Skip to content
Тавдугаар сар 29, 2012 / erikaterguun

[ЗОХИОМЖ] Big Bang-тай өнгрөөсөн зуны улирал! (14-р хэсэг)

 

 

Jester0214: яаяаяаяа… манайхан ч баахан юм болсон байна шүү… Уучилаарай~~ өчигдөр манай ахын буруутай үйл ажиллагаанаас болоод интернет тасарцан.. тэгээд хийж чадсангүй..
Ммхан би дээр үед хэлж байсан штээ.. би завгүй байгаа.. манай бусад админууд ч гэсэн.. одоо манай шалгалт дуусцан мэдээнүүдээ хийх болноо… би ч гэсэн хүн шүү дээ… жооохон амрааатий…. тэгээд мэдээгээ хийж эхэлнээ….

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Өглөө сэртэл ээж орж ирээд: “Өчигдөр ямар нэгэн юм болсон юм уу? Нээх сонин царайтай юм орж ирээд ээжийгээ айлгачих юм аа” гэв. “Яавал гэж дээ, жаахан ядарсан л юм шиг байна” гээд түүнрүү инээчихээд шүршүүрт орохоор босов. Усанд орохоор хувцасаа тайлахдаа хүзүүндээ байгаа зүүлтээ олж хараад өчигдрийн болсон явдал нүдний өмнүүр жирэлзээд өнгөрөх шиг л болов. Гэсэн ч би өчигдөр хангалттай өвдөлт мэдэрсэн учир дахин шаналахыг хүссэнгүй өөр юм бодохыг хичээв.

Уснаас гарч ирээд ажилдаа очихыг хүссэнгүй хуучин тэмдэглэлийн дэвтрээ гаргаж ирээд хэн нэгний дугаар хайж эхлэв. Явсаар 10-н жилд хальт нийлдэг байсан хоёр охинтой холбоо барьж өнөөдөр уулзахаар боллоо. Учир нь би гэртээ байж элдэв юм бодохыг хүссэнгүй. Нүүрээ цэвэрхэн будаж янзлаад, гайгүй гэсэн хувцсаа өмсөөд гэрээсээ гарлаа. Миний утсанд ажлаас дуудлага ирэхгүй л байлаа. Бодвол миний хэрэг байхгүй байгаа бололтой.

Удаан уулзаагүй ангийнхаа хоёр охинтой уулзахад тэд намайг улам хөөрхөн болсон байна гэсээр угтав. Тэдний нэг нь хүнтэй суусан одоо жирэмсэн бөгөөд нөгөө нь одоо болтол найз залуутай болоогүй зэргээ надтай хуваалцав. Тэгээд надаас хувийн амьдралд минь хэр их өөрчлөлт орсон эсэхийг асуухад би юуч хэлэхийг хүссэнгүй, зүгээр л ганцаараа хэвээрээ байгаа гэж хэлээд чимээгүй боллоо. Тэд бол алдартнууд шүү дээ. Би хаа явсан газраа тэдний тухай яриад байхыг хүссэнгүй. Хуучин хоёр найзтайгаа бага сага юм ярьж, 10-н жилийнхнийхээ тухай янз бүрийн сонин сайхан сонсож суух нь надад сонирхолтой байлаа. Би чинь хэнтэй ч холбогддоггүй, үхсэн юм шиг л чимээгүй амьдардаг хүн шүү дээ. Бид сууж байсан газраасаа гарч, хамтдаа кино үзчихээд гэр гэртээ харьцгаалаа. Би тэдэнтэй цагийг муугүй өнгрөөсөн учир ЖД Топ хоёрын аль альнийх нь тухай бодсонгүй.

