Skip to content
Тавдугаар сар 24, 2012 / erikaterguun

T.O.P-ын 10Asia-д өгсөн ярилцлага

 

Хамгийн эхэнд GD маань орсон шүү дээ одоо ТОРоороо хийнэ маргаашнаас бусад гишүүдийхийг хийж эхэлнээ~

https://21bigbang.wordpress.com/wp-includes/js/tinymce/plugins/wordpress/img/trans.gif

 

Яагаад гэвэл ‘тэд бусад залуус шиг биш’, Big Bang дуундаа ‘өвдөж байгаа муу залуустай уулзадаг’ гэж дуулдаг. Тэд бусад idol хамтлагууд дунд шавар шиг байснаа сайн хамтлаг болон гарч ирсэн. Реппэрүүд нь бреак бүжиг хийдэггүй эсвэл бусад хамтлагууд шиг цэрэг явж байгаа юм шиг нэгэн зэрэг бүжиглэж чадахгүй гэхдээ хүмүүс тэдний дууг санан дараагийн перформансе болохыг хүлээдэг. Big Bang-д хамгийн чухал нь өөрсдийнхөө мөрөөдлөөр бусад хүмүүсийн зүрх сэтгэлийг булааж чадсан байгаа юм. Энэ зөвхөн дуун дээр яригдахгүй. Ярилцлагын үеэр хөвгүүд маань хариулж байгаа зүйлээ хэтрүүлж ярихгүй эсвэл ямар хариулт тэдэнд нэр хүнд авчрах вэ гэж бодолгүйгээр шууд хариулж байсан юм. Ярилцлагын үеэр тэд шудрагаар хариулж байсан нь Big Bang-ыг ямар их биеэ даасан бас гэнэн гэдгийг харуулж байсан юм. ТОР мөн л адил хэцүү байсан үеэ шудрагаар хариулж байсан нь ‘бусад залуус шиг биш’харуулж байсан юм. Эерэг зан чанартаа буу өгсөн ‘bad boy’ маань амарханаар одоо бол сайн байгаа гэснээ хэлээгүй юм.

“Би хүмүүсийг ‘Энэ галзуу байхаа, гэхдээ сэргээш юмаа’ гэх хэлүүлэхийг хүсч байна”

А: Та энэ сүүлийн албумаар анхаарлын төвд маш их орсон шүү дээ. Энэ промоушиныг дуусгахад ямар сэтгэгдэл төрж байна?
ТОР: Өнгөрсөн 7 жилийн турш гаргасан бүх дуунуудаас “ALIVE” албуманд бид маш их анхаарал хандуулж ажилласан. Бид нарийн зүйлүүдэд нь маш их анхаарал хандуулж төгс болохтой маш ойртож ирсэн, тийм болохоор дебүт хийснээс хойш энэ албумыг бэлдэхэд маш их хүнд байсан. Бид хийж байх үйл явцад сэтгэл санаа болон биеэр маш их асуудалтай байсан.

А: Энэ санаанд оромгүй хариулт байлаа шүү. Бусад гишүүд хэлэхдээ тэд хийж байхдаа масх их хөгжилтэй байсан гэж хэлсэн.
ТОР: Би энэ албуманд байгаа бүх зүйлээ зориулахын тулд хийж байх үйл явцад хөгжилтэй байсан ч ямар ч энергигүй болж байсан. Хэрвээ промоушин хийх хугацаа энэнээс урт байсан бол би хийж чадахгүй байсан байх. Миний тайзан дээрх концепт болон миний жинхэнэ зан ааш 2 хоорондоо маш өөр болохоор би маш их анхаарал хаднуулах хэрэгтэй байсан.

А: Энэ нь таныг тайзан дээр байх үеийн чинь сэтгэгдэл маш их үлдээсэн байх.
ТОР: Цаг хугацаа өнгөрөх тусам би улам их хариуцлагатай болж байгаа. Магадгүй би өөрийнхөө сул дорой төрхийг харуулахыг хүсэхгүй өөрийгөө өсч байхыг харуулахыг хүсч байгаа байх. Тийм болохоор би өмнө нь өөрийгөө тайзан дээр яаж байлгах мөн яаж нүдээрээ өрийгөө илэрхийлэхийг бэлдсэн.

