Skip to content
Хоёр дугаар сар 26, 2012 / erikaterguun

T.O.P-ын High Cut Сэтгүүлд өгсөн ярилцлага

 

 

А: Өнгөрсөн жил Бигбанг-д маш олон зүйл тохиолдсон шүү дээ. Тэр үеүүдэд та юу хийж байв даа?
ТОР: Бид нар Европ руу явж 2011 EMA-д оролцсон. Тэр үеэр би CF-ын бичлэгт орж байсан болохоор надад амрах зав байгаагүй. Хэрэв надад schedule байхгүй үед би студи руу явж шөнөжингөө дуу хийж байсан. би дебүт хийснээсээ хойш ганц ч амраагүй байгаа болохоор надад амралт байсан ч байгаагүй ч ямар ч ялгааүй. (инээв)

А: Та хамтлагынхаа гишүүдэд юу гэж хэлж тэднийг зоригжуулжбайсан бэ?
ТОР: Би хмгийн том нь болохоор би тэд нартай ярилцаж бас оолонд орж байсан. Түүнчлэн тэд төлөвшсөн мөн ухаан суусан болохоор би өөрөө төлөвшсөн байх ёстой..

А: 8 сарын дараа бүх гишүүд тайзан дээр огсож байна… гэхдээ 5уулаа зогсох арай өөр байсан уу?
ТОР: Би өмнө нь тайзан дээр зогсоход хэзээ ч уйтгартай байж үзээгүй. Уйтгартай байсан тэгээд шагнал авах 2 өөр санагдсан. Би үүнийг яаж хэлэх вэ.. Энэ нь надад сонин байсан гэхдээ маш сэтгэл хөдөлмөөр байсан. Би өөрийгөө тайзан дээр дахин олж чадсан.

А: FUBU-тэй хамтарч ажиллахад ТОР болон Бигбангаас хүч авсан уу?
Soh CD: FUBU-тэй энэ удаа хамтарч ажиллахад шинэ төрх өгөх байсан ба бас хүчтэй төрх өгөх байсан юм. Би энэ шинэ эрин үед тохирсон hip hop стандарт өгөхийг зорисон юм. Хийжайх явцад Бигбагын талаар маш их яригдаж байсан. Бигбанг дуугаараа hip hop-ыг үзүүлж чадах ба хүмүүс тэдэнд илүү дуртай байна. Тэд бол сайн жишээ.

А: Та яагаад энэ олон idol-уудаас ТОРыг сонгосон юм бэ?
Soh CD: Яагаад гэвэл G-dragon Beanpole царай болохоор, хаха. Би зүгээр л тоглож байнаа. Дизайнерын үдээр харах юм бол Seunghyun (TOP) одо маш алдартай байгаа. Би түүнийг ажилаас гадуур хэд хэдэн удаа харж байсан. ТОР хувцасанд маш их дуртай. Тэр фашионд маших дуртай тийм болохоор түүнд бүх хувцаснууд сайхан зохидог бас и үүнийг спонсорын үүднээс хэлээгүй шүү. Дизайнерын хувьд 2012 онд ТОР эвтэйхэн стиль сонгох Солонгосын хөгжимчин гэж бодож байна.

А: FUBU эсвэл Soh CD шиг дизайнерүүд таныг брендийнхээ нүүр царай болгохыг хүсдэг гэж боддог вэ?
ТОР: Би яаж энэд хариулах юм бэ… хаха
Soh CD: Энэ нь ТОР-ыг варай эсвэл сайхан биеэс болдог байх гэж бодохгүй байна. ТОР загварын талаар хангалттай мэддэг учираас би түүнд маш их итгэж байгаа юм.
ТОР: Яг Soh CD-ын хэлснээр хүмүүс хэзээ ч төгс байдаггүй. Нэг зураг бүхэл бүтэн амьдралд хадгалагдаж үлдэж болдог болохоор одообайгаа зүйлүүдээ сайн харуулах хэрэгтэй юм. Миний зан чанар миний насан дээр байдаг хүмүүсийн харуулж чадаагүй зүйлийг зураг авалтан дээр харуулахыг хүсдэг.

А: ТОР-ын карисма нь юу вэ?
Soh CD: Би өмнө нь ТОР-д маших харамсаж байсан яагаад гэвэл ТОР модел болж уригдахдаа ихэнхдээ карисмагаа болон эр хүн сиг төрхийг гаргахыг хүсдэг. Би ТОР-ынбусад карисматик төрхүүдийг харсан – их сониуч зантай, бас ямар ч төвөгтэй асуудлын эсрэг зогсох чадвартай. Энэ FUBU-ын зураг авалт нь түүний хүүхэд шиг болон энгийн байдлыг харуулж байгаа.

