Skip to content
Дөрөвдүгээр сар 9, 2012 / erikaterguun

[Зохиомж] Ямар ч байсан чи миний нүдэнд л үзэгслэнтэй

 

 

Сайн уу?? манайхаан сайн л байсан биз дэээ…. Ойрын үед курсын ажил, бие даалт гээд бүр хийх юм аягуу их байна өөө… би бүр мэдээгээ ч хийж чадахгүй муу админ байнааа…  Та нарт амалснаараа зохиомж бичиж байна оо… толгойгоо ухан байж арай гэж нэгийг зохиолоо…. чадах чинээгээрээ л бичлээ.. таалагдана гэж найдья…

________________________________________________________

 

“Seunghyun наад камераа миний царайнаас холдуул даа” хоолойныхоо доод өнгөөр хэлэв. Чи өөрийнхөө нүдийг найз залуугийнхаа нүдтэй нэг түвшинд байлгасаар байв. Seunghyun орны ирмэг дээр суун хар Nikon DSLR гартаа чангаар барисан байв.
“Үгүй ээ. Би миний үзэгслэнтэй jagi-ынхаа зургийг авмаар байна” 18 сар үерхсэн найз залуу болох хар богинохон үстэй маадгар (smug) инээд нүүрэндээ тависан залуу орны ирмэг дээр сууж байлаа. Ямар ч анхааруулагаүй тэр дахиад л зураг авав. Чиний зураг авхуулсан пооз чинь инээж хөөрхөн царайлаагүй харин унтлагын өрөөний хаалганы хажууд зогсон гартаа цэвэрхэн хувцастай сав барин зогссон байлаа. ”Тэр намайг дэлхийг тойрсон аялалд явахаар ингэж зураг авдаг байсныг санана л даа” хэмээн аажуухнаар хэлэв. Гэхдэ чи түүний хэлсниг сонсов.
Авахуулахыг хүсээгүй байхад зургийг чинь авсан гэдгийг мэдэн камерийн хийсэн дуунд уур чинь гэнэт хүрч эхлэв.
“Oh тэр зургийг нь байнга авахуулахыг хүсдэг найз охин чинь хаана байна?” гэж чи асуусан боловч Seunghyun чиний ёжилж хэлснийг чинь мэдэж байв. Чи ор луу очин савтай хувцаснуудаа унагав. “Яагаад гэвэл чи миний талаар ярихгүй байгааг мэдэж байгаа учираас, би ингэж хувцалсан байхад ий байгааг авахуулахыг хүсэхгүй байгааг мэдсээр байж.”
Чи арагшаа нэг алхан яаж хувцалсан байгаагаа заав. Чи ягаан өнгөтэй гэрийн тавчик, харөнгийн том өмд, Big Show 2011 гэсэн цагаан өнгийн томдсон фудволк (хахах миний өмсцөн байгаа юм фудволк нь цагаан өнгөтэй л болохоос Big Show 2011 гэсэн бичиг байхгүй ээ). Чиний урт бор үс замбараагүйгээр боосон, хар өнийн нүдний шил зүүсэн байв. Мэдээж чи нүүрээ будаагүй байв гэртээ байгаа юм чинь.
Энэ харагдаж байгаа байдал чинь аялан тоглолтонд явахад камер дээр нь ингэж үлдэхийг хүсэхгүй л байлаа. Баримтат кино биш дээ. Мэдээж Big Bang-ын бусад гишүүд харж л таараа. Seunghyun өөрийнхөө юмыг хамаагүй орхидог учираас. Мөн чи ингэж харагдахыг хүсэхгүй байлаа. Чи ичимтхий зүйлээс аврагдахыг хүсч байлаа.
“Чиний одоо байгаа төрх чинь яасан гэж?”
“Чи надаар тоглож байна уу? Над руу хар л даа!” Гэхдээ чамайг дахиад нэг үг хэлэхийн хооронд Seunghyun камераа өргөн царайнд чинь тулган зугийг чинь авав.
“Боль!” гэж чи ууртайгаар хэлэв. “Чи ингэхээ болих хэрэгтэй шүү… jagi.” гэж хэлэн энэ үгийг хэлэх болгондоо зай аван хэлэв.
“Яагаад?” гэж асуун тоглосон маягтай инээд уруулных нь үзүүрт байв. Тэр чамаар тоглох дуртай байв. Гэхдээ тэр чиний түргэн уурнаас чинь болоод дандаа эхлээд бууж өгдөг байв.