А: GD&T.O.P-ыг хийж байхад та өөртөө мах итгэлтэйгээр харагдаж байсан. Big Bang-ыг хийж байхад та өөрчлөгдсөн юм уу?
ТОР: Би ямар нэг шийдвэр гаргахдаа буцаж нэг алхан өөрийгөө ямар байсныг харж, Big Bang-ын талаар бодит байдлаар болон эсрэгээр нь бодож үздэг. Бидний ажлын нэг төвөгтэй зүйл нь өөрсдийгөө удирдан хянах байдаг. Ирээдүйд Big Bang-ын талаар болон бидний хөгжмийн талаар илүү сайшаасан зүйлүү д авахыг хүсвэл бид ухаантай байх ёстой гэдгийг мэдсэн. Хэрвээ бид орчин үеийн хүмүүсээс хэрэтхий их ойлгох юм бол энэ нь буруу гэж бодсон.

А: Бүх юмыг үгэлж байхдаа жинхэнэ болон ухаантай шийдвэр гаргах хэцүү байх. Та үүнийг хооронд нь яаж зохицуулдаг вэ?
ТОР: Энэ…. нууц. Би өөрөө яаж хийхээ мэднэ. (инээв)

А: Тэгвэл ухаалгаар бодоход Big Bang-д гүйцэтгэх үүрэг чинь юу вэ?
ТОР: Миний бодлоор хүмүүс ТОРын яг байдаг тэр л зан чанар болон сэтгэгдэлийг авахыг хүсдэг юм шиг байгаа юм. Тийм болохоор гарын хөдөлгөөн, ндний хувирал, болон дуулж байхдаа дууны үгийг зөвөөр илэрхийлэхдээ маш их анхаардаг. Ихэнх хүмүүс илүү их гарын хөдөлгөөн хийж байвал би илүү их содныг хийж байж хүмүүс миний юу хийж байгааг улам ихээр гайхах болно шүү дээ. Энэ нь тэнэг байж магадгүй гэхдээ ийм зүйлүүдийг хийж байхад хүмүүс намайг ‘Энэ галзуу байхаа, гэхдээ сэргээш юмаа’ гэж бодуулахыг хүсдэг.

А: Ммм.. Өөр үгээр юу гэж хэлэхээ мэдэхгүй байна. Тайзан дээр байхдаа та ямар уур амьсгал үүсгэдэг вэ?
ТОР: Би зүгээр л өөрийгөө явуулдаг. Би одоо хүмүүс намайг яаж бодож байгаа бол гэж бодохгүйгээр өөрийгөө явуулж чаддаг. Бүх перформансе болгон дээр би тэр өдрийнхөө ааш зангаа тайзан дээр хүмүүст түгээдэг. Өмнө нь би үзэгчдийн анхаарлыг илүү ихээр татах тухай боддог байсан бол одоо байгаагаараа байлгахыг хүсдэг.

А: Тайзан дээр болжбайгаа зүйлүүд хяналт тавих боломжгүй байдаг шүү дээ. Перформансе хийж байхдаа 3 дахь хүний өнвгөөс харах боломж байдаг болов уу?
ТОР: Би өөрийнхөө тайз, хөгжим, зөн совин дээрээ маш хүчтэй итгэлтэй болдог. Би өөрийгөө монитор хийж байхдаа илүү ухаалаг болдог. Би өмнө нь хүмүүс Big Bang-ыг яаж хардаг бол гэдгээс наш их айдаг бас санааг минь зовоодог байсан. Гэхдээ одоо аймхай байдаг байхаа болисноос хойш би улам их итгэлтэй болсон. Одоо бол жинхэнэ ажилаа хайрлан ажилтайгаа хөгжих цаг нь болсон.

“Би одоо энгийнээр боддог хүн болж байна.

 

 

А: Энэ албуманд орсон таны реп хэсэг чинь сэтгэл хөдөлгөснөөс илүү байсан шүү. Магадгүй энэ нь ажилдаа дуртай болохоор тэр байх л даа. Ялангуяа “FANTASTIC BABY” дээр өмнө нь гаргаж байсан дуунуудаас таны хоолойны өнгө маш өөр байсан. Урсгал нь улам илүү хурдан болж мөн сүүлийн хэсэ нь маш шинэ байсан.
ТОР: Тэд нар бүгд миний зөн совингоор хийгдсэн. Би хэмнэлийг 18 хүртэл өргөж урсгалыг болон өмнө нь хэрэглэж байгаагүй раймуудыг хэрэглэсэн. Ялантуяа “FANTASTIC BABY”-г хийхэд Rolling Stones-ын Mick Jagger-үг төсөөлж онцгой зүйлүүдийг нь гаргахыг хичээсэн. Гадуур маш олон күүл рапперүүд байгаа ч гэсэн тайзан дээр күүл болон эрэгтэйлэг харагдах нь хуучин зүйл гэж бодохгүй байна. Энгийн болон онцгой реп дуу хийх нь миний зорилт.

