Skip to content
Дөрөвдүгээр сар 1, 2012 / erikaterguun

2NE1 Oricon Style-д өгсөн ярилцлага

 

 

Удаан хүлээсний эцэст <Scream> болон 2NE1-ы анхны Япон албум ‘Collection’ 2012 оны 3 сарын 28нд гарлаа. Бид зөвхөн тэдний ажлыг танилцуулаад зогсохгүй тэдний өөр өөрсдийн гэсэн зан ааш төрхийг харуулах болно.

 

А: <Scream> болон 2NE1-ы анхны Япон албум 3 сарын 28нд гарсан энэ талаар.
DARA: <Scream> гэх дуу нь Японы Blackjacks-уудад гаргасан шинэ дуу юм. Энэ дуу маш сонирхолтой мөн хүмүүс энэ дууг сонсож байхдаа маш их баяр баясгалан авах болно.
MINZY: Зөвхөн энэ ч биш энэ дууг дуулахад та нарын сэтгэл санаа улам илүү сихан болох болно. Та нар үүнийг мэдэхгүй боловч алхаж байхдаа дуулахдаа өөрийн мэдэлгүй инээж явах болно. (инээцгээв)

А: Энэ мэдрэмжийг маш ихээр ойлгож байна. Энэ дуу яг л хүмүүсийн хэлснээр байна, энэ дуу өөрийн гэсэн хүмүүсийн эрч хүчийг дээшлүүлэх энергитэй юм шиг санагдлаа.
BOM: Minzy-ын үглэдэг хэсэг нь маш зэвүүн байдаг, тэр өөрийнхөө хэгэрцээ шаардлагыг шулуухнаар хэлдэг! Би ч гэсэн энэ дуунд маш их хичээл зүтгэл гаргасан. Үнэндээ энэ дууг эхлээд сонсоход би дуулж чадхгүй юм шиг байна гэсэн мэдрэмж төрсөн бас би энэ дууны үгны утгыг нь мэдэхгүй байсан… (харамсалтайгаар инээв). Гэхдээ хүн болгоны хэлсэн шиг нилээн хэдэн удаа сонссоны дараа улам ихээр таалагдсан шүү. CL болон Dara 2 өөрсдийнхөө дуулдаг хэсэгт өөрсдийгөө харуллж чадсан.

А: Мөн дууны үг нь клубд зугаа цэнгэл хөөсөн залуу гардаг шүү дээ. Мэдээж энэ хэсэгт “Хэрвээ чи өөрчлөгдөхгүй бол Bye!” гэсэн шийдвэр гаргана шүү дээ. Анхны сэтгэгдэлэээр энэ дууны үгийг уншихаар хүчтэй эмэгтэйгийн талаар байдаг боловч сайн унших юм бол зүрх нь эргэлзэж байгаа эмэгтэй хүний талаар байдаг.
CL: Бид маш их азтай, энэ дууны үгийг M-Flo-ын Verval бичсэн. Verval болн түүний багийхантай хамтарч ажиллах маш шинэлэг бас хөгжилтэй байсан.

А: ‘Collection’ албум мөн сэргээх дуунудтай. Энэ Япон анхны албуманд Солонгост хит болж байсан дуунууд Япон луу орчуулагдаж хийгдсэн байгаа. Энэ талаар?
CL: Энэ бидний анхны Япон албум болохоор Япончуудад ямар хамтлаг гэдгээ харуулахын тулд энэ дуунуудыг хийсэн байгаа.
DARA: 2NE1 дотор өөр өөр стиль өөр өөр өнгө төрх байгаа. Тийм болохоор энэ ганц л удаа сонсох юм бол 2NE1 гэж ямар хамтлаг байдгийг мэдээгүй байсан бол мэдэж эхлэх болно. Ганц л удаа хамтлагийн гишүүнийг харах юм бол та нар “Энэ бол 2NE1” гэж хэлж чадах болно.
BOM: 2NE1-ы дуунууд нь зөвхөн бидний мөн чанар эсвэл бидний стиль биш, энэ дуунуудыг нэг л удаа сонсох юм бол мартагдахгүй байх дуунууд юм. Мөн энэ дуунууд бусад хүмүүст баяр баяслыг авчирдаг.
CL: <Fire> бидний дебүт дуу байсан мөн энэ дууг та нар 2NE1-ы таних тэмдэг гэж хэлж болно. 2NE1-ы ганц л удаа дурсахад та нар энэ дууг л хамгийн түрүүнд бодох болно. Бид дуунуудынаа байрлалыг сонгож байхад бид дөрөв дөрвүүлээ энэ дууг хамгийн түрүүнд тавья гэж санал нийлсэн. Энэ дуу 2NE1-ы шинэ эхлэлийг төлөөлөх боловхц мөн хүмүүст энэ албумыг сонсоход хүчтэй анхны сэтгэгдэл төүүлнэ.
DARA: Энэ албуманд бүх дуунуудаа Япон хэл рүү орчуулсан байгаа. Би энэ дурсамжуудыг эргэн санах болно. Ялангуяа <Fire>-ыг бчиж байх үеийг, энэ дуу анх дебүт дууг бичиж байх үеийг буцаад сануулсан.
MINZY: Би одоо болтол Солонгос <Fire>-ыг үгийг нь хэрэгкэхгүй байж чадхгүй байгаа. Япон хувилбар дээр дуулна гэдэг маш их хэцүү байсан. Би Япон хувилбараар нь ойлгож байсан ч маш их цаг зарцуулж бичүүлсэн байгаа. Харин <Scream> дуу хамгийн амжилттай бичүүлсэн дуу болсон шүү.
BOM: <I Don’t Care> мөн бидний нэг title дуу байсан. Би Америк руу явахад нэг хүн надад “Солонгоын хамтлагийн ду болох <I Don’t Care> заавалчгүй сонсох ёстой энэ дуу маш сайн гэж хэлж байсан”. (инээв) Би тэр үед Би энэ дууг дуулсан хүн штээ гэж бодож байсан. (инээв). Гэхдээ би маш их сэтгэл хөдөлсөн, тэд 2NE1-ыг магтаж байсан.

