Skip to content
Тавдугаар сар 26, 2012 / erikaterguun

[ЗОХИОМЖ] Big Bang-тай өнгрөөсөн зуны улирал! (13-р хэсэг)

 

Jester0214: Нэг юмуу 2 өдөр мэдээ хийж чадагүй байх.. Та нарын хүлээдэг нэг сайхан зүйлийг хийлээ…

~~~~~~~~~~~

 

 

Ж.Солонго: Энэ бол зүгээр л зохиомж шүү, битгий эмзэглээрэй. Бас зохиолын сэдэв нь угаасаа нэг охинд хоёр залуу дурлаж байгаа тухай болохоор үйл явдалыг иймэрхүү байлгахаас өөр арга алга даа хэхэ. Би нь аль болох бодитой байлгахыг хичээж бичиж байгааг битгий мартаарай. Зарим нэгэнд нь энэ охин хоёрын дунд гүйгээд шуналтай юм шиг санагдаж байж болох ч, хүсвэл зохиомжоо эхнээс нь дахиад уншаарай, сайн ойлгож уншвал Хан Чэёоныг огтхон ч шуналтсандаа ингээд байгаа биш гэдгийг ойлгох болно. Та хэд ч бас гол дүрийн охины оронд өөрсдийгөө тавиад үзээрэй, чамд анхнаасаа л ЖД, Топ хоёр хоёулаа таалагдсаар ирсэн, тийм болохоор сонголт хийхэд тийм ч амар биш, тийм үү хэхэ. ЖД л сэргэлэнгээрээ Топ-оос өрсөөд чамайг өөрийн болгочихлоо шүү дээ J Чи сэтгэл хангалуун байгаа ч Топ-ийг өрөвдөж байгаа…

 

 

Далайн эрэг дээрх орой миний амьдралын хамгийн жаргалтай өдрүүдийн нэг болж өнгөрөв. Би ч солиорсон мэт жаргалтай хүн түүнээс БИ ЧАМД ХАЙРТАЙ гэдэг үг сонссондоо итгэж чадахгүй л байлаа. Энэ орой би ЖД-д бүрэн дүүрэн хайртай гэдэгтээ 100% итгэлтэй боллоо. Хэдий ЖД-г хайрлах сэтгэл минь улам л буцалж байсан ч Топ-ийг өрөвдөх сэтгэл түүнийг давамгайлж байлаа.

Маргааш нь би зүүлтээ хүзүүндээ наасан чигтээ ажилруугаа очив. Өнөөдөр манай хэд хамтарч ажилдаг гэрээтэй компаниудынхаа  нэгнийх нь сурталчилгаанд тоглох болсон тул мэдээж би тэдний нүүрэнд санаа тавих үүрэгтэй байв. Тэр өдөр хамтлагынхан намайг ичтэл ЖД-тэй холбож миний нүүр байн байн л халуу дүүгж байв. Топ-оос бусад гишүүд биднийг дэмжиж байгаагаа илэрхийлж харин тэр л ганцаараа юу ч сонсоогүй юм шиг хөгжим сонсон сууна. Би тэрнээс юу гэж яриа өдөхөө нэг л мэдэхгүй байсан учир чимээгүй л байгаад байлаа. Ингэсээр тэдний нүүрийг будахаар болж би хамгийн сүүлд Топ дээр ирэв. Тэр намайг яг л танихгүй юм шиг нүдээ анин чимээгүй сууна.  Харин би яг л анх удаагаа тэрний нүүрэнд хүрж байгаа мэт сандарч арай гэж будаж дуусгав. Зураг авалт болж байх хооронд би ЖД Топ хоёроос харцаа салгасангүй. Тэднийг хоорондоо хэр харьцаатай байгааг мэдэхийн тулд шүү дээ. Тэр хоёр урьдын адил эелдэг байсан ч цаанаа л нэг бие биенээсээ хөндий бас хэр бараг юм ярихгүй байгааг нь би ажиглав. Надаас үүдэж энэ бүгд болж байгаа нь намайг өөрөө өөрийгөө үзэн ядахад хүргэнэ.  Удалгүй зураг авалт дуусаж тэнд байсан хүмүүс тарцгааж эхлэв. Бид ч бас явцгаах гэж байтал миний утсанд Топ-оос “Түр уулзаатхья” гэсэн мессеж ирэв.