Гэрийнхээ үүдэнд ирээд таксинаас буун дэлгүүр орж icecream авчихаад гэртээ ороод кино үзээд сууна гэсэн бодолтой үүдрүүгээ алхаж байв. Надад маргааш юу болох , ирээдүйд юу болох тухай сонин байсангүй учир тэр тухай огт бодсонгүй. Зүгээр л өөрийгөө зугаацуулах арга хайж байв. Яг гэртээ орохын даваан дээр манай үүдэнд Топ зогсож байгааг би анзаарлаа. Гайхсангүй. Тэрнийг ирнэ гэж мэдэж байсан юм шиг л тун тайвнаар түүнрүү юу эсвэл хаалга руугаа юу гэдгээ өөрөө ч ялгалгүй ямар ч л байсан урагшаа алхав. Тэр надруу үнэхээр гэмшсэн шинжтэй хараад: “Ярих зориг байсангүй ээ” гэж сулхан хэлэв. “Тэгээд ирэх зориг байсан юм уу?” гэхэд тэр гунигтай инээмсэглээд хэсэг чимээгүй зогсож байснаа: “Намайг уучлаарай. Би чамайг үнэхээр муухай байдалд оруулсан, миний буруу” гэв. Би түүнрүү харсан чигтээ: “Ганц чиний буруу биш ээ, миний ч бас буруу байгаа” гээд хажуугаар нь зөрөөд хаалгаа түлхүүрдэв. Тэгтэл тэр кермаанаасаа урьд нь миний өөрт нь зүүж өгч байсан яг минийх шиг зуны нимгэн ороолт гаргаж ирээд толгойгоо ороов. Би бага зэрэг гайхтал тэр: “Өөртөө хамгаалах зэвсэг болгож авсан юм аа” гэж хэлээд явах гэж байгаа бололтой эргэв.

Хаалгаа түлхээд гэртээ орж ирчихээд гэрлээ ч асаасангүй, хаалгаа налаад суучихав. Үсрээл 2 минутын дараа Топ залгав. Би авсангүй, түүнийг тасалтал нь утасруугаа ширтэн суулаа. Нэлээн дуудаж байгаад тасрав. Би утсаа атгасан чигтээ суусаар л байлаа. 5 минут хэртэй өнгрөхөд би тэрнийг дуут шуудан үлдээсэн гэдгийг мэдээд сонсож эхлэв: “Чэёонаа, уучлаарай. Зүгээр л чамд энэ үгийг хангалттай олон удаа хэлэх ёстой юм шиг санагдаад л… Би яг одоо хэдхэн хоногийн дотор миний амьдралд ямар их өөрчлөлт орсныг эргэцүүлж байна. Чэёонаа, би чамайг эвгүй байдалд оруулахыг хүсээгүй юм шүү. Бид америкт үнэнээ хэлдэг тоглоом тоглож байсныг санаж байна уу? Тэр үед би чамаас хоёр хүн нэг зэрэг чамд хайртай болвол хэнийг нь сонгох вэ гэж асууж байсан. Харин чи сэтгэлээ дагана гэж хэлсэн шүү дээ. Чиний сэтгэл Жиёонг-ийг сонгосон.  Энэ чиний буруу биш ээ . Үнэндээ би Жиёон шиг байж чадахгүй ч байж болно, учир нь бид өөр өөр хүмүүс шүү дээ…  Би чиний төлөө Жиёонг-д үнэнийг хэлнээ. Баяртай Чэёонгаа…” Энэ бүгдийг сонсоод надад ямар хэцүү байсныг үгээр илэрхийлшгүй юм. Гараа зангидаж байгаад цээжин тус газраа цохиж эхлэв. Ингэх нь намайг тайтгарахад тусалдаг юм.  Ийм байдалтай нэлээн удаан суув. Авсан зайрмагаа ч идсэн юм байхгүй хайлуулж орхиод хогийн савруу шидчихэв. Би нэг иймэрхүү янзтай хоёр өдөр ажилдаа очсонгүй.

