнө загвар зохион бүтээгч Woo Young Mee-тэй хамтарч ажиллан уулзаж байсан юм. Бид bibimbap хамтдаа идэж байсан. Хэрвээ би хэзээ нэгэн өдөр Сөүлийн Fashion Week-д уригдах юм бол дуртайяа явах болно. Би Lady Gaga-ын шинэ хувцаснууд дээр Солонгос загвар зохион бүтээгчтэй хамтарч ажилламаар байна. Бас Солонгос хэл сурмаар байна.”

8 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. 2ne1 bigbang / May 29 2012 3:14 PM

    АРГАГҮЙ ШҮ ДЭЭ ТААЛАГДЖИЛ ТААРАА 2НЭ1 ТАЙ ХАМТАРЧ АЖИЛААСАЙ БИЛЭЭ !

  2. ohuna / May 29 2012 4:06 PM

    Sn uuu o.mend.uuchlarai bi zaxan shimjlel xelex gesen ym aaa.ta xed medeegee zaxan xotsroj orulax ym aaa.tsag aldalgvi xij baiwal.bi tanai site-iin itwextei unshagch bga ym aaaaa.uuchlarai oilgoroi

    • Jester0214 / May 30 2012 9:50 AM

      shuumjleliiig medeej huleej avlaa gehdeee.. manaihan zawgui bga bolhoor nadaas uur medee hiih zawtai hun alga… bi ch bas zawgi l bn… bid nariig ch gsn oilgooroi…..

  3. ice girl / May 29 2012 9:07 PM

    BB 2ne1 aaa gj uneheer mundag ene 2 hamtlagaar bahrahgui bhiin argagui

    • shawol / May 29 2012 9:09 PM

      hmm shinee snsd bol zaluu hamtlag gehed dutahgui sh de

      • omo9505 / May 30 2012 2:52 AM

        Shinee Snsd mundag ni tendee l yum bailgui ene bol Big bang, 2ne1-iin fan blog … Snsd 2007 oniih Shinee 2008 oniih 2ne1-aas zaluu bailaa yu Big bang-aas yu yum gehed :)))

  4. so beautiful / May 30 2012 2:38 AM

    gexdel negen xewin ursgald barigdchixsan.ene 2 shig shine tvr torox orulj irj bga xamtlaga tsoxon gej bodoj bn.

  5. so beautiful / May 30 2012 8:12 PM

    okey tailbar bichsend thanks.Jester0214 oilgoj bn aaaaa.🙂

Сэтгэгдэл үлдээх