А: SBS “Inkigayo” дээр “BAD BOY”-ын эхлэл хэсэг дээр инээж байхыг чинь харах их сонирхолтой байсан шүү. Тэр хэсэг таны өөрийнхө онвгой хэсгийг харуулах нэг оролдлого гэ бодож болох уу?
ТОР: Жинхэнэ муу залуус үргэлж инээдэг. Өөрийнхөө сэтгэлийн нуух хэрэгтэй. (инээв)

А: Та дууны үг бичиж байхдаа онцгой байлгахыг эрмэлздэг үү?
ТОР: Үнэндээ бол би дууны үгийг юу ч бодолгүйгээр бичдэг. Энэ албуманд би реп хийх хэсгээ дуу бичүүлэх үедээ бичсэн. Яагаад гэвэл энэ бүгд миний туршлага дээр бичсэн болохоор.

А: Та энэ албумыг хийж байхад мэдээж завгүй байсан байх. Юу таныг урамшуулж байсан бэ?
ТОР: Би зүгээр л сонирхолтой хэлбэр дүрс болон тавилгын күүл загваруудыг харж байсан. Би тийм зүйлүүд рүү харахад намайг тайтгаруулж байдаг мөн дуу хийх гэж байхад энэ нь надад түүх өгдөг. Би ойрын үед их юм бодохгүйгээр энгийнээр бодож байгаа. Энэ нь намайг дээрлэхүү болон дайсагнасан байдлаас гаргаж байгаа. Миний зан чанар өмнөхөөс илүү зөөлөн болох тусам би бүх зүйлийг томоор харж эхлэж байгаа.

А: Энэ нь таны амьдралыг өөрчилж байгаа юу? Миний сонссоноор зарим фенүүд таныг шоунуудад илүү ихээр оролцож дебүт хийснийхээ дараа хүмүүсийг хуурж тоглож байгаа хөвгүүн шиг харагдаж байна гэж сонссон.
ТОР: Би ойрын үед илүү чухал царай гаргаж байгаа бол энэ нь миний өнгөрсөнд хийж байсан кинонуудаас болж тэгэж харагдаж байгаа байх. Би алуурчны дүр болон дайнд тоглосныхоо дараа маш удаан хугацаагаар олон нийтэд гараагүй. Жинхэнэ амьдралаасаа салгах маш хэцүү байсан, дүрүүдээсээ би болж би маш баран царайтай болж эхэлсэн ба нуугдхыг хүсдэг байсан шүү. Ирээдүйд миний тоглох дүр ч гэсэн миний зан аашийг өөрчлөх байх. Жүжиглэх ч гэсэн тайзан дээр байгаатай яг адилхан.
А: Тэгэхээр та толгойдоо маш их бодолтой байдаг юм бол тайзан дээрх авъяас болон чадвараа дээд цэгт нь хүртэл тулгахад их хугацаа шаардах байх. Та гадаадад ч гэсэн тийм бага фенүүдтэ биш шүү дээ.
ТОР: Би маш залхуу болохоор дандаа үүнийгээ өөртөө сануулдаг. Мөн нарийн зүйлүүдийг төгс байлгаж шилдэг байлгахыг хичээдэг. Бүх фенүүд хөгжмийн өөрсдийн гэсэн мэдрэмжтэй, тэднийг сэтгэлийг нь хангахын тулд эхлээд күүл харагдаад дараа нь сайн хийх ёстой. Би маш их үүрэг халиуцлагатай байгаа болохоор хийж байх үйл явцад их ядардаг. Гэхдээ би ядарсан ч болихгүй гэдгээ мэдэж байна.
А: ‘Үүрэг хариуцлага’ гэдгээрээ та Big Bang-ын гишүүний хувьд хэлж байна уу? эсвэл Choi Seung-hyun-ы хувьд хэлж байна уу?
ТОР: Үнэндээ бол би соло уран бүтээлээ Choi Seung-hyun гэдэг нэрээр эхлүүлээгүй. Тийм болохоор би илүү их үүрэг хариуцлагатай байгаа. Би юм хийх хүслээ өөрийгөө удирдаж чадахгүй болтлоо хийдэг. Нэмж хэлэхэд би ганцаараа биелүүлэх том зорилт байхгүй.
А: Сонирхолтой нь та хүмүүсийн хайр хүндэтгэл болон хараан дунд байж байж дэлхий ертөнцөд юу болж байгаа нээх их сонирхохгүй юм.
ТОР: Би өмнө нь толгойдоо яг ямар харагдах, мөн ямар харагдмаар байгаагаа төсөөлдөг байсан. Гэхдээ одоо би тайзан дээр байхад хүмүүс над руу яаж харна ямар ч хамаагүй болсон. Би үзэгчид рүү очихоос илүү, үзэгчид над руу хамаг анхаарлаа төвлөрүүлэхийг хүсч байна.
А: Таныг перформансе хийж байхыг харсан. Өмнө нь та хүмүүсийн нүд рүү хардаг байсан бол одоо өөр ямар нэг юм руу харан үзэгчдийн сониуч занг маш их хөдөлгөж байгаа.
ТОР: Би өөрийнхөө харах өнцөгийг өөрчилснөөс хойш энэ өөрөө гараад ирдэг болсон. Хамгийн чухал нь би үргэлж шинэлэг байх ёстой. Үргэлж камер лүү хараад байх нь үйлчлэхгүй. Би өөрийнхөө тависан шугамнаас хэтрэхгүйгээр концептүүдээ өөрчилсөөр байх болно.