Би тэрнийг юу ярих гэж байгаан болдоо гэж бодсоор буланд байрлах жижигхэн өрөөний тэнд очиход Топ хана налан зогсож байв. Тэгээд надруу хараад гунигтай инээмсэглэв. Түүний энэ царайг хараад л надад айдас мэдрэгдсэн ч би бие барихыг хичээж: “Яасан?” гээд инээхэд тэр чимээгүй миний өөдөөс ширтээд л байв. Түүний хурц харц намайг түгшээж би тавгүйтэж эхэллээ. Миний харц түүний харцнаас зугтаж нэг газар тогтож чадахгүй л байв. Гэтэл тэр ашгүй амаа нээж: “Бусадтай адил Жиёонг та хоёрт баяр хүргэж чадахгүй нь дээ” гэв. Би ч олон долоон юм асуусангүй зүгээр л үл мэдэг толгой дохив. Ямар учиртай толгойгоо дохисноо өөр ч ойлгосонгүй . Хэрвээ надад түүнтэй энэ сэдвээр ярилцах хэрэг гарвал надад үнэхээр хэлэх юм байхгүй, байсан ч би хэлж чадахчгүй гэдгээ сайн мэдэж байлаа. Тэгээд арай ядан түүнрүү харж: “Явцгаая, машин хүлээж байгаа” гээд эргэтэл тэр гарнаас минь татаж намайг зогсоов. Ингээд зогсоод байж болохгүйг би маш хурдан ухаарч түүнрүү эргэтэл юм хэлэхийн завдалгүй тэр намайг өөрлүүгээ хүчтэй татаад уруул дээр минь үнсчихэв. Тэр миний гараас барьсан чигтээ уруул дээр минь үнссэн хэвээр зогсоно. Миний нүд харанхуйлж зүрх дэлбэрэх шахам хурдан цохилоход би арай гэж шокийн байдлаасаа гарч түүнийг өөрөөсөө хүчтэй түлхэв. Тэгээд царай руу нь ч сайн харж амжаагүй байтал хажууханд хэн нэгний хүчтэй амьсгалах сонсогдож би толгойгоо эргүүлж хаалганы дэргэд зогсох ЖД-г олж харав. Тэр маш хурдан бидэнрүү алхаж ирээд бараг салхинаас ч хурдан Топ-ийг цохиод унагачихлаа. Энэ бүгд үнэхээр маш хурдан болж өнгөрөв. Би тэрний энэ үйлдлийг хараад зүгээр л амаа дарж, зөвхөн өөртөө сонсогдохоор: “Жиёонгаа!” гэхэд тэр Топ-д  хандаж: “Заавал ингэж миний итгэлийг алдах хэрэг байсан юм уу?” гэж үнэхээр урам нь хугарсан бас уурандаа багтрах гэж байгаа хүний хоолойгоор хэлэв. Тэрний ингэж хэлсэн нь яг л: Яагаад ингэж байгаа юм бэ, би гуйсан биз дээ гэж байх шиг сонсогдов. Тэгээд миний гараас хүчтэй татаад чигээрээ алхав. Хаашаа нь мэдэгдэхгүй тэр намайг чирнэ. Миний гар ч өвдөж би тэрэнд: “Энд зогсоод ярилцья” гэхэд тэр тоосонгүй яваад л байв. “Гар өвдөж байна ш дээ” гэхэд тэр гэнэт зогсоод гарыг минь савах нь холгүй чанга шидлээд, надруу эргэж ёжилсон байртай инээгээд: “Та хоёр хэтэрхий ил газар байсан гэж бодохгүй байна уу?” гэв. “Жиёонгаа, чи бүр 360 градус буруу ойлгоод байна” гэхэд тэр миний нүүрэнд наалдах шахам ойртоод: “Юуг буруу ойлгож байна гэж, Чэёонаа? Ааан, аль дээрээс л чамд Топ ч бас таалагддаг гэдгийг мартаад, чамайг