Бас нэгэн шинэ өдөр эхлэж би дахиж ажлаа таслахыг хүссэнгүй агентлагруу явлаа. Хамтлагынхан бас л бэлтгэлтэй байлаа. Би тэднийг хаалганы цаанаас харчихаад л өнгөрөв. Үдийн хоолны цагаар намайг хоолны танхимд сууж байхад  ТЯ, ДС, СР нар орж ирж байгаа харагдав. Тэнд мөн 2ne1-ийнхан ч бас байв. Мэдээж хэрэг манай охид харьцаа сайтай учир надтай эвсэгхээн мэндэлцгээв.  Макнае намайг харангуутаа над дээр ирж урьдийнхаараа л мөрнөөс минь тэврээд: “Wass up!!!!” гэв. ТЯ, ДС нар ч бас хөөрхөн гэгч нь эелдэг мэндлэв. Мэдээж тэд ЖД, Тод бид 3-ын дунд юу болоод байгааг гадарлаж байгаа гэхдээ нарийн учрыг мэдээгүй байж болох юм. Би тэр гуравтай ойр зуурын юм ярилцангаа ЖД-ийг харахад тэр бүжгийн бэлтгэлээсээ шууд фитнесс-руу орж яваа харагдав. Харин Топ харагдсангүй. Ямар ч байсан түрүүн бэлтгэл дээр би тэрнийг харсан. Урьдийнхаараа л сайхан харагдаж байсан. Надад Топ ЖД-тэй миний тухай ярьсан эсэх нь үнэндээ сонин биш байв. Би зүгээр л тэдний барааг харах гэж ирсэн болохоор харихаар зэхэж гарахдаа хоолны танхимын үүдэн дээр ЖД-тэй тааралдчихав. Тэр намайг харсан ч хараагүй юм шиг л толгойгоо гудайлган миний хажуугаар өнгөрөв. Би ч ялгаагүй түүний хажуугаар зөрөөд л өнгөрлөө.  Тэгэхдээ л эмэгтэй хүн болсон л юм хойно түүнийг хүлээгээд байгаагаа би өөрөө мэдэрч байв. Гадаа гарч ирээд сурснаараа л алхаж эхэллээ. Гэтэл хэн нэгэн гараас минь угз татан эргүүлэхэд цочин харвал  ЖД миний араас гүйсэн бололтой хамаг хөлс нь гарчихсан зогсож байв. Тэгээд шууд л намайг тэвэрч: “Хангалттай их тэвчлээ” гэв. Харин би ямар ч хариу үйлдэл үзүүлсэнгүй тэрний дулаахан цээжинд тэврүүлэн зогсохдоо өөрийгөө баярлаж байгаагаа мэдрэв. Хэдий би энэ хүнд гомдож байсан ч эргээд намайг гээд ирэхийг нь хүлээж байжээ. Биднийг баахан хүмүүс тойрч зогсоод, зураг авах нь авч, бичлэг хийх нь хийж байв. Харин тэр юу ч мэдрэхгүй сонсохгүй байгаа мэт намайг тэврэн зогссон хэвээр л байв.

Үргэлжлэл тун удахгүй…

 

27 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. likekoreanpop / May 29 2012 2:36 PM

    Goy boljee gehdee bur umnuhuusuu ch boginhonj boltson yum shig bn yamar hurdan unshchvaa

  2. Andy_Wise / May 29 2012 2:41 PM

    OMFG Haha http://on.fb.me/JY7myC?yy88448

  3. Andy_Wise / May 29 2012 2:41 PM

    yyyyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    Guiy bitgii iim goy bicheldee hhe zaza togolsiin aimar goy bur tseejind 1 yum teeglechihsen yum shig l suuliin heseg aimar goy bn tehuu???!!!!
    AAaaaaaaa I AM GRAZY kkkk
    Amjilt!!!