“Миний бодол санаа ойрын үед төнцвэргүй байгаа, гэхдээ би хүлээн авч бас эдгээхээ ойлгодог болсон.”

 

 

А: Жүжиглэх нь таныг шнэ хүн болгож шинэ амьдралыг эхлүүлдэг болохоор жүжиглэх карьертаа маш хүчтэй холбоотой байдаг байх. Та ирээдүйд ямар нэг онцгой дүрд тоглохыг хүсдэг үү?
ТОР: Би толгойдо ямар нэг тийм дүрд тоглоно гэсэн онцгой зүйл байхгүй. Хамгийн чухал нь сайн төслийн нэг хэсэг болох юм.
А: Хүн болгоны сайн төслийн хэмжүүр нь өөр шүү дээ. Таных юу вэ?
ТОР: Миний зарцуулсан цаг хугацаа болон энергид таарсан байх ёстой гэж боддог. Хэрвээ би мэргэжлийн жүжигчин бол хэдэн удаа ладаж эндэж байж л туршлагатай жүжигчин болно. Гэхдээ миний эхний ажил жүжигчин биш болохоор би олон төсөлд оролцож чадахгүй. Зөвхөн энэ ч биш би үзэгчдийн талаас бас бодож үздэг. Би жүжиглэх техникийн шаардлага гардаг киноноос илүү надад илүү тохирсныг сонгодог. Нэмээд би idol болохоор арай залуу фенүүдтэй байгаа, тийм болохоор би 18+ насны кино эсвэл урлагийн киноноос зайлсхийдэг. (инээв)
А: Тайзан дээр дуулахаас авахуулаад жүжиглэх хүртэл та их энергийг залцуулдаг байх. Энэ нь таныг том болсон гэсний дохио юу?
ТОР: Би бодохдоо оюун ухаанаараа одоо болтол 12-той гэж боддог. Гэхдээ ажилын шугамаар ярих юм бол би өдөр болгон том болж байгаа. Би өмнө нь хар-цагаан кино үздэг
байсан бол одоо гэгээлэг киног илүүд үздэг. Миний бодол санаа ойрын үед төнцвэргүй байгаа, гэхдээ би хүлээн авч бас эдгээхээ ойлгодог болсон.
А: Тэгэхээр та үнэн хэрэгтээ адилхан хүн боловч таньд ямар нэг өсөлт байгаа. Эргээд харахад та дебүт хийснээсэээ хойш хэр их өөрчлөгдсөн бэ?
ТОР: Миний яаж бодох нь одоо болтол адилхан байгаа ч гэсэн өмнө нь би илүү их нуугдахыг хүсдэг байсан. Харин ойрын үед би 10аас 2ыг нь харуулсан. 10 жилийн дараа би илүү их нээлттэй болох байх.
А: Та айзан дээр перформансе хийж байхдаа илүү их нээлттэй болдог байх гэсэн мэдрэмж төрөд байна.
ТОР: Хэрвээ хүмүүс бид нарыг хүсэхгүй байгаа бол би Big Bang-д байрлах карьераа үргэлжлүүлж чадна гэж бодохгүй байна. Тэр мөч ирэхэд би тайзан дээр дуулж эсвэл бүжиглэхгүй байж чадна гэж бодож байна. Би одоо юу хүссэнээ хийж байхдаа цагийг сайхан өнгөрүүлж байгаа. Миний амьдралын энэ үзэгслэнтэй хэсэг битгий алга болоосой гэж хүсч байна. Би Big Bang-ын дурсамжууд хэвээрээ үлдэж бас бусад хүмүүсийн сэтгэлд болон ухаанд ч гэсэн хэвээрээ үлдээсэй гэж хүсч байна.
А: Ирээдүйн санаа зовох зүйлүүдээс Big Bang-ыг ямарбаг гэж бодож байна?
ТОР: Мэдээж бид Солонгостоо биш бусад улс орнуудаас маш их анхаарлыг татаж байгаа. Би энэ багт байдаг болохоор гайхуулж байгаа юм биш эсвэл ихэмсэг зантай хүн биш. Өмнө нь байснаасаа илүү их хайрыг хүртэж байгаа бас Big Bang бүх мүч бүхэнд аз жаргалтай байж бүх гарах албум болгонд шинэ зүйлийг үзүүлнэ гэдэгт итгэлтэй байна.