Бид нар ТОР-ыг загварын сэтгэлгээ чин арай өөр болохоор таны силыг гаргах маш хэцүү байдаг гэж сонссон. Энэ үнэн үү?
ТОР: Би жаахан гоочилдог л доо (инээв), яагаад гэвэл миний мэргэжил өөригөө хүмүүст харуулах шүү дээ. Би үргэлж өөрийнхөө хилдэг төрхийг харуулахыг хүсдэг, заримдаа миний цөхрөлтгүй оролдлого надад арай л хэтэрхий юм шиг санагддаг.

А: Soh CD зөвхөн FUBU-д зориулж хийсэн хувцаснууд өмсөхөд ямар санагдаж байна?
ТОР: Үнэндээ бол би бага байхаасаа эхлээд hip-hop-д маш дуртай байсан, мөн би өмнө нь Америкт байдаг найз болон хамаатнуудаасаа FUBU-ээс хувцас авахад туслаач гэж гуйдаг байсан. Би FUBU-ын Platinum хэсэгт маш дуртай, мөн миний хувцасны шүүгээнд Platinum хэсэг ихэнх нь байдаг. Би FUBU-ын модел болно ман Soh CD зохион бүтээнэ гэхэд би маш их хүлээж байсан. Түүний тусгайлан зохион бутээсэн хувцасыг өмсөнө… бас би түүнийг хажууд сууж байгаа болохоор ингэж хэлээгүй, гэхдээ би маш их гайхсан. энэ нь надад миний өмсөжбайсан бүх хувцаснууд шинэчлэгдсэн юм шиг мэдрэмж төрж байсан.

А: Өмнө нь ТОР Gummy-ын ‘I am a Singer’ дээр гэнэтийн зочин болж байсан шүү дээ. Шоунд оролцох ямар байсан бэ?
ТОР: Өмнөх тэмцээнүүд дээр Gummy noona 1-р байрыг эзлээгүй гэж сонсоод “Энэ удаад заавал ялах ёстой” гэж бодсон. Сүүлд нь тэр сайн оноо авсан (1-р байр) авсан. Би сэтгэлхангалүүн байсан. Үнэндээ хэрвээ ‘I’ am a Singer’-т би оролцож байсан бол би маш их сандрах байсанбайх, гэхдээ би тэр тайзан дээр ганц л удаа гарч туслах учираас сандрах хэрэггүй гэж өөртөө хэлсэн.

А: Жүжигчин Lee Mi-Suk ‘Healing Camp’-д оролцож байхдаа таньтай хамтарч ажилламаар байнаа гэж хэлж байсан. Та жүжигчнээрээ хэзээ комебакаа хийх вэ?
ТОР: Би ‘I am A Singer’ бичлэгэнд орж дуучихаад санаандгүй Lee Mi-Suk sunbae-nim-ыг ‘Healing Camp’ дээр гарж байхыг харсан юм. Үнэндээ би шоунд оролцож байхдаа инээдтэй болгохын тулд “Lee Mi-Suk sunbae-nim-тэй зураг авалтанд оролцох маш ядармаар байлаа” гэж хэлсэн нь арай хэтрүүлсэн юм шиг санагдсан дараа нь би тэгж хэлсэдээ харамссан. Lee Mi-Suk sunbae-nim-тэй хамт ажиллах нь надад маш нэр төртэй шүү дээ. Харин миний жүжиглэх гэх юм бол надад уншсан хэдэн төслүүд байгаа гэхдээ Бигбангын албум товолсон хугацаанаас арай эрт гарсан учираас миний бүх анхаарал албумд хандагдсан байгаа. Хэрвээ өөр гоё төцлүүд болон цаг хугацаа нь таарах юм бол би яасан ч жүжиглэнэ шүү дээ.

