Skip to content
Тавдугаар сар 20, 2012 / moderato

G Dragon 10 Asia ярилцлага – 2 – р хэсэг

Image

Ухаалаг лидерийнхээ ярилцлагыг бүтнээр нь оруулж дууслаа.

Өөрөөр хэлбэл та өөрийн хөгжмөө дэлхий ертөнцөд зориулан хийдэг болсон гэсэн үгүү?

Жиди: Энэ инээдтэй сонсогдож байж болох ч сүүлийн үед бид интернэйшнл фэнүүдээсээ авч байгаа хайр төсөөлж байснаас маш их бас гайхалтай байсан. Поп хөгжмийн талаар сурч байхдаа надаа болон тэдди ахад өөрсдийн хөгжмөө бусад поп хөгжимтэй харицуулан сонсож туршлага судлах болсон.  Мөн одоо бидний үзүүлсэн үр дүн бол бүгд төлөвлөгөөний нэг хэсэг. Бид  YG- гийн хөгжимөнд итгэлтэй байдаг учир нь бид маш сайн төлөвлөсөн.

Бид энэ мөчийг маш эртнээс төлөвлөж тиймээс байсан тиймээс би үүнд тийм ч их гайхаагүй

Тэхээр таны ирээдүйн хөгжмийн стил зорилго чинь үүнийгээ дагаад өөрчлөгдөх байх.  Тиймээс уран бүтээлч хүний хувьд таны төлөвлөгөө?

Жиди: Хүмүүс намайг биеэ тоосон гэж хэлж болох ч намайг топ зохиолч гэж нэрлэх нь надад ямар нэгэн утга учиргүй байдаг.  Миний одоогийн хийж буй зүйл бол зөвхөн дараагийн шинэ цомгоо хийхийн өмнөх миний бэлтгэл.  Алдар нэр чартын ранкын гэх зэргээс илүү би хөгжмөө 10 жил өнгөрсөн ч хүмүүсээр хайрлуулж мартагдахгүй байгаасай гэж хүсдэг.  Би үнэхээр бидний хөгжим ирээдүйд  олон уран бүтээлчидэд дотоод сэдэл өгч тэр чиглэлээр Кпопын хөгжилд нөлөө үзүүлээсэй гэж хүсдэг.  Энэ л миний хүсэл бас зорилго.

Та тэгэхээр тодорхой эрин үе эсхүл дэлхий нийтэд хүлээн зөвшөөрөгдөх хөгжмийг хийхийг өөрийн зорилгоо болгодог гэсэн үгүү?

Жиди: Надаа манай захирал ноён Янг Хюн Сук шиг удирдан зохион байгуулах авьяас байхгүй болохоор энтертайнментийн бизнест хүчээ үзэх нь тийм ч зөв санаа биш байж болох юм.  Би  сүүлийн үед  2ne1 хамтлагийн  CL тэй их ярилцаж байгаа ирээдүйн боломжийн талаар.  Би олон авьяастай хүмүүс бие биенээ дэмжих боломж орон зай хангалтай байгаа гэж үздэг хэдий тэд алдартангууд биш байсан ч би ийм орчинг бүрдүүлэхийн тулд би тэдний авьяасыг илүү үнэлж бас дэмжихийг хүсэж байна. Би дуртай уран бүтээлчдийнхээ дунд өсөж, ажиллаж , сурж ирснээрээ их азтай хүн.  Тиймээс өөртөө тохиолдсон энэ азаа бусад хүмүүст ч бас мэдрүүлэхийг хүсэж байна мөн үүн дээр л би яг одоо түлхүү ажиллаж байна.

 Бигбангийн үйл ажиллагаандаа оролцож өөрийн соло цомгоо бэлтгэж байгаа зэрэг чинь ганцхан өөрийн мөрөөдлөө л хөтлөгдөж  буйг чинь илэрхийлж байгаа  юм шиг сонсогдож байна

Жиди: Мэдээж , надад илүү цаг гарах л юм бол би өөрийн чадах бүх зүйлээ хийхийг оролддог.  Би илүү нас ахисан хойноо илүү цоглог сайхан хөгжмийг хийж эрч хүчийг мэдрүүлж чадах эсэхтэй тийм ч итгэлтэй бус байгаа ч миний уриа бол хэдий хөгширсөн ч өөрийгөө яг одооных шиг залуу нас, залуу сэтгэлгээтэйгээ хадгалах явдал юм.  Өөрөөр хэлбэл би одооныхоо зан характер, сэтгэл хөдлөлөө ирээдүйд ч хадгалах хэрэгтэй.  Бигбангий үйл ажиллагаанаас гадна, миний амьдрал “Гангстер” гэдэг үгний төвд байдаг үүнгүйгээр миний зан төлөв гүйцэд биш. Загвар, дуу зохиох , дуулах стил энэ бүгд нэг тийм гангстер зүйлийг мэдрүүлж байж  би өөрийнхөө жинхэнэ өнгийг мэдэх боломжийг олдог.  Энэ яг л рок одын хандлага шиг. Би өөрийн шинэ соло цомгоо уитгар гуниг гэсэн сэдвийн хүрээнд хийхээр төлөвлөж байгаа ч миний бодлоор энэ цомгонд маань ч гэсэн гангстер аура байгаа яг л миний урьд нь хийж байсан бүхэн шиг минь.