 

*Энийг орчуулж байхад их юм боллоо шүү… тог тасарч, нойр хүрч, өлсөж, … нэрлэх юм бол зөндөө л юм боллооо~~ уншаарай их гоё гоё юм хэлсэн байна….*

12 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. KODY / May 24 2012 5:07 PM

    Би үзэгчид рүү очихоос илүү, үзэгчид над руу хамаг анхаарлаа төвлөрүүлэхийг хүсч байна.- TERTEE TERGUI URGELJ TIIM BDG😉😉😉

  2. 2ne1♥bigbang / May 24 2012 5:24 PM

    woooooooooooooow gaihaltai goy ug helsen bna

  3. bb / May 24 2012 5:37 PM

    Likeeeeee..

  4. VIP, BlacKJacK, HoTTesT / May 24 2012 6:58 PM

    goy2

  5. VIP, BlacKJacK, HoTTesT / May 24 2012 6:59 PM

    daraa ni TY

  6. mineunyeon / May 24 2012 7:05 PM

    ene hamtlagiiig sonsoj shutej hairlaj bgaadaa hezee ch hrmsahguieeeee

  7. lalala / May 24 2012 9:02 PM

    Ed nar unen lag yarihiima te. ene asuultud n neeh sonin sonin uchir bituuleg asuutsan bhiin yag yu geh gd bgan ch oilgomjgui zarim asuultud. tgsen ch uchriiig n olod l hariultsan bhiima gj.

  8. lalala / May 24 2012 9:08 PM

    mongoliin noyon paparazzi gd neg setguuld GD giin talar bichtsen ble. “shoniin 3 tsagiin uyed solongosiin soju arhia uugad sogtu mashina barij bairan dundur suljij yavj bgad 8 nastai ohiniig morgotson tgd menejeree duudad mongo ogch ohinii etseg ehiin amiig taglasan” gd bichtsen ble. ene shal hudla bzde bi l lav iim yum yuruusuu sonsogui. td bs tr 8tai ohin har shonor yu hiiged gada yavj bsin te. yahara iim hudla yum zohioj bichdiin bolo bolimor iin .

  9. oyuk / May 24 2012 9:32 PM

    nere tiim shu bi bigbangd hairtai heze ch martahgui bs urgelj nadad az jargal ineemseglel belegledeg… thank you… ylanguya top.d zondoo ih hairtai

  10. MelRose / May 24 2012 10:45 PM

    Like this, like that!!!! Orchuulga hiisen hund Thank You!!!!

  11. yg / May 25 2012 9:24 AM

    bayalaaaaaaaa mash ih amjilt !!!

  12. zula / May 25 2012 11:32 AM

    yaasan huurhun yum be…. bur hair hurchlee❤❤

Сэтгэгдэл үлдээх