“Яагаад гэвэл… Seunghyun над руу хар л даа! Би бохир бас муухай харагдаад бас мэдрэгдээр байна!” гэж элэн өөрлүүгээ дахин заав. “Би бүх л өдөржин гэрийн ажил хийгээд усанд ч рж чадаагүй байхад… Би тоос шороонд дарагдчихсан юм шиг мэдрэмж төрөөд байна. Би ингэж харагдаж байхдаа зургаа авахуулмааргүй байна!!”
Seunghyun чиний үглэхийг сонсоогүй юм шиг зургийг чинь дахиад л авав. Чиний уруу чинь Seunghyun-руу заасан чиний царайны хувирал чинь яг л G-Dragon тайзан дээр үгэж байгаа юм шиг ам чинь ангайсан архирч байгаа юм шиг гарсан байлаа. Seunghyun чиний гарсан зурагт инээв.
“Jagi энийг хүрж ирээд хардаа! Чи яг л Jiyong hyung тайзан дээр дуулж байгаа юм шиг гарсан байна.” хүүхэд шиг Seunghyun камерийн ар талын дэлгэц рүү харан инээж байв. Тэр орныхоо ирмэгэн дээр суусан хэвээрээ чөлөөтэй гар нь гуяа алгадан найз охиныхоо азгүй гарсан зураг руу харан инээсээр л байлаа.
Чи босож зогсон гараа энгэртээ зөрүүлэн зүүн хөлөн дээрээ тулан зогсов. Чи ууртайгаар амьсгаагаа гаргав. Чамайг хөдлөхгүй болоход Seunghyun сууж байсан орноосоо босон камерынхаа ар талыг харуулан түүний яриад байгаа царайны хувирлыг харуулав. Чи Seunghyun-ы чиний эсэргүүцээд байхад сонсохгүй байгаад чинь уур чинь хүрэв.
“YAH! LEE SEUNGRI! ЯГ ОДОО ҮҮНИЙГЭЭ ЗОГСОО!” огцом уурлав. Чи уурласандаа хөлөө дэвслэв.
Seunghyun чиний тайван байдаг царайнаас илүү ууртай варайг хараад цочив. Тэр үнэтэй камераа унагахаа шахав. Хэрвээ тэр камерныхаа оосорыг гарандаа ороогоогүй байсан бол унагах байлаа. Гэхдээ юу Seunghyun-ыг их айлгасан бэ гэвэл найз охин нь биш харин тэр үнэтэй камераа газар унагахаас айсан байлаа. Та 2ыг анх үерхэж эхэлхэд Seunghyun чамайг жинхэнэ нэрээр нь дууд гэж хэлдэг байсан юм.
“Y-yah,” Seunghyun чамайг аажуухнаар дуудан камераа орон дээр шидэв. Дахиад л Seunghyun чамайг дуудав. Харин энэ удаад илүү итгэлтэйгээр “Yah! Би чамд энэ нэрээр битгий дууд гэж хэлээ биз дээ!”
“Би чамайг миний зургийг битгий ав гэж хэлээ биз дээ чи намайг сонсоогүй, тийм болохоор….”
“Тийм л дээ. Гэхдээ чи намайг ‘Seungri’ гэж дуудуулахад дургүй байдгийг мэднэ биз дээ! Ингэж дуудахаар Бигбаныхан эсвэл фен охидууд дуудаж байгаа юм шиг санагдаад байдаг юм. Миний найз охин биш.”
“Чи намайг зураг авахуулахад дургүй байдгийг мэднэ биз дээ. Ялангуяа ийм аймшигтай харагдаж байхад” гэж хэлэн чиний хоолой чинь одоо болтол ууртай байлаа.
Найз охиныхоо амнаас гарсан үгийг сонсоод мөр нь унав. Тэр уртаар санаа алдав.
“Зөвхөн үүнээс болоод уу?” тэр зөөлнөөр асуув. “Харагдаж байгаа төрх чинь?”
Чи санаа алдан гар чинь энгэртээ зөрсөн хэвээрээ толгойгоо сэгсрэн нүдээ эргэлдүүлэн Seunghyun-ы харцнаас нүүрээ буруулав. Чи найз залуугаа тоохгүй байгаа ч түүни зөөлнөөр инээх болон алхаг нь сонсов. Чамайг мэдэхээс өмнө Seunghyun чиний өмнө зогсов. Seunghyun-ы 2 гар хүзүүгээр чинь барьж авахыг мэдрэв.
