Skip to content
Дөрөвдүгээр сар 26, 2012 / erikaterguun

[Зохиомж] Инээмсэглэл.. :)

 

 

Өнгөрсөн рүү…
Хүйтэн өвлийн өдөр байлаа. Би маш их даарч байлаа. Би гэр лүүгээ алхаж байлаа, яагаад гэвэл манай аав ээж 2 “дасгал хийх нь биенд чинь сайн” гэдэг байлаа. Заримдаа… бүр хааяадааа л тэр 2ыг үзэн яддаг байлаа. Мэдээж тэр 2 надад их зүйлийг хийж өгсөн… муу зүйлүүд биш, санаа зоволтгүй. Гэхдээ тэд дэндүү хатуу ханддаг байсан. Миний найзуудын аав ээж 2 ийм байдаггүй дээ.. Яагаад заавал минийх гэж? Ahh гэхдээ л тэдэндээ хайртай л байлгүй яахав… би ч бас муу охин биш шүү…
Би арай гэж гэртээ ирэн хувцасаа өлгөн шууд өрөө лүүгээ орон гэрийн даалгавараа хийв. Манай аав ээж 2ын аль нь ч өрөө рүү минь орж ирсэнгүй шүү.. гайхалтай…
Хэдэн цаг өнгөрөн гэрийн даалгавараа хийж дуусган шууд л ор луугаа явав. Оройн хоол ч идэх хүсэл алга байв.
______________________________________

“Ahh… Яагаад миний аав ээж 2 надад ингэж чанга байдаг байнаа..” гэж чи хэлэн гаран дээрээ толгойгоо тавив.
“Нээрээ яагад тийм байдаг юм бол?” миний найзууд надаас эргүүлэн асуув.
“Мэдэхгүйэээээ! Та нар өөрсдөө тэр 2-оос асуу.. хэрвээ би асуух юм бол шууд л нүүрэн дундуур минь алгадах биз..” гар луугаа харан найзуудынхаа хэн рүү нь ч харж ярисангүй.
“Hey ~~~~~~~. Чи Big Bang-ын талаар сонсож байсан уу?”
“Үгүй ээ…”
“Аягоо~~ чи сонсох хэрэгтэй шүү.. Тэд зүгээр л гайхамшигтай!”
“Тэд хөгжмийн хамтлаг юм уу?”
“Ммхан”
“Би тэдний талаар сонсож ч байгаагүй байх юм..” би нэг найз руугаа гунигласан харцаар харав.
“Юу? Яагаад?”
“Uhm, нэгдүгээрт… Манай аав ээж 2 маш хатуу байдаг болохоор… хоёрт.. Тэр 2 намайг дуу сонсуулдаггүй шт..” гэж хэлэн ширээн дээр толгойгоо тавив.
“Арай ч дээ. Чи үнэнгээсээ хэлээд байгаа юм уу? Тэд чамайг дуу сонсуулдаггүй ээ?
“Аанхаа!” залхсан байдалтайгаар хэлэв.
“За тэгвэл энийг сонсоод үз.”
“Ю-Юуу??” би шууд нэг найз руугаа харан “Би… Би чадахгүй ээ”
“Тиймээ чи чадна.” миний гарыг гарган алган дээр минь iPod тавив.
“Би…”
“Сонс… чиний аав ээж 2 чинь одоо энд байгаа тийм үү?” тэр надаас чухалаар асуув.
“Аа-нхаа”
“За тэгвэл миний iPod-ыг гэр лүүгээ авч яваад дуу болгоныг нь сонсоод үзээрэй.”
Хонх дуугаран их завсарлагаа дуусав. Би сандалааса босон найзуудаа чангаар тэврэн сүүлийнхээ хичээлдээ суучихаад гэр лүүгээ гүйв. Би цүнхэндээ iPodыг нь хийснээ санан аав ээж 2 олохгүй гэж бодон гэртээ оров. Нээрээ.. хэн хүүхдээ дуу снсуулдаггүй байна аа? Хамгийн тэнэг зүйл….
Би өрөө лүүгээ гүйж орон Big Bang-ын дуунуудыг сонсов. Бурхан минь гэж яг л диваажинд байгаа юм шиг санагдлаа. Энэ хамтлагт хэн байхыг нь мэдэхгүй ч тэд нарт шууд хайртай болов. Энэ хамтлагт нэг хүн миний зүрхийг хурдан хурдан цохилуулж байлаа… Түүний хоолой… нэг л зөөлөн, наэг л тайвшруулсан.. Би түүний талаар мэдэхийг хүссэн боловч манай аав ээж 2 компьютер дээр хийх бүх юмыг минь харж суудаг байлаа. Сургуулийн ажлаас өөр зүйл байх юм бол намайг загнадаг байлаа. Энэ сайхан дуу хоолой хэнийх гэдгийг мэдэхийг маш ихээр хүсч байлаа… Ah.. галзуурахнэээ..
_______________________________