өөртөө хайртай гэж ойлгосон нь буруу гэж үү?” гэв. Би маш их сандарч, тэнэг юм шиг л нэг ч үг хэлж чадахгүй, тайлбарлах гэж хичнээн хичээгээд ч ам гацчихсан юм шиг л байв. Тэгснээ тэр хоёр гараараа нүүрээ хүчтэй илээд: “Нээрээ тийм л дээ, би хэтэрхий буруу ойлгосон юм байна… Яасан, чамд ганц надтай байх хангалтгүй санагдаад байна уу? Чи Топ бид хоёрыг ялж чадсан юм чинь, яагаад нөгөө гурав дээр бас туршаад үзэж болохгүй гэж?” гэх нь тэр. Энэ ЖД мөн үү?  Миний хамаг биений цус юүлэгдэх шиг л надад санагдав. Тэгээд түүнрүү үнэхээр гайхсан шинжтэй харахад тэр  дахиад ямар нэгэн юм хэлэхийг хүссэн бололтой амаа нээхэд нь би тэссэнгүй түүний хацарлуу тас хийтэл алгадчихав. Тэгээд юу ч хэлэхийг хүссэнгүй цаашаа алхалаа. Гүйхийг ч хүссэнгүй, зүгээр л тайван алхасаар гадаа гарч ирэв.

Гадаа нар жаргах дөхөж байв. Энд тэнд машинуудын сигналдах чимээ гарч, хажуугаар хүмүүс холхилдон алхана. Ингэхэд энэ чинь хаана билээ? Хаана сурталчилгааны зураг авалт явагдаж дуусаад, би хаанаас гараад ирэв? Магадгүй миний ухаан санаа самуурч байх шиг байна. Ямар ч л байсан алхья… Би доошоо харан маш тайвнаар зам даган алхана. Сая үнэндээ юу болоод өнгөрснийг хэн нэгэн надад хэлээд өгдөг ч болоосой. Цээжин дээр маш том юм тээглэж би бүрэн амьсгалаж чадахгүй байх шиг мэдрэмж төрнө. Дотор гашуун оргиж үнэхээр их уйлдас хүрч байсан ч нулимс гарсангүй. Яг л нөгөө зүүд биелэж байгаа мэт эргэн тойронд хэн ч байхгүй байх шиг санагдаж би даарч бас ганцаардаж эхэллээ. Бодохоор л ЖД-гийн хэлсэн үгэнд гомдож, хичнээн тэрнийг ойлгох гэж үзээд ч ойлгож чадахгүй л байлаа. Харин Топ-ийн талаар ямар ч бодол орж ирсэнгүй. Тэрнийг буруутгах эсвэл ойлгох хоёрын аль нь миний толгойд эргэлдээд байгааг ч ялгасангүй. Гэсэн хэрнээ л тэр хоёрын цаашдын харьцаанд санаа зовсон хэвээр л байлаа. Алхах тусам гэр минь улам холдоод байх шиг санагдана. Тэгсэн ч би алхсаар л байв. Яван явсаар нэг юм гэртээ ирлээ. Дөнгөж гэртээ орж ирээд ээжтэй ч үг сольсонгүй орондоо орчихов. Би ямар их ядраа вэ.

To be continued . . .

 

72 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. KODY / May 26 2012 5:27 PM

    ЁОООООО ЖИНКЭН СОЛИОТОЙ ,,,,,,,,,,, ВҮҮХҮҮҮҮҮҮҮ ТОП ЧИ Ч ЗОРИГТОЙ БНА ШҮҮ ХАХА , ДАРААГИЙН ҮЙЛ ЯВДЛЫГ ХҮЛЭЭЖ БАЙЯ🙂 ХАРИН ЖД ЖИЁОНД ЖААХАН ХЭТРҮҮЛЖ УУРЛААД БНАУ ГҮҮ ЮУ …..?

  2. MelRose / May 26 2012 5:33 PM

    Hehe. yu yu ch bolood ungurchiv doo. Ene baidal ulam hurts bolj bn shuu. Za tgd yu bolohiig ni harjil baiy. Sonirholtoi goy bn!!!!!!!!!