“~~~~~~~~” гэж чамайг зөөлнөөр дуудав. Чи түүн рүү харагүй л байлаа. Тэр нэг гараа буулган эрүүнээс чинь барин өөр лүүгээ харуулахыг хичээв. Чиний царай түүн рүү харж байгаа ч гэсэн харц чинь харагүй л байлаа. “Jagiya, над руу хар л даа тэхүү?”
Чиний хацрыг гарынхаа араар илэхэд чи түүн рүү харав.
“Юу?” чи ууртайгаар асуусан боловч Seunghyun инээв. “Яагаад над руу инэгж хараад байгаа юм бэ?”
Seunghyun чан руу зөөлөн, эелдэгээр харж зүгээр л инээж байлаа.
“Jagiya, чи миний нүдэнд туссан хамийн үзэгслэнтэй охин.” гэж хэлэн харцаа доошлуулан духаа наалдуулав. “Чи үүнийг мэднэ биз дээ?”
“Yah, намайг битгий тайтгаруулаад бай.” гэж хэлэн гарынхаа алгыг цээжин дээр нь дарав. Чи түүнийг түлхэн “Намайг битгий тайтгаруул. Зүгээр л намайг ийм байхад миний зургийг битгий ав.” гэж хэлэв.
Чи буруу харан алхах гэсэн боловч Seunghyun гарнаас чинь барин татан чиний нуруу чинь түүний цээжинд наалдаж байв.
“Миний jagi хангалттай үзэгслэнтэй харагдахгүй байна гэж бодоод уурлаад байгаа юм уу?” гэж эрхэлж дуугаран эрүүгээ чиний мөрөн дэр тавив. Чи мөрөө сэгсэрсэн боловч тэр буцаад л эрүүгээ тавив.
“Yah, би хангалттай үзэгслэнтэй харагдахгүй байна гэж хэлээгүй шт.” чи хэлэв. Seunghyun чамайг улам илүү чанга тэврэв.
“Тэгвэл миний авсан хэдхэн зурганд яагаад урлаад байгаа юм?” гэж Seunghyun асуув.
“Сонсооч” гэж чи хэлэн найз залуугийнхаа гарнаас мултрахыг оролдов. “Би зүгээр л намайг ийм байхад зураг авахуулах дургүй. Ийм хувцас өмсөөд. Ямар ч будаггүй. Би навсайсан байна шүү дээ. Би чамай\г намайг ийм байхад зураг битгий аваасай гэж хүсч байна.”
Seunghyun чиний хэлсэн үгэнд хөмсгөө зангидан “Yah, аль түрүүн миний юу гэж хэлснийг сонсоогүй юу? Амьдралдаа харсан хамгийн үзэгслэнтэй охин гэж?” чамаас асуув.
Тэр чамайг гарнаасаа гаргах зай гаргасан боловч чи гарнаас нь гарсангүй. Чи түүн рүү эргэж харан царай руу нь харав. Чи хоёр гараа мөрөн дээр нь тавив.
“Oh, тайзан дээр дуулдаг бараг хувцас өмсөөгүй, сайхан биетэй бүжигчидээс чинь илүү гэж үү? Зураг авалтанд оролцдог моделуудаас илүү гэж үү? Чи намайг хамгийн үзэгслэнтэй охин гэж бодож байна уу?” гэж чи инээв.
“Чи яагаад үүнийг инээдтэй гэж бодов?” Seunghyun асуун чиний инээднээс гайхав.
“Над руу хар л даа Seunghyun. Бид зүгээр л 2 жилийн өмнө тооны хичээл дээр цуг суудаг байсан энгийн л нэг охин.” чи түүнд ингэж хариулав. “Би ямар нэгэн гайхалтай idol дуучин биш, авьястай жүжигчин ч биш бас гайхалтай биетэй модел ч биш. Би зүгээр л энгийн ~~~~~~.”
Чи түүн рүү харав. Түүний царай чухал харцтай байлаа. Тэр духаа дахиад наалдуулав. Наалдуулсныхаа дараа тэр чиний хамрын үзүүрийг үнсэв. “Би үнэнээсээ хэлж байна аа, jagiya. Миний хувьд чи дэлхийн хамийн үзэгслэнтэй охин. Энэ бүгд чамд хамаатай. Би хэнтэй бүжиглэнэ, хэнтэй жүжиглэнэ, хэнтэй модел хийнэ. Энэ надад хамаагүй. Харин чи орой болдон ирэхэд байдаг охин. Тэр л надад хамаатай.”