Энэ бүгд хэдэн жилийн өмнө байж дээ, гэхдээ сонсох болгонд, Big Bang-тай холбоотой жижиг зүйлсүүд хүртэл энэ дурсамжийг минь эргэн сануулдаг байлаа. Гэхдээ одоо энэ гайхамшигтай хоолой Kang Daesung-ых гэдгийг мэдсэн. эелдэг зөөлөн инээдтэй, инээхэд хоолой нь маш сайхан….
Big Bang-ын талаар сургууль дээр өдөр болгон мэдэж авдаг байв. Надад анх Big Bang-ын талаар анх таниулсан охингоос өдөр болгон асуудаг байв, яагаад гэвэл тэдний талаар мэдээллийг, гаргсан дууг өдөр болгон хардаг байсан болохоор. Тэр намайг одоо Big Bang-д яаж хайртай байгаад минь дуртай байдаг байв.
“Oh my god. Oh my god. Оh my god. ~~~~~~~~! ~~~~~~~~~~! Юу гээч??” би хэн нэгнийг сургуулийн корридороор гүйж байхыг сонсов. Мэдээж миний найз л байлгүй дээ.
Би цүнхэндээ ном дэвтэрээ цүнх рүүгээ харан далд хийж байв. Би цүнхээ хаагаад толгойгоо өндийлгөн харав.
“Бурхан минь гэж! Чи нанайг үхтэл минь айлгачилаа.”
“Юууу гэээч!!!” тэр над руу хамгийн том инээдээрээ харж байв
“Юуу??” би сургуулийн хаала руу зүглэн гэр лүүгээ явах гэж байв.
Миний найз миний араас гүйн “Чи Big Bang-ыг мэднэ тээ?”
Би найз руугаа чи-мэдсээр-байж гэсэн харцаар харав.
“Haha duh чи мэдээж мэдэлгүй яахав!” тэр өөрийнхөө асуусан зүйлийг бодон инээв. “Ямар ч л байсан! Тэд нар нэг фентэйгээ болзоонд явна гэж байна… Нэг азтай фен нь болзоонд явах нь дээ… Энэ яаж болох гээд байгааг мэдэхгүй ч…. AHH!!”
“Oh тиймүү?” би гайхсанчгүй яагаад гэвэл би явж чадахгүйгээ мэднэ… аав ээж 2оос минь болоод.
“Тэд нар Солонгост хийнэ гэж байна!! Маниа гэрийхэн хамт Солонгос явна гэсэн.” гэжхэлэн инээсэн боловч би нээх анхаарлаахандуулахгүй л байлаа. “Чи баярлахгүй байна уу?” гэж надаас чухал харцаар асуув.
“Чи намайг явж чадна гэж бодож байна уу?”
“Oh нээрээ тийн чиний аав ээж 2… Нээрэээ!! Би мэдээж явж чадна. Чи надтай хамт явмаар байна уу? аав ээж 2 чинь надад итгэдэг учраас тэд нар чамайг надтай хамт явуулах байх.” гэж тэр баяртайаар хэлэв.
“Н-нээрээ юу?” би гайхав. Түүний хэлсэн зүйл нь бүгд үнэн. Манай аав ээж 2 түүнд дуртай байдаг. Аав ээж 2 маань тэдний гэр бүл болон манай найзад маш их итгэдэг байв. Тэгэхээр.. магадгүй болох л юм. Мөн тэдний гэр бүл баян тэд бүх зүйлийг нь өгдөг. Энэ Солонгос явах хүртэл…
“Аав ээжтэйгээ яриад үзье. Тэгээд… гэрийнхээүтасаар чам руу ярья за?”
_______________________________