  3. GdRaGoN / May 26 2012 5:37 PM

    yoo yostoi goy hgdee arai urt bas hurdan bijeerei :)))daraagiin yavdliig tsen yadad huleey

  4. nomio / May 26 2012 5:41 PM

    zuer l eer googoo een solongo ni iistoo mundag iimaaa yg kino uzjaam shig😀

  5. ice girl / May 26 2012 5:56 PM

    ugaasaaa GD meen hund baidald orchihoj air umaa he2 bi bsan bol GD g aldahgui l bhiig huseh bsan kkkk zaza uneheer s.han bijeh umaa nuguu f4 deer gardag shig l sanagdjihlaa kkk

  6. baljmaa / May 26 2012 6:24 PM

    ODOO YAH BOL?
    YU BOLOH BOL?
    HURDAN DARAACHINH NI HESGIIG GARGAARAI

  7. 123 / May 26 2012 6:28 PM

    GD-gin uurlahaaraa yostoi aimar ni ene dr garj irj bh shig bna hehehe

    • The Sun / May 26 2012 7:55 PM

      Хэхэ, харин тийн. Уурлахаараа аймар гэсэн шүү нрэ. ТОП яааж бнаа айчихлаа бүүр,, одоо яаах бол оо? Яаанаа ., Уг нь би ЖиДиг л сонгомоор бхы, хмм…

  8. A.X / May 26 2012 7:19 PM

    yooy hurdan daraajiin hesgiig ni orulaarai

  9. magd / May 26 2012 7:31 PM

    hahahah sonirholtoi

  10. oyuka(@oyuka_0215) / May 26 2012 8:16 PM

    bvr sandarchlaa….nvdend hardtal bichih ymaa yag l bi orond ni bgaa ym shig sanagdchlaaa THANKS solongoo

  11. nomin / May 26 2012 8:29 PM

    oo burhan mine yu bolood ongorvoo

  12. 2ne1 bigbang / May 26 2012 8:30 PM

    yoo hha bi uuruu sandarch mandraad zohiomjdoo ortson baishd GD GD GD !

  13. ♡ТаеЯанГ ZuKa^^♡ / May 26 2012 8:55 PM

    ПҮҮҮПААААААА…….Яаг юу болчихов Ёооооооо+
    Би ЖД-г тэгж хэлэхээр нь яаг түүнийг алгадмаар байсан
    Ёоооооооооооо ТОП-д уур минь хэтэрхий хүрж байна,,,,,,,,,Намайг зөвшөөрөлгүй үнссэнд Ёоооооо+++
    Гэхдээ л сайхан л байлаа шт+ Даанч ЖД-гээ ээмэр гомдоозон болохооор Яг уйллаааааа

  14. zoloo / May 26 2012 8:55 PM

    wow gd uurlahara aimar ymaa thanks. hurdan daragihn

  15. ♡ТаеЯанГ ZuKa^^♡ / May 26 2012 9:03 PM

    Ёоооо+++ЖД минь аймар гомдсон байхдааааа++++———
    ИййййййййИй+ЖД алгадсан даа аягүүү их хармсаж байнааааа><

  16. Sisley ❤ / May 26 2012 9:12 PM

    HETERHII BOGINOHON BLOD BGAN BISHUU?!