“Гэхдээ чи яагаад намайг ийм байхад дандаа зураг авдаг юм бэ? Хэрвээ миний зургиг авмаар байгаа юм бол зүгээр л надад хэл л дээ би усанд ороод хувцасаа өмсөөд нүүрээ будна шүү дээ. Дараа нь чи миний зургийг хүссэнээрээ авч болно шт.” чи хошуугаа унжуулан гараараа цээжийг нь цохив. Seunghyun зүгээр л инээв. “Би одоо үүнийг хийж чадна камераа бэлдээд байж байгаарай.” гэж чи хэлэв.
Тэр толгойгоо чамаас холдуулан толгойгоо сэгсрэв. Тэр чиний бугуйнаас барин ор луу яван чмайг хамт өөр лүгээ татав. Тэр орон дээр гаран хөлөө хооронд нь холдуулан (алцайгаа алцаав) /хаха өөрөөр юу гэж бичихээ мэддэггүйэээ/ чамайг хэвтэхийг хүсэв.
“Jagiya, хэрвээ би чиний нүүр интэр янзалцан баугаа зургийг чинь хүсэх юм бол чамаас зүгээр л асууна гэдэгийг мэдэж байна уу?” тэр чамаас асуув. Чи зүгээр л мөрөө сэгсрэв. “Чиний нүүрээ будсан зураг биш. Энэ миний хүсч байгаа зүйл биш.” чи тэврэлтээс нь гарахыг хүссэн боловч тэр чамаас улам илүү чангаар тэврэв.
“Үгүй ээ. үгүй, үгүй. Битгий буруугаар ойлгоорой. Чиний яаж харагдаж байгаад чинь л би хайртай.” гэж хэлэв. “Энэ зүгээр л чиний байгаагаараа натурал төрхөнд чинь дуртай – ямар ч будаггүй, ямар ч гоё хувцас өмсөөгүй, Би ~~~~~~-д л хайртай. Юу ч хийсэн юу ч өмссөн би тэр үзэгслэнтэй харагддаг ~~~~~~-д л хайртай.” гэж Seunghyun хэлэв.
“Нээрээ юм уу?” гэж чи асуув. Seunghyun дахин нэг удаа толгойгоо дохив. “Нээрээ юу?” гэж чи дахиад л асуув.
“Аанхаа, jagiya,” Seunghyun итгэлтэйгээр хэлэв. “чи зүгээр л ийм харагдаж байхдаа илүү үзэгслэнтэй харагддаг. Чи хичээгээгүй ч гэсэн бусад охидоос ялгарч чаддаг. Чи ямат ч стиль яаж ч харагдсан үзэгслэнтэй харагддаг. Миний амьдралд тохиосон хамгийн сайхан зүйл.”
“Нээрээ юу?” гэж чи хариултанд нь фуртай байгаагаар инээж байгаа ба түүнийг толгойгоо дохиход чи улам илүү томоор инээв.
Чи найз залуу руугаа улам илүү ойртон түүнийг үнсэв. Чи үнссэнийхээ дараа нүдээ анин хэвтэв. Seunghyun ч гэсэн.
“Yah, Lee Seunghyun,” чи аяарханаар дуудав. Seunghyun нүдээ нээн чамайг түүн рүү инээн харж байхаыг харав. “Saranghaeyo.”
Seunghyun инээн “Mmhan. Би ч гэсэн чамд хайртай.”
Тэр чамайг дахин үнсэв. Гэхдээ угааж байгаа юм дуусан дуу нь гархад та 2 үнсэлцэхээ болив. Seunghyun толгойгоо дохин чи босон угаасан хувцас руугаа очив. Seunghyun орон дээр байгаа камераа аван зургуудыг үзэв. чиний хэдэн зургийг харан инээв.
Чи түүн рүү харав. Чи түүний зураг руу яаж харж байгааг харан аль түрүүний хэлсэн үг бүгд бүр жинхнээсээ үнэн болоход нь итгэв. Чи инээн түн рүү харсаар байв. Гэнэт Seunghyun хамраа үрчийлгэв. Чи ямар зураг харсныг нь шууд л мэдэв.
“Yah, Seunghyun-ah,” чи түүнийг дуудав. Seunghyun шууд л чам руу харав. “Чи тэр Jiyong шиг гарсан зургийг устгана биз дээ?”
“Үгүй шүү. Би устгахгүй.” гэж хэлэв.
“Yah, устгасан нь дээр шүү.” чи түүнд хэлэв. Seunghyun орноосоо босон нэг гартаа камер барин хаалга руу гүйв.
“Гэхдээ энэ зураг миний хамгийн сайхан зураг!” гэж хашгиран өрөнөөс гаран гүйв.
“YAH! LEE SEUNGRI!” гэж орилсон боловч ганц авсан хариу нь “Saranghaeyo, jagi” байлаа.