“Аав… ээж?” Тэд нар том өрөөнийхөө диван дээр сууж байв.
“За.. охин минь” ээж маань буцаан хариулав.
“Мммм..uh надад та нараас асуух зүйл байна”
“За.” гэж хэлэн манай аав над руу харав. “Хүрж ирээд суу.” аав маань хажуу талынхаа суудал дээр цохив.
“Та ____-г мэднэ тээ?” /найзынхаа нэрийг өөрсдөө хийгээрэй/
“Аанхаа бид 2 мэдэлгүй яахав. Нээрээ найз чинь ойрд ямаршуухан байна даа?” манай ээж хэлэв.
“Сайн сайн. Гэхдээ тэдний гэр бүл долоо хоногийн хугацаатайгаар Солонгос явах гэж байгаа. Тэр намайг хамт явах уу гэж урисан.. Тийм болохоор-”
“Мэдээж чи явж болно.” гэж хэлэв.
Миний нүд томоор харав. /хахах юу гэж хэлэхээ мэддээгүйээ…./
“Чи өдөр ирэх тусам том болж байгаа тийм болохоор чамайг өөрийнхөөрөө ганц ч гэсэн удаа байлгамаар байна. Тийм болохоор чи явж болно.” миний ээж хэлэв.
“Ю-Юуууууу!?!?!” би хашгирахас сэргийлэн амаа таглав. Тэгэхдээ л хашгирав. ”АААА!!!! МААШ ИХ БАЯРЛАЛААА! ЭНЭ НАДАД ЯМАР ИХ САЙХАН БАЙГААГ ТА НАР ТӨСӨӨЛӨХЧГҮЙ БАЙГАА!!” гэж хэлэн аав ээж 2ыгоо тэврэв.
Галын өрөө рүүгээ орон найз руугаа залгатал тэр аав ээж 2 маань зөвшөөрсөнд итгэсэнчгүй.

____________________________________

 

Бид нар Солонгост очин шууд тэр арга хэмжээ болох газар луу явав. Миний найз Big Bang дуугаа дуулан хайрцагнаас сугална. Тэгээд тэр сонгосон дугаар нь тэр өдрийн болзоо нь байх болно гэж хэлэв. Мини дугаар… 214. Зугээр л байдаг л тоо…., гэхдээ л сонгогдоосой..
Бид 2 хүмүүсийн дунд орцгоов. Маааш их хүмүүс байв. Бид нар Big Bang-ыг гарч ирэхийг хүлээв. Тэд ч нэг нэгээрээ гарч ирцгээв. VIP-чууд галзуурцгаан, нэрийг нь дуудав. GD oppa~ Taeyang oppa~~, Seungri Орра~~~, ТОР Орра~~, DAESUNG OPPAAAAAA~~~
Тэд нар бүгд дугааруудаа сонгож эхлэв. Би сонгогдохгүй гэдгээ мэдэж байгаа ч маш их сандарч байлаа. Энэ бол анх удаа миний харахыг хүсэж байсан хамтлагаа амьдаар нь харж байгаа явдал шүү дээ.
Хамтлагийн гишүүд сонгосон дугаараа харан микрофоне ава дугааруудаа хэлж байв. Daesung дээр очив. Шоглоомчин болохоор “За тэгэхээр миний дугаар бол….. Бурхан минь өнөөдөр гадаа гоё биш байна гэж үү? Гайхамшигтай..” гэж хэлэнэ энд хар мянган тэсвэргүй фенүүд байлаа. “Хаха. Заза би дугаараа хэлье. Миний дугаар бол………. Big Bang-ыг дэмжиж байгаад чинь маш их талархаж байна.”
Тэгсэн чинь энд нэг фен “DAESUNG OPPA ДУГААРАА ХЭЛЭХГҮЙ БОЛ БИ ЯГ ГАЛЗУУ-”
“214.” гэж хэлэн ууртай фенийг таслав. “Миний сонгосон дугаар бол 214.”
Миний найз миний хажууд хашгиран инээж байв. “Юу?” гэж асуун найз руугаа харав. Түүний царайг харж зогсоод миний дугаарыг дуудсаныг ч анзаарсангүй.
“OH MY GOD!” дугаар луугаа харан чангаар хашгирав.
Би доороо дэвхцэн байхыг харан тэр намайг харан “Хаха, Хүрээд ир dongsaeng.”
“Ahh!” би уруулаа хазав.
Миний найз намайг тайз руу түлхэн хамгаалагч нарын хажууд очин тайзан дээр гаран Daesung-ын хажууд зогсов… Түүний хажууд шдээ~~
______________________________