    ENE UDAGINH ARAI L JOHON BNAAAAA
    ZAZ YAR CH BSN BI CH GSN BSN BL GD G TEGJ HELWL ALGADAH L BSN…

    • Andy_Wise / May 26 2012 10:05 PM

      demjij bn hervee yg ene unen bol bi ch bas Gd-g algadh bsan bh ghdee l…hihi
      bur end suuj bga bi hurtel zohiomj dotroo ortson yvjiishd
      zurh ooriin erhgui sonin bolood l
      tseejind 1 yum orood garhgui bgaa yum shig l hihi
      amjilt NICE!!~

    • nene / May 28 2012 11:15 PM

      yahav GD.d Top.s iluu hairtai GD.g ergelzeegui songoj bga bl ter helsn ugend n gomdoh n zuv lde ternes 2 tald 50 50 bga bl algadsan ohinih n buruu shd

      • Sisley ❤ / May 29 2012 2:05 PM

        Bi lw GD g anhnas n sngosn xD

  17. mineunyeon / May 26 2012 9:28 PM

    Aru ene 2iin hritsg bodood ene 2g orhiod yvh viideee
    GD-iin ug zevuun blaaaaa

  18. VIP, BlacKJacK, HoTTesT / May 26 2012 9:38 PM

    OMG

  19. VIP / May 26 2012 9:50 PM

    AAAAAAAAAAAA buur dnduu goy bichjeee
    bur yg bur aimr ortol n GD ees tm ug sonschood barag l uilah shaham bolhiin bn daa ghde uilsangu hha😉
    Top yajiinee uug n GD tege l niilchuuul goy umsan ghde itgeed huleej baiy^^
    amjilt^^ bs bayrlalaa

  20. TABB / May 26 2012 10:19 PM

    iiiiiiiiiiiiii hooorhii muu TOP min ingeed haygdchilaaaaashd…………..

  21. anuka / May 26 2012 10:28 PM

    ulam sonirholtoi boljiishuu
    Gd hetruuleeguu ee ta nariin naiz ohin esuul bandi chin aimar dotnii naiztai chin tgd baijiival tesj chadhuu ta nar bi ch bs Gd shig aimar uurlaad yuruusuu helii gej bodooguu yumnuudaa ch helchij magadguu

  22. sara / May 26 2012 11:12 PM

    hye yu bolood bn oo hoorhii top

  23. Boloroo / May 27 2012 12:16 AM

    yo setgel sanaa timhen bhad ene odoo yu ve yagd zaaval onoodor iim sedev ru orchvoo kino shg yuma tnx 14iig hurdan hiigerei

  24. duni / May 27 2012 10:44 AM

    eo BIG LIKE….!!!

    uneher goe bichih yum oooo

  25. 2ne1♥bigbang / May 27 2012 1:12 PM

    waaaaaaaaa bi yag gd-g algadmaar sanagdaad bsiin ene muu top huniig nuden deer ni yooy aiamar yumaa

  26. Uj / May 27 2012 4:29 PM

    eeh yu bolood ungurvu bur gatsand orulchihla
    dendu aimr lag bichje
    daraginh n margash u

  27. bobo / May 27 2012 6:00 PM

    zohiomj odoo l goy boljino do. eniig kino bolgood bid banginhniig togluuluul ch tiimee ohid oo

  28. bobo / May 27 2012 6:01 PM

    daraaginhig n oruulkumu da

  29. Xvn / May 27 2012 8:38 PM

    Manai TOP iig yaaad iim bdald oruuuljiiinaaaa??? Bolkuuu shteeeee!!!!!!

  30. 2ne1♥bigbang / May 28 2012 9:55 AM

    bi bsan bol GD odoo usteed algadaad owdoglood yu bolj bsan bol doo?

    • Andy_Wise / May 28 2012 11:03 AM

      hha bi ch bas tegeh bhaa😄
      huuyee 14 ni hezee oroh yum?🙂

      • 2ne1♥bigbang / May 28 2012 12:12 PM

        harin tiim ee Solongoo 14-iig ni hurdan oruulahgui bol com-nii tsaanaas zodiishuu kkk za amjilt

  31. Solongo / May 28 2012 1:39 PM

    unuudur ornoo, huleej baigaarai. Gertee haringuutaa yvuulna.

    • 2ne1♥bigbang / May 28 2012 3:38 PM

      waaaaaaaa za odoohon oruulaarai bi 30 tsag ch hamaagui sahiad suuna shuu

  32. minjiiiiiiii / May 28 2012 3:56 PM

    za bi shalgalta ogood gertee irtsen odooo oron ortol ni sahial suulaa huleej suuh hurtel jargaltai snagdah uy bs bdg l ym bn kk

  33. Bomi / May 28 2012 6:48 PM

    waa yag kino uzej bga yum shig bolchloo.solongoo ih goy zohioh yumaa.GD uurlahaaraa aimar bolhiima

  34. urin / May 28 2012 8:58 PM

    asuuh ym baina gd top 2n high high duun deer mongol zagwar omsogch garsan baihiin monvv..