А: 2NE1 хөгжмийн ертөнцөд ямар ч хил хязгаар байхгүй гэдгийг харуулсан шүү дээ.
BOM: Тийм болохоор! 2NE1 дэлхийн оргилд хүртлээ хичээнгүйлэн ажиллах ёстой!!

А: Та нар аль хэдийн шилдэг нь шүү дээ.
BOM: Ah үгүй ээ… бид одоохондоо шилдэг нь болоогүй байна (инээв)

А: Гэхдээ та нарын хичээнгүй байдал болон хүмүүсийн сониучхан байдлыг бий болгодог чинь 2NE1-ы хөгжмийг улам ихээр мэдхийг хүсдэг шүү дээ.
CL: Бид олон талын хүндэтгэл мөн гишүүдээсээ талархал илэрхийлж байна.

А: Та нарын харилцаа маш сайн байдаг.?
DARA: Бүд бид дөрөв л байдаг байсан. Насны зөрүү их байдаг ч гэсэн бид бие биентэйгээ маш сайн зохицдог. Гэхдээ бидэнд өөрсдийн гэсэн зангаасаа болоод нэг юман дээр санал зөрөлдөх уе ч гэсэн байгаа. Ийм зүйл тохиолдох үед бид өөрөө өөрсдийнхөө юу хийснийг бодож дараа нь өөрсдийнхөө бодлыг хуваалцаж тэр асуудал тэгээд л дуусгавал болдог.

Дургүйцэл гомдолгүйгээр харилцаа үүсгэнэ гэдэг нь та нарыг маш сайн харилцаатай гэдгийг харуулж байна шүү дээ.
DARA: CL 2NE1-ы ахлагч ч гэсэн 2 дахь макнеа нь шүү дээ. Тэр ажиллаж байхдаа маш тодорхой байдаг мөн бодитойгоор дүгнэдэг. Энэ байдал нь эгч нарыг нь макнеа юм шиг, макнеа нарыг нь эгч нар шиг сэтгэгдэл төрүүлдэг.
BOM: Энэ ч үнэн шүү. (инээв) Dara бид 2 эгч нар нь юм мөртлөө би яг л жоохон хүүхдүүд шиг аашилдаг. (инээв) CL болон Minzy 2 яг л том хүмүүс шиг аашилдаг энэ нь ч итгэл хүлээлгэж чадахаар байдаг.

А: Ялангуяа CL орчин тойрноо мэдэрдэг хариуцлагатай ахлагч шиаг байдаг мөн CL өөрийн гэсэн ауратай байдаг, Би чамайг маш олон эгч фенүүдтэй гэж сонссон.
CL: Энэ магтаалуудыг сонсож байгаадаа маш их баярлаж байна. Гэхдээ энэ нь би ганцаараа биш манай 2NE1-ы гишүүд ч гэсэн маш итгэл хүлээлгэж чадахаар, мөн бүгд том хү шиг байцгаадаг. Ахлагч болохоор сайн хичээж ажиллах болон бусад хүмүүсээс тусламж болон дэмжлэг авахиыг хичээдэг.
MINZY: Та үнэхээр манай ахлагч шүү!

А: Та нар чөлөөт цагаараа юу хийдэг вэ?
DARA: Би гэртээ очиж мууртайгаа тоглодог. Тэр одоо маш өхөөрдөм болж байгаа. Би эрх мууртаа эцэг эх нь болж байгаа. (инээв)
MINZY: Би кино үзэх дуртай. Ихэнхдээ кино үзэж, ном уншиж, эсвэр нохойтойгоо тоглодог.
CL: Би гадуур гарах дургүй, ихэнхдээ зүгээр л гэртээ байдаг.

А: Энэ гайхмаар байна шүү.
CL: Би ихэнхдээ клубээр явдаг гэсэн цуу яриа байсан, гэхдээ үнэндээ бол тийм биш. Ихэнхдээ гэртээ үлдэж, дуу сонсонгоо зураг зурдаг. Ойрын үед Америкийн олон ангит кино ‘Friends’ (Найзууд) үзэж байгаа. Үнэндээ би нээх их зурагт үзээд байдаггүй ч энэ лон ангит кино маш гоё байсан.