Бид нар тэр олон хүмүүсийг орхин миний мэдэхгүй газар луу явж байв. Нэг л эвгүй /awkward/ байлаа. Бид 2 нээх их ярисангүй.
Бид нар гаднаасаа харанхуй харагдаж байгаа рестораны гадаа ирлээ. Гадаа харанхуй, улам хүйтэн блж эхэлж байлаа. Би жийнс, фудволк, кет тэгээл болоо… мөрөндөө тавих юм юу ч байхгүй.
Бид нар ресторан луу оров. Энэ маш бүдэг гэрэлтэй мөн хэн ч байхгүй байв. Тэр надад зориулж энийг хийсэн юм байх даа??
Бид 2 суув, тэгээд дараа нь харилцан ярилцаж эхлэв.
“Ммм… за болзоо минь надад өрийнхөө тухай жоохон зүйлсийг хэлээч” гэж хэлэн над руу харан инээв. Бурхан минь би одоо үхэж болох уу?
“М-миний нэрийг ~~~~~~ ммммм.. Би Big Bang-ын фен…. ммм..”
“Чи сандраад байгаа юм уу?” гэж хэлэн инээв.
“Ү-үгүй.”
“Тийм л байна шт. Битгий, би нөхөрсөг зауу шүү. Миний хажууд битгий ичимхий бай.” гэж хэлэн миний гарыг барив. “Ойлгосон уу?”
Түүний гар нь гэнэт надад хүрэхэд газар доор гарыг нь аваад ормоор л санагдсан шүү.🙂
Удалгүй хоол ирэв. Маш амттай байлаа. Би ярихаасаа илүү хоол идэхдээ анхаарлаа хандуулсан байлаа яагаад гэвэл өлсөж байсан болохоор…. Тэр тавагнаасаа нэг юм аван над руу гараа явуулав. Би эхлээ түүн рүү харан дараа нь савхандаа барьсан хоол руу нь харав. Би юу хих гээд байгааг нь ойлгов. Би амаа ангайлган тэр миний аманд хоолоо хийв. Намайг хооллосон чинь илүү амттай санагдаж байв.

Хахахаха fangirling??

Одоо бид 2 гудамжаар алхаж байв. Бид 2 ярьсаар л.. одоо илүү тайван болсон юм шиг санагдав. Тэр намайг өмнө ньхэзээ ч ингэж инээлжгэж байсангүй. Би сайн болж эхэлж байв…. найзаас илүү… Дөнгөж ӨНӨӨДӨР уулзчихаад шүү….
Би гараа хооронд нь үрж эхлэв. Тэр над руу харан гаднах хувцасаа тайлан надад нөмрүүлэв. Би ичингүйрэн инээв.
Оройтож эхэлж байв. Би зочид будалаа очин унтахыг хэсч байлаа… Яагаад гэвэл явхаасаа өмнө мэдээж Солонгосоор аялна шүү дээ.
“~~~~~~~”
“Хмм?”
“Бид… 2 дөнгөж өнөөдөр уулзсан гэдгээ мэднэ л дээ.. гэхдээ чи бид 2 нэг л ижилхэн юм шиг мэдрэмж төрөөд байх юм.”
“Oмo! Би ч гэсэн!”
“Тиймүү?!” тэр над руу харан маш томоор инээв. Гэхдээ дараа нь чухал царайлав. “Би өмнө нь хэзээ ч өөр охидтой байхдаа ингэж аз жаргалтай байж үзсэнгүй ээ.”
Бурхан минь. Daesung-аа юу л хийгээд байна даа? Надад битгий л хайраа илчлээрэй! Би саяхан л чамтай уулзсан шүү!
“Би энийг зөвхөн нэг өдөр гэж бодохоор л дургүй хүрээд байх юм, яагаад гэвэл чамтай өнөөдрөөс илүү удаан хугацаанд хамт баймаар байна.” гэж хэлэн санаа алдав.
Дараа нь миний төсөлж ч байгаагүй зүйлийг хийв. Тэр намайг өөр лүүгээ татан бие биенийхээ нүд рүү харан намайг тэврэв. “Гуйж байна. Намайг битгий орхиоч. Би чамтай баймаар байна.” гэж чихэнд минь шивнэв.
Тэр надаас жоохон холдон хацрыг минь барив. Бурхан минь… Тэр үүнийг хийх гэж байна. Тэр жоохон инээн өөр лүүгээ намайг татав. Миний зүрх маш хурдан цохилж байв. Бараг тэр миний цохилтыг сонсохоор. Тэр уруулаа миний уруул дээр тавив.
Бид 2 бие биенээсээ салан миний хацрыг барьсан хэвэээрээ над руу инээв.
“Би чамтай үлдэнэ ээ.” гэж хэлэн инээв.
“Yay!” гэжхэлэн намайг тэврэн эргүүлэв.
“Ahh Чи миний болзо байсанд маш их баярлаж байна babe.”
“Ba-babe?”
“Чи дургүй байгаа юм уу?” гэж хэлэн уруулаа унжуулав.
“Үгүй ээ, үгүй, мэдэж дуртай л байлгүй яахав.”
“Сайн байнa. Яагаад гэвэл чи одоноос эхлээд үүнийг их сонсох учраас babe!” гэж хэлэн миний гарыг хөтлөв.