    • Lilu / May 28 2012 10:19 PM

      Тийм ээ, монгол загвар өмсөгч байгаа.

    • The Sun / May 28 2012 11:48 PM

      хэхэ. Тэр чинь нөгөө Андрей Кимийн загварыг Солонгост өмсдөг манай загвар өмсөгч Оюунгэрэл шүүдээ. Одоо тэндээ өмсөж байгаа эсэхийг нь сайн мэдэхгүй бна. Нэг хэсэг нилээн шуугиан тариад бсан шд, мм, сая л мэдсиймуу тэ?
      Фейсбүүк дээр нь яг тэр үедээ авахуулсан зураг нь блэ. ЖиДи, ТОП, Teddy, Kush нартай авахуулсан зураг нь байсан. Видео дээр бол 0:51-0:53 болон 1:06-1:09 хавьцаа гарч бна.

  35. minjiiiiiiii / May 28 2012 8:59 PM

    mooon mon neg heseg ter chn od boloogui yu teddy gd 2n dund suutsan bsn biluuu unen aztai shuuuuu neg ch gsn Mongol hun sain yvaa l ym bn

    • SOL / May 28 2012 9:51 PM

      top iin hajuud bdg

  36. urin / May 28 2012 9:08 PM

    say l anzaarlaash dee aztai ymaa..

  37. enkhjin / May 28 2012 9:19 PM

    yg hezee ni gardiin heleed uguuch

  38. minjiiiiiiii / May 28 2012 10:16 PM

    HIGH HIGH IAM SO HIGH gd ehni dahilt dr top teddy 2n dund ni suuj bgaa garaaraa dallaad unen happy sj bgaa
    zohiomj oroh bljiinuu???

    • Andy_Wise / May 28 2012 10:20 PM

      ROFL Haha http://on.fb.me/Lz1wyg?9933TT9

      • Andy_Wise / May 28 2012 10:21 PM

        yooo ymar aztai yum be????!!!!
        bur ataarhaj uhehnee??!!!!!
        bur tsaraig ni bur aimar harjiin shd eeeeeeeeeeeeeee my GOD!!!
        Bas zohiomj ysiin be?
        huleegeel bga shuu hihi

        • 2ne1♥bigbang / May 28 2012 10:55 PM

          waah yostoi aztaimaa ene zohiomj yachwaa yooh 5 tsagaas hoish huleegeed nud owdchloo Jester0214 mess-tee orj irehgui m bhdaa orood irvel bid zohiomjoo unshiishd Jester0214 orood ireeech plssssssssssssssss

          • Andy_Wise / May 28 2012 11:05 PM

            aanha huleej tevchkuu nee hihi

            • 2ne1♥bigbang / May 28 2012 11:17 PM

              harin tnh

  39. zoloo / May 28 2012 10:30 PM

    yamr aztai ohin ni tegj ybdag bna bs zohiomjoo yagad udagd bgam be biched boltson gee bizde
    dendu udj bgam bisu

  40. SOL / May 28 2012 10:39 PM

    high high iin making dr 1.47-1,49 d n ham naad zahad n bga mun u? GD giin

  41. oyuk / May 28 2012 11:24 PM

    yg nad shig top.d uhaanaa aldtal durlasan ohin bwl comm or like… her ih bn harii.. mini odriin bodol shoniin zuud choiseunghyun bolchihood bn

    • The Sun / May 28 2012 11:54 PM

      Хииххиии, тиймүү, айхтар дурлажээ.