Та Бигбангийн эхэн  үеийн жилүүдийн талаар бодохдоо юу мэдэрдэг вэ?  Та түрүүн дурдаж байсан шигээ соёл урлагийн ертөнцийн эзэн нь байсан бол та 7 жилийн өмнөх Жи Драгоны дүрд эргэн орж мөн түүнийг дэмжих байсан уу?

Жиди: Хэрвээ надад зөн билэг байвал би тэгэх л байсан байх гэхдээ би тийм ч итгэлтэй бус байна.  Би тэр үедээ эргэн очвол дахин өөр зүйлийг туршиж үзэх байсан байх. Би одоо эргэн тойронд болж буй зүйлийг сайн тооцоолж сурсан мөн ямар сэтгэл хөдлөлийг үзүүлэх ёстойг мэддэг болсон.  Заримдаа энэ бүхэн яг л төсөөллөөр минь явж байгаа юм шиг мөн би өөрийгөө салхи болсон юм шиг мэдэрдэг. \ инээв \

Яг л таны дууны үгэн дээр гардаг шиг та үүлэн дээгүүр хөвсөөр ирсэн үү?

Жиди: Би маш олон зүйлийг мэднэ гэхдээ би бас тэдгээр зүйлсийг бусад хүн мэдэхвий гэхээс айдаг. \инээв\ тийм болохоор өөрийгөө нэгэн хэвийн тооцоонд баригдуулахаас татгалзаж байгаа минь жинхэнэ өөрийгөө хэн гэдгээ харуулах боломж минь болдог ч байж болох юм.

Яг 6 жилийн өмнөх шигээ та юу ч мэдэхгүй байсан бол яах байсан бэ?

Жиди:  Би одоо ч тэр үе шигээ юуг ч мэдэхгүй. Аз жаргал байна уу уйтгар гуниг байна уу би бүгдийг нь ойлгож тэр чигээр нь хүлээн авдаг байсан .  Би үнэхээр бодолгүй бас гэнэн байсан  гэхдээ одоо бол би маш их зүйлийг боддог болсон , би мөн хөгжмөөр яаж хүмүүстэй холбогдохыг мэднэ.  Энэ маань 24 насанд минь байгаа хамгийн том хүч маань юм даа.

Тэгвэл 24 настай ЖиДрагоны хувьд Бигбанг хамтлаг таны хувьд ямар утга учиртай вэ?

Жиди: Бид  өөрчлөгдөхгүй.  Өмнө нь хэлж байсан шиг гишүүд маань миний зэвсэг , миний гэр бүл, миний хамгаалагч хуяг.  Би тэднийг энэ 3 зүйлтэй зүйрлэсэн нь би хамгийн сүүлд  “The Avengers”  киног үзсэнтэй ч холбоотой байж болох юм. \ инээв\

12 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. Boloroo / May 20 2012 10:40 PM

    ¿íýõýýð óõààëàã ø¿¿ ìàíàé Kwon leader îð÷óóëãà ñàéí áàéíà ø¿¿ àìæèëò

  2. magpie / May 20 2012 11:27 PM

    Uneher uneher aguu hun shuu.kpop-g gd-guiger tusuulj bln geju?bishirmer hun.hehe.bayarlala adminaa.

  3. KODY / May 21 2012 7:43 AM

    **Би тэднийг энэ 3 зүйлтэй зүйрлэсэн нь би хамгийн сүүлд “The Avengers” киног үзсэнтэй ч холбоотой байж болох юм. ** – Хаха ,,,,,,,,,,, би ч бас үзсэн ер нь маш олон хүн үзсэн кккк :Р

  4. mineunyeon / May 21 2012 8:10 AM

    mash ih bayarlalaaaaa. Uurd BIG BANG-tei hmt bmar bn. 2020 2030, 2040 on g………. tsahslad ch hmt bmar bn
    iim shn hamtlag dahij hezee ch garkuee GD shig augaa uhntai ahlagch hn ch bhgui

  5. CL / May 21 2012 10:37 AM

    shan amitan shu,, haragdaj bgagasach iluu ih ym bdj ywdg bloltoi bs ih uitgartai… danda l ih gun gunzgi hariult ogohima bi ch zarimig ni oilgosongui kkk za ymar ch bsn gere dusah blogui ym chn dhiad 3,4 jil bn ghde dahij gerege sungah bolow uu daa??,, ymar ch bsn GD hugjimu zohiosor bn gdgt itgeltei bn!

  6. magd / May 21 2012 11:41 AM

    ene hunii yamar hutei suuj yaj amidrah ni l sonin bdiin urgelj kkk

  7. 123 / May 21 2012 12:52 PM

    The Avengers gj yamar kino bdin

  8. huka / May 21 2012 4:09 PM

    urgood garja kino zde THe AVengerS

  9. 2ne1♥bigbang / May 21 2012 8:53 PM

    wow argagui l manai KWON LEADER shuu waa bid chamd chin setgeleesee durlasan shuu amjilt husii hongor mini kkk

  10. GD / May 22 2012 4:34 PM

    amjilt chi mini shuu dee

  11. hongstar / May 23 2012 1:13 PM

    thanks hehe bi j gsn avengersiig uzmeer sanagdjlaa haha

  12. ice girl / May 23 2012 3:17 PM

    uneheer l lag gaihaltai uhaalag ahlagch chadwarlag uran buteelj yaltachgui mun

Сэтгэгдэл үлдээх