А: Танд соло-албум гаргах төлөвлөгөө байна уу?
ТОР: Надад соло-албумын талаар хэлэх үг алга. Би бэлэн болсон цагтаа л соло-албумаа гаргана гэж бодож байна. Үнэнийг хэлэх юм бол би нилээн хэдэн дуу хийсэн байгаа боловч би тэд нар дээрээ дахиж ажиллах хэрэгтэй гэж бодож байна. Би өөртөө итгэх итгэл дээрэ ажиллаж байгаа тэр нь ч бага багаар өсч байгаа шүү. Хэрвээ би албум гаргаж чадахгүй бол хүмүүс гайхна шүү дээ, тийм болохоор би албум гаргах хэрэггүй гэж бодож байна. Эхлээд, 2012 оны 1-р сарыг бага санаа зовж эхлүүлмээр байна. (инээв)

А: ТОР болон FUBU 2ын хосолсон үр нөлөөг юу гэж бодож байна?
Soh CD: Би өмнө нь үргэлж өөрийнхөө бренд дээр ажиллаж байсан гэхдээ тэд нар дээр ажиллаж байхад хувийн бренд болохоор хязгаарлагдмал байдал маш их байдаг байсан. Чи хэр их хүн мэддэг ямар түвшинд байгаагаа мэдэхэд хүртэл хэмжээ гэж байна шүү дээ. Би олон хүмүүс мэдэж авч үзэл бодлоо солилцоход илүү олон хүмүүс мэдэж авах хэрэгтэй, тийм болохоор би FUBU-тэй хамратч ажиллахыг хүссэн. ТОР маш алдартай од бас FUBU шинэ зүйлөрөлдөж үзэхийг хүссэн тийм болохоор би ТОР-той хамтарч ажиллаж энэ имиджийг бүрдүүлэхийг хүссэн.

А: Та 5 сард Hello Kitty-тэй хамтарч ажиллана гэж сонссон. Энэ нэг л гайхмаар сонсогдож байх чинь?
Soh CD: Хувцасан дээр анх удаа Hello Kitty-тэй хамтарч ажиллах гэж байна. Одоогийн байдлаар хүмүүс hip-hop гэж ямар байдгийг мэдлэлгийг мэдэхгүй байгаа шүү дээ. Солонгост унжсан өмд буюу baggy pant-ууд hip-hop төлөөлдөг гөэж үздэг бол харин одоо бол нээх олон hip-hop одууд тийм хувцас өмсдөггүй шүү дээ. Тийм болохоор энэ үзэл бодлыг өөрчлөхийг хүсч байна бас хамтарч ажиллаж байгаа нь маш өөр зүйлийг илэрхийлж чадах байх гэж бодсон. Хавар цагт FUBU-ын алдар илүү их өсөх байх гэж итгэж байна.
ТОР: Поп урлагтай хамтарч ажиллах нь одоо бол тренд болж байгаа бас энэ нь масх олон өөр элемэнтүүдийг гаргаж ирэх байх гэж бодож байна. Хэрвээ Soh CD Hello Kitty-тэй хамтарч ажиллаагүй байсан бол би ийм бодолтой байхгүй л байх байсан байх. CD болон TOP 2 FUBU болж хувирна хаха.

А: Би энийг эхнээсээ л асуумаар байсан юм.Та 2 их дотно юм шиг харагдаж байна?
Soh CD: Би ТОР-той өмнө нь санааднгүй уулзаж байсан бас бид 2 мэдлээд л өнгөрсөн. G-Dragon миний загварын шоунд очиж байсан, бас ТОР-ын сайн найзууд Lee Hyuk soo бас 2NE1-ын стилист инийзагварын шоунд ирж байсан юм.
ТОР: Үнэндээ бол би тийм загварын шоу үзээд сууж байх хүн биш л дээ. Би Soh CD-ын талаар зөвхөн сонсож байсан. Би рүүнтэй маш гайхмаар газар уулзаж байсан. Би анх удаа сайн уу? гэж хэлсэн нь миний байнга очдог нэг виноны бар байсан юм (тэр 2 2уулаа инээв). Бид 2 яриад л байсан тэгээд л бид 2 дотно болсон. Асуудал гэх юм бол би яг юу гэж яриснаа санахгүй байгаа юм. Аль түрүүхэн Soh CD над руу харснаа “2уулаа өдөр уулзах нь жаахан ичмээр юм аа” гэж хэлсэн.

А: Та үргэлж үснийхээ засалтыгөөрчилж байх юм үүнд чинь фенууд чинь ч гэсэн дуртай байдаг. Гэхдээ энэ нь үсийг чинь унагахгүй байна уу?
ТОР: Энэ нь намайг эрүүл насан дээрээ байна гэдгийг баталж байгаа юм. Би маш их үстэй гэхдээ гайхалтай нь би сахал ургуулж чадахгүй байгаа. энэ нь яг л өсвөр насаа өнгөрөөгүй байгаа юм шиг санагдаад байдаг юм (инээв). Сахал ойрын хэд хоногоос л жоохон ургаж байгаа… Би ихэнхдээ сахалаа 2 сард нэг удаа хусдаг.