  42. minjiiiiiiii / May 28 2012 11:32 PM

    TOP BIG LIKE

  43. The Sun / May 29 2012 12:01 AM

    Танай админууд ойрын үед завгүй бгаму, тэ? Шинэ видеоны гишүүн бүрийн постер зургууд, тийсер нтр гарсан нь орохгүй бхы? Бас твиттер дээрээ дээрээс хойш мэдээ гарснаа цацахгүй бхы??

  44. minjiiiiiiii / May 29 2012 12:08 AM

    hrn tiim l ym shg bnaa neg hseg brg ym orku bsn say tgd hed hnog shan boondoh shiw deee hjel hurdan taraaasai zohiomj yaachwaaaaa bi untmaariiin aa

  45. The Sun / May 29 2012 12:19 AM

    Ёөө, за хүлээсээр байгаад нойр хүрчлээ. Аль хэдийн 28н өнгөрч 29ний өдөр болчиж хах. Унтдымуудаа,,
    Ганц хийснээ сурталчилчий. Би дээрхийн ЖиДи-гийн викидедиа дээр оруулсан хувь нэмрээ шинэчилэн, нэмэлт орчуулга хийлээ өчигдөр. Би ч өөрөө мэддэггүй байсан зүйлсээ орчуулж бгаад түүнийг СМ энтертайнментэд байсан зэргийг нь мэдлээ. Надтай адил тэрний талаар мэдэхгүй зүйл бвал мэдэж авах нь авна биз хах. http://mn.wikipedia.org/wiki/G-Dragon
    Сурталчий аахаха

  46. Nomin Azure / May 29 2012 12:45 AM

    yaaar ewgum bee minii bas tseejind yum teegletsim shig bolchdog bn sht thdee l TOP.iig songomoor bhima burhan mn gj!!!

  47. zoloo / May 29 2012 10:55 AM

    huuye zohiomj hezee oroh ym be brg 3 odor huleele sh e iishee odort 20 garu uda oroh ymaa

  48. zoloo / May 29 2012 10:56 AM

    orulh gd bga ym bl hezee orohn helel de ochigdor orulna geched ymar ih hulelgdg ym be

  49. parkbom / May 29 2012 10:57 AM

    harin time hezee orh ym be ochigdr orulna gchd hariutslaggu yma

  50. Solongo / May 29 2012 12:14 PM

    Bi uuruu oruulahgui baigaa bish shuu, bi zohiomjoo Jester adminruu yavuuldag.
    14-r hesgiig yavuulchihsan bgaa, admin odoo hiih bhaa.🙂

  51. The Sun / May 29 2012 1:13 PM

    Хэхэ, зааз хүлээгээд л суужийн бас. Солонгоос хүсэхэд бага зэрэг нэмээд урт оруулжийж болох уу? Бас хүмүүсийн сэтгэлийг татсан сайн зохиомж бичж байгаад баярлалаа, амжилт ^^

    • Solongo / May 29 2012 1:17 PM

      Ta nart ch bas bayarlalaa, arai urtaar daraagiin hesgees oruulnaa🙂

  52. Firts / May 29 2012 1:21 PM

    Tanriin commentudig unshad bhad zohiomjoo eroso oilgohgu umaa, bi lav aimar sain oilgoj bga kkk ene ohind anhnasa ter hoer 2ula taalagdaj bsn ch gsn suulde gd-d iluu hairtai bolj baiga bizde, tim bolhor ene ohind buruu bhgue, nadaa buruu bhgu shuuuu kk eo husen huleej uhlee, solongoo hurdlarai bolhoo baila shuu kkkk

  53. Uj / May 29 2012 1:36 PM

    zohiomj uneheer talagddag
    uchigdurjin hulesenshd oroh bh gej
    kikk daraaginh n tgul hurdan orhin bnda

  54. mikavip21 / Jun 7 2012 3:09 PM

    eooo ygd en zohiomjind engej ix dontood bn aa , xxe unen goe! uur u ch xelxev? mergejliin hun bish gxd nudend xaragdtal bichjisin shu!😉

  55. chimka / Sep 10 2012 7:50 PM

    yooo galzuurlaa yuun boditoi bichdiin sain bn shuu kkkk

Сэтгэгдэл үлдээх