 

*Аягоо~~~ биччихлээ шүү…. хаха хичээл дээрээ бичлээ шт… манай найзууд намайг гайхаж, багш нар муухай харж нтр…. ямар ч л байсан таалагдана гэж найдья… гэнэт нэг ном уншиж байснаа санаад *толгойд гэрэл асав* хэхэххэ…  юу бичих вэээ??? гээл бодоод л байлаа… КОММЕНТ ЗААВАЛЧГҮЙ ҮЛДЭЭГЭРЭЙ~~~~ *муааа* дараагийн удаагаас урт зохиомж бичнээ…. тэр үед хэнээр бичих гэдгээр санал асуула явуулнаа за~~~ дараагийн Зохиомж хүртэл Byong~!*

23 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. EmA / Apr 26 2012 6:40 PM

    Huurhun boljee yag tursun udruur ni zihiomjiig ni oruulj bgaa ni ih goy bn

  2. Лаяк_Т.О.П_ЮунА / Apr 26 2012 7:20 PM

    wuaaa goy2

  3. KODY / Apr 26 2012 7:36 PM

    Хэхэ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, болжээ😉

  4. tyho / Apr 26 2012 7:37 PM

    yun huurhin ter ohin ni mongol yum u goe blje bayrlala daraginhig ty-r higed og tehu

  5. Өлзий / Apr 26 2012 7:46 PM

    ааякү энэ охин тгд ээж ааваасаа холбоо тасраад гэртэ харийгү байхда ккккк үргэлжлэл байвал их л гоё юмаа ххэ

  6. ISO / Apr 26 2012 8:29 PM

    nadad top-oor hiivel iluu goy boloh yum shig sanagdaad bn, umnuh zohiomjuudaas topiih l hamgiin goy bsn shuu, 1 bodoltsood uzeerei, DS-iih thdee hoorhon boljee

  7. GdRaGoN / Apr 26 2012 8:47 PM

    gd geer hiigeed ogooch ghdee ene uneheer goy boljee nogoo solongo gd bdag ohin part 2 ooh hiihguin mu?

    • Solongo / Apr 26 2012 11:18 PM

      hey bi part hoeriig adminruu yavuulsan baigaa udahgui hiih baihaa.

  8. bdhgvxcjv / Apr 26 2012 9:39 PM

    hoorhon bolje, nogoo zohiomj n heze orhen solongo gd ohinii

  9. big bang / Apr 26 2012 10:28 PM

    goy boljee

  10. ♡ТаеЯанГ ZuKa^^♡ / Apr 26 2012 11:30 PM

    AeGoo~Yamr goy uran durslel ve???>LiKe222~~~!TaeYang-r PlsPlspLspls

  11. 123 / Apr 27 2012 1:17 PM

    goe boljee

  12. TABB / Apr 27 2012 9:35 PM

    waaa. ymr goeiin beee. ji hicheeleee hihhquu ygd hicheel dre hiijaaan bee. hotsorchlooshd.zawtai blhooroo l hiih q . kkkk

    • Jester0214 / Apr 28 2012 9:14 PM

      ter hicheeliig oilghgui bsiimuuu……. Logik deer hahahaa…. neg udur oilgono doo…..

  13. CL^^Lollidella / Apr 28 2012 11:38 AM

    одоо Taeyang-аар хийгээд өг😀

  14. Deegii^^ / Apr 29 2012 5:52 PM

    yooo iim zuil nadad tohioldoosoi😛

  15. VIP / Apr 29 2012 8:31 PM

    hehe goy boljee gehdee minii huvid taeyang bsan bol air goy hehe. daraagiin udaa taeyang aar hiigeed uguurei😀

  16. ~UkA~ / Jul 25 2012 7:50 PM

    Goyiimaa

  17. big bangiin hamgiin tom ulaan fan / Aug 25 2012 3:53 PM

    hurdan sanal asuulgaa yvuulaldaa unheer goy bolj DAESUNG HAMGIIN HUURHUN SHUU

  18. hushaa / Oct 15 2012 12:09 AM

    hehe

  19. daesung / Nov 13 2012 8:40 PM

    daesung bi neg l udaa amidaar ni harmaar bn

  20. daesung / Nov 13 2012 8:41 PM

    bi chini hamgiin big shuten bishregch

Trackbacks

  1. 04.26 Daesung-даа төрсөн өдрийн мэнд хүргэе!!! <3 « 21BIGBANG MONGOLIAN

Сэтгэгдэл үлдээх