 

*phew* арай гэж бичлээ шү.. ядарч байна… унтий дөө… коммент бичнэ шүү хүмүүсээ уншсан л бол…. аа нээрээ жинхэнэ амьдралаас сэдэвлэсэн түүх шүү хэхэ

24 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. GdRaGoN / Apr 9 2012 9:56 PM

    ymr goy boloo ve? daraagiihn Gdragon shu pls

  2. top / Apr 9 2012 10:05 PM

    Yamar goy garchigt ym be? ingej boddog hvn bhgvi bhaa…..te????

  3. ema / Apr 9 2012 10:09 PM

    ehhe like^^

  4. emi / Apr 9 2012 10:24 PM

    hehehe goy boljee dahiad bicheereei avyas bnaaaaa nza amjilt

  5. 123 / Apr 9 2012 10:28 PM

    taalagdlaa

  6. ●•·KpOp_GD·•● / Apr 9 2012 10:37 PM

    Goy boljee Amjilt

  7. Uj / Apr 10 2012 11:59 AM

    биг лайК одоо утрт олон ангийтай зохиомж бичүүл гоёгдээ…
    кккк дараа олон ангитайг бичээрэй амжилт

  8. S / Apr 10 2012 1:20 PM

    Yaay goe boljee, nudend haragdaj baina hehe. Adminuudaa, bi uurinhuu bichsen zohiomjiig tavij boloh uu? bi uul ni tanai sanal huseltiin mailruu chin mail bichsen yumaa hariu irehgui yum. Hariu bicheerei.

  9. mmmmmmmm / Apr 10 2012 1:33 PM

    jinhene amidralaas sedwelsen gedeg n Seungri.n amidrald bolson zuil gej u?
    eswe lchini medeh oor neg hunii amidralaas sedwelsen yumu

    • Jester0214 / Apr 10 2012 3:13 PM

      Medeej minii amidrald bolson zuil.. yu gj Seungri-iih bhav… hehehe

  10. Darachan♥ / Apr 10 2012 2:26 PM

    Seungri de hairtai ♥

  11. nomio / Apr 10 2012 2:51 PM

    aaaay naasan armanjik iin kkk beerlaa

  12. ice girl / Apr 10 2012 7:41 PM

    yun huurhuniin kkk

  13. KODY / Apr 11 2012 6:35 AM

    Хахаххаа ,,,,,,,,,,,,,,,,,, бодд бсн нээрээ ийм юм болсон юм шг санагдтал бичсэн бдг бээшд ,,,,,,,,,,,,,, мундаг мундаг😉

  14. CL BADDEST FEMALE / Apr 11 2012 4:23 PM

    goy bn oo daraa ni gd

  15. lola / Apr 12 2012 3:38 PM

    yuni talaar yum be zalhu hured unshij chadkun bna aa a a a a a a a lolzgono

  16. GdRaGoN / Apr 14 2012 9:09 PM

    odoo gd geer hiihguin mu? xxe xiigeed ogooch

    • Jester0214 / Apr 14 2012 9:15 PM

      Daraagiin udaagaas urt zohiol bichij ehelneee… shalgalt, kursiin ajil ntree duusgachaad hiih bolnoo…… tghdee sanal asuulga yavuulna… ter uyd sanalaa uguurei.. ^^

  17. solongo / Apr 15 2012 8:33 PM

    Eo bi zohiomjoo tavimaar l baih yum :(((((

  18. maral / Apr 16 2012 3:03 AM

    paaaah adminaa chi yun muuhain

    • maral / Apr 16 2012 3:07 AM

      daesung nii zohiomjiig bicheeguu bjiij shuud daraagiin udaa urt zohiomj genuu bi ene daesung ii zojiomjiig unshih gej ochnoon huleelee nogoo 4 iighiig n bichcheed😦

      • Jester0214 / Apr 16 2012 9:37 PM

        za Daesung-iig bichii shteeee…. Surprise barih gj bhad….. helchihiin….. Daesung-aa bichcheed daraachaas n urt zohiomj bichneee… ^^

  19. maral / Apr 16 2012 3:10 AM

    gd giih orson shd hamgiin ehend •_’

  20. VIP, BlaCkJacK, HoTTesT / Nov 2 2012 7:32 PM

    ♥♥♥♥

Сэтгэгдэл үлдээх

