Skip to content
Тавдугаар сар 24, 2012 / erikaterguun

Big Bang Японы Ray Сэтгүүл дээр

 

 

 

 

 

> Daesung
А: Та яаж унтдаг вэ?
Dae: Заримдаа би унтлагын хувцас өмсөж унтдаг гэхдээ ихэнхдээ зөвхөн дотуур хувцастайгаа унтдаг. Өвөл ч гэсэн хөнжлөөрө өөрийгөө дулаацуулаад дотуур хувцастайгаа унтдаг.
А: Та 3 тербумтай бол юу хийх вэ?
Dae: Би дэлхийг тойрон аялах болно.
А: Хамтлагийн 5 гишүүдээс хэн нь хамгийн сайн найз залуу вэ?
Dae: SOL. Тэр маш эелдэг мөн хичээж ажилладаг. (эмэгтэй хүний талаас харах юм бол).
А: Юунд хорхойтсон байгаа вэ?
Dae: BIGBANG. Өнгөрсн жил маш их зүйл тохиолдсон, тийм болохоор энэ жил өнөгрсөн жил хиж чадаагүй бүхнээ хийхийн тулд хичээж байгаа.

> TOP
А: Та яаж унтдаг вэ?
ТОР: Унтлагын хувцастайгаа.
А: Та 3 тербумтай бол юу хийх вэ?
ТОР: Би аав ээждээ өгнө.
А: Хамтлагийн 5 гишүүдээс хэн нь хамгийн сайн найз залуу вэ?
ТОР: Эмэгтэй хүмүүсийн нүдээр харах юм бол манай хамтлагийн гишүүд өөрсдийн гэсэн өнгөтэй байгаа. Мөн манай сэтгүүлийн уншигчид ч гэсэн өөрсдийн гэсэн мэдрэмжтэй байх.
А: SOL ямархуу хүн бэ?
TOP: Заримдаа тэр яг л хүүхэд шиг. Тэр маш шудрага мөн их ганцаарддаг.
А: Зуны цагаар таны болзоо хийх газар чинь юу вэ?
ТОР: Хэн ч байхгүй газарт найз охинтойгоо хамт байхыг хүсч байна. Хэрвээ би түүнтэй 2уулахнаа л өнгөрөөж чадах юм бол энэ л надад хангалттай.

> SOL
А: Та яаж унтдаг вэ?
SOL: Би өмнө нь унтлагын хувцас өмнсөж унтдаг байсан бол одоо зөвхөн дотуур өмндтэйгээ л унтдаг.
А: Хамтлагийн 5 гишүүдээс хэн нь хамгийн сайн найз залуу вэ?
SOL: Хэн ч биш (инээв)
А: Та сугалаагаар 3 тербум хоживол юу хийх вэ?
SOL: Би том байшин авна. Хэрвээ энэ нээрээ таарах юм бол би аав ээждээ өгнө. Би мөнгөнд дуртай биш.

> G-Dragon
Та яаж унтдаг вэ?
GD: Би бүх хувцасаа өмсдөг. Тоголсон юм. Би дотуур өмдтэйгөө унтдаг.
А: Та сугалаагаар 3 тербум хоживол юу хийх вэ?
GD: Би V.I-т өгнө. Тэр мөнгөөр тэр ямар нэг бизнесс эхлүүлнэ байх. Тэгээд дараа нь би мөнгө авах болно.
А: V.I ямархуу хүн бэ?
GD: Тэр манай хамгийн бага нь ч гэсэн хэзээ ч залхуурдаггүй. Энэ нь нэг л аймар ч юм шиг.
А: Хамтлагийн 5 гишүүдээс хэн нь хамгийн сайн найз залуу вэ?
GD: D-LITE. Тэр маш гайхамшигтай.

> V.I
А: D-LITE ямархуу хүн бэ?
VI: Тэр маш хөгжилтэй. Манай ааш зан сэргээдэг. Тэр маш шаргуу ажилладаг. Бид завгүй цагийн хуваарьтай байсан ч өглөө эрт босч сонин эсвэл ном уншдаг. Тэр маш ухаантай!

16 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. 2ne1 bigbang / May 24 2012 3:38 PM

    GD yun huurhun hariulsiin mungu hojwol Би V.I-т өгнө. Тэр мөнгөөр тэр ямар нэг бизнесс эхлүүлнэ байх. Тэгээд дараа нь би мөнгө авах болно :)))

  2. KODY / May 24 2012 3:40 PM

    hEHEH Dae🙂

  3. Sunny / May 24 2012 3:52 PM

    huurhun iin

  4. GD / May 24 2012 4:17 PM

    GD mini nice shuu de

  5. 2ne1♥bigbang / May 24 2012 4:55 PM

    hehehe GD neeree yooy tataj unalaa hehe

  6. oyuka(@oyuka_0215) / May 24 2012 6:30 PM

    hehehe hoorhon sh d

  7. VIP, BlacKJacK, HoTTesT / May 24 2012 6:30 PM

    aay mnai SOL <3<3<3

  8. ViNoRi / May 24 2012 6:31 PM

    kkk my olhon seungrigin zarim asuult hariult alga kkkk

  9. The Sun / May 24 2012 7:30 PM

    Хэхэ, Дэ Сон яасан хөөрхийн, ЖиДи бол 3тэрбумаа арвижуулах нь бна шд. Зохиомж нрэ ягд хүлээгдээд бна? Өнөөдөр орох өдөр нь мөн биздээ.

  10. minjiiiiiiii / May 24 2012 10:46 PM

    mooon mon kk bi bs orjuu yaj shalgaal sjiinaa hurdan unshchaad unthiimsaan kkk

  11. zula / May 25 2012 11:56 AM

    TOP nz ohintoi yumu????? 0.0??

    • zula / May 27 2012 11:18 PM

      hariulaldaa, nz ohintoi yumu??

      • Jester0214 / May 30 2012 9:52 AM

        yu gj dee… zgr l helj bhku yu….

  12. ♡ТаеЯанГ ZuKa^^♡ / May 25 2012 12:14 PM

    Xxo^
    TaeYang❤

  13. 123 / May 25 2012 12:19 PM

    hehehe buh huwtsasaa omsdog geheer ni gaihlaashd

  14. ice girl / May 26 2012 4:21 PM

    kkk huurhun umaa dae lag umaa kkk

Сэтгэгдэл үлдээх