  4. Lilmonster / May 29 2012 2:41 PM

    waaaa… ulam goy boljee.. amjilt~~

  5. magd / May 29 2012 2:52 PM

    wooooow Gd shude tr chin kkkkkk

  6. zoloo / May 29 2012 3:58 PM

    goy boljee daragnhn heze orulhu

  7. big bang / May 29 2012 4:02 PM

    goy bljee daragiinhna hezee orohiin hurdan oruulaarai

  8. ♡ТаеЯанГ ZuKa^^♡ / May 29 2012 5:53 PM

    Өүүүүү Битгий ингэ л дээээ ЖД минь дэээ ххи Ёооо үнэхээр гоё болжэээ>>>
    Гэхдээ арай л богинохон болоод байгаам шиг санагдахий ххи^^^^^
    TOP муу мангар дууракааа ийм сайхан ярьж УУчлалт гуйж болжийгаамууууу^^^^^Уйллааа шт муу мангар минь ххи

  9. KODY / May 29 2012 5:54 PM

    ЮУУУУ ВЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭ ……………… ГҮҮЭЭЭЭЭ ГҮҮ ГҮҮ ИНГЭХГҮЭЭЭЭ
    ХАХАХА ТГД ТОП ЯАХЫН БЭ ??????? ТОП ТОП ТОП ……..😛

  10. Firts / May 29 2012 6:22 PM

    aaaa galzuurlaa yaj ingj bichdeg yum ve bolyoo kk hurdan daraaginhn hichehelde guijin kk

  11. Uj / May 29 2012 6:48 PM

    aimr romantic ain zaza saihan bolje

  12. likekoreanpop / May 29 2012 7:27 PM

    Daraagin hesgiin ali boloh hurdan hiigeerei

  13. nomio / May 29 2012 8:27 PM

    uraaa uraaaa ysan armanjik iim bee,iistoo googoo solongo ni jinhene mundag iimaaa hamgiin mundaaaaaag

  14. ice girl / May 29 2012 9:00 PM

    uaa uneheer goy ghdee heterhii bogino bnaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Boloroo / May 29 2012 10:02 PM

    wow goe boljee amjilt2🙂 15iig hurry hurry

  16. omg yaanaa…
    daraachiin heseg ni hezee oroh bol?

  17. nene / May 29 2012 11:20 PM

    za GD.dee l unench bdim shdee

  18. The Sun / May 29 2012 11:37 PM

    Өө, яг уншаад л дотор нь ороод л яг доош гүйлгэсэн чинь зохиомж дуусчдаг бна шдO_o
    Уг нь бол гоё л бна л даа, даанч өмнөх шигээ багахан зэрэг урт бха больсон нь тиймэрхүү юм.😦

  19. Sisley ❤ / May 29 2012 11:48 PM

    Aaaaaaaa GD mndeeeeee yooy hailahne TOP ch uhantai shu sto goy blje bayrlala

  20. tsengel / May 30 2012 12:15 AM

    aaaaaaaaa yamr goyin bee =))

  21. mineunyeon / May 30 2012 8:16 AM

    goe blsn bn shuuu
    bayarlalaaaaa

  22. 2ne1♥bigbang / May 30 2012 9:53 AM

    waaaaaaaaaaa tas tas hetrhii tas tas

  23. VIP / May 30 2012 5:42 PM

    aaaaaaaaaaa wooohooo ysn goyiiin beeee :]
    aiiimr goy bichjeee bayrlalaaa dragihig n hulej baiy
    ghde omnohooso joohn boginostson bn hhe
    za dragihig n hulej baiyy^^

  24. zoloo / May 30 2012 7:51 PM

    daraginhan hezee oroh bl

  25. Tsendee Vska / May 30 2012 9:11 PM

    kk nvdend haragdaad…uillaa :p

  26. 2ne1!Nolza! / May 31 2012 11:55 AM

    daraachin heseg der yu garah bol geed huleej tesehguinee.hurdan hiildee.uillaaa shd.top gehde yah bolj bn.amjilt.yaj ingej goy bichdeg bnaaa

  27. Uj / May 31 2012 12:11 PM

    zohiomj odoog hurtel oroogui baina =(

Сэтгэгдэл үлдээх