А: Энэ байдал нь бидний хувьд энгийн боловч CL-д тийм биш гэж бодож байна. Бидний амьдрал 2NE1-ы амьдрал 2 маш өөр шүү дээ. Та нар яг юу хийхээ шийдэж чадахгүй байдаг байх, тийм болохоор ийм юмнууд хийх маш их хүсэл тэмүүлэлтэй байдаг байх.
CL: Би өнөөдөр байгаа өөрийнхөө хүссэн зүйлдэ үрсэн боловч гадуур чөлөөтэйгөөр гарч чадахгүй байгаа. Энэ байдлууд нь намайг сэтгэл хангалуун байж чаддаггүй. Тийм болохоор гэртээ үлдэн зурагт үзэн сайхан аашаа хадгалахыг хэсдэг.
BOM: Би Япон олон ангитууд үздэг мөн үзэнгээ ундтаг (инээв). Ойрын үед би ‘One Piece’-ыг маш их үзэж байгаа. Мөн би Luffy-д маш их дуртай. (Luffy гэдэг нь энэ олон ангит киноны гол дүр)

А: Luffy болон Bom-ын хооронд маш их ижилхэн зүйлүүд байдаг шүү дээ.
BOM: (инээж байна) Би ч гэсэн ижилхэн байна гэдгийг нь мэдрээд байгаа шүү.

А: Энэ бидний сүүлчийн асуулт. Энэ хавар та нар юу хийх вэ?
CL: Усанд сэлнэ. Би нилээн дээр үеэс усанд сэлэхийг хүсдэг байсан боловч энэ удаагийх миний анхны удаа усанд сэхлэх болно. Энэ Солонгос шиг биш Японоор хэсүүчлэх байх гэж бодож байна (инээв). Би ウインテ‐ジ их дэлгүүрээр дэлгүүр хэсэж, жийнс зарим хувцаснууд худалдаж авна байх.
BOM: Би шоргоолж шиг бэлхүүстэй болмоор байна!

А: Шорголж шиг бэлхүүс? Энэ Bom-ын асуудал гэж үү?
BOM: Би богинохон фудволк өмсөн гэдсээ гарган явмаар байна. Тийм болохоор би нарийхан бэлхүүстэй болмоор байна. Үүнээс болж би фитнэццт явж байгаа!

А: Шоргоолжны бэлхүүс арай л нарийхан юм бишүү? Чи яг одоо зүгээр л байна шүү дээ.
BOM: (Санаа алдав) Үгүй ээ! Би тийм болохын тулд сайн хичээж ажиллах хэгэртэй. (инээв)

А: Аа чи тэгэхээр үзэгслэнтэй болох хүсэлтэй байгаа юм байна. Харин Dara-ын хувьд?
DARA: Би өнгөрсөн жил гитар тоглож сурч эхэлсэн, гэхдээ би сайн тоглож чадахгүй л байгаа. 2NE1 өөрсдийн гэсэн дэлхийг тойрсон тоглолттой болхоороо тэнд тогломоор байна.

А: би хүлээж байна шүү!
DARA: (аяарханаар) Би сайн ажиллаж байж л сайн тоглоно шүү дээ. (инээв)
MINZY: Энэ зун хийх юм ч биш л дээ гэхдээ… би дэлхийг хэзээ нэгэн өдөр тойрч аялмаар байна.

А: Чи хөгжмөө ашиглан дэлхийг тойрч болно шүү дээ. (инээв)
MINZY: Би маш олон орнуудаар аялмаар байна. Мөн өөрсдийнхөө дууг сонсгомоор байна.
BOM: Наадах чинь эхний алхам биш штэ. Яг одоо хамгийн чухал байгаа нь Япончуудад дуугаа сонсгох хэрэгтэй. Хаврын улирал бидэнд харилцаа, хичээл ажил дээрээ асуудалтай байгаа хүн бүхнийг бидний дууг сонсоорой тэгээд түүнээсээ илүү урам зориг, мөн ид нартай нэг алхам алхам гэж найдья

 

*яаяаяа орчуулчлаа шүү… өнөдөртөө энэ хүргээд зогсоё…. маргааш хих болноооо ^^ Byong~! (Дарагийн стиль) хэхэхэхэх*


4 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. 2ne1 bigbang / Apr 1 2012 5:46 PM

    tnx ysn goyiin bee bom nariihan belhuustei bolvol goyoo

  2. 123 / Apr 1 2012 6:55 PM

    tiimee ta nar shildeg ni
    gehdee enenees ilu shildeg ni bolj chadna

    • anku / Apr 1 2012 10:10 PM

      tiim shuu ene hamtlag amjiltand hurj jadna gdegt bi itgej ene hamtlgiig demjij bga buh humuus ta nariig damjij bga shuu buhnii ehend terguund bgarai

  3. anku / Apr 1 2012 10:11 PM

    aja amjilt

Сэтгэгдэл үлдээх