Эцэст нь 2012 оны төлөвлөгөөгөө хэлнэ үү?
ТОР: Бигбанг дэлхийг тойрсон аялалаа эхлүүлэх бөгөөд энэ жил бүх зүйл төлөвлөгдчихсөн байгаа. Энэ жил бид нар маш завгүй байх юм шиг байна. Бид нар одоо зарим гайхуулмаар болон баяртай мэдээ дуулгах гэж байгаа. Одоохондоо нээж болхгүй ээ, тийм болохоор биднийг хүлээж байгаарай.

*орчуулий гээл бодоод яваад байсийн арай гэж орчууллаа таалагдана гэж найдьяа*

А: Өнгөрсөн жил Бигбанг-д маш олон зүйл тохиолдсон шүү дээ. Тэр үеүүдэд та юу хийж байв даа?
ТОР: Бид нар Европ руу явж 2011 EMA-д оролцсон. Тэр үеэр би CF-ын бичлэгт орж байсан болохоор надад амрах зав байгаагүй. Хэрэв надад schedule байхгүй үед би студи руу явж шөнөжингөө дуу хийж байсан. би дебүт хийснээсээ хойш ганц ч амраагүй байгаа болохоор надад амралт байсан ч байгаагүй ч ямар ч ялгааүй. (инээв)

А: Та хамтлагынхаа гишүүдэд юу гэж хэлж тэднийг зоригжуулжбайсан бэ?
ТОР: Би хмгийн том нь болохоор би тэд нартай ярилцаж бас оолонд орж байсан. Түүнчлэн тэд төлөвшсөн мөн ухаан суусан болохоор би өөрөө төлөвшсөн байх ёстой..

А: 8 сарын дараа бүх гишүүд тайзан дээр огсож байна… гэхдээ 5уулаа зогсох арай өөр байсан уу?
ТОР: Би өмнө нь тайзан дээр зогсоход хэзээ ч уйтгартай байж үзээгүй. Уйтгартай байсан тэгээд шагнал авах 2 өөр санагдсан. Би үүнийг яаж хэлэх вэ.. Энэ нь надад сонин байсан гэхдээ маш сэтгэл хөдөлмөөр байсан. Би өөрийгөө тайзан дээр дахин олж чадсан.

А: FUBU-тэй хамтарч ажиллахад ТОР болон Бигбангаас хүч авсан уу?
Soh CD: FUBU-тэй энэ удаа хамтарч ажиллахад шинэ төрх өгөх байсан ба бас хүчтэй төрх өгөх байсан юм. Би энэ шинэ эрин үед тохирсон hip hop стандарт өгөхийг зорисон юм. Хийжайх явцад Бигбагын талаар маш их яригдаж байсан. Бигбанг дуугаараа hip hop-ыг үзүүлж чадах ба хүмүүс тэдэнд илүү дуртай байна. Тэд бол сайн жишээ.

А: Та яагаад энэ олон idol-уудаас ТОРыг сонгосон юм бэ?
Soh CD: Яагаад гэвэл G-dragon Beanpole царай болохоор, хаха. Би зүгээр л тоглож байнаа. Дизайнерын үдээр харах юм бол Seunghyun (TOP) одо маш алдартай байгаа. Би түүнийг ажилаас гадуур хэд хэдэн удаа харж байсан. ТОР хувцасанд маш их дуртай. Тэр фашионд маших дуртай тийм болохоор түүнд бүх хувцаснууд сайхан зохидог бас и үүнийг спонсорын үүднээс хэлээгүй шүү. Дизайнерын хувьд 2012 онд ТОР эвтэйхэн стиль сонгох Солонгосын хөгжимчин гэж бодож байна.

А: FUBU эсвэл Soh CD шиг дизайнерүүд таныг брендийнхээ нүүр царай болгохыг хүсдэг гэж боддог вэ?
ТОР: Би яаж энэд хариулах юм бэ… хаха
Soh CD: Энэ нь ТОР-ыг варай эсвэл сайхан биеэс болдог байх гэж бодохгүй байна. ТОР загварын талаар хангалттай мэддэг учираас би түүнд маш их итгэж байгаа юм.
ТОР: Яг Soh CD-ын хэлснээр хүмүүс хэзээ ч төгс байдаггүй. Нэг зураг бүхэл бүтэн амьдралд хадгалагдаж үлдэж болдог болохоор одообайгаа зүйлүүдээ сайн харуулах хэрэгтэй юм. Миний зан чанар миний насан дээр байдаг хүмүүсийн харуулж чадаагүй зүйлийг зураг авалтан дээр харуулахыг хүсдэг.

А: ТОР-ын карисма нь юу вэ?
Soh CD: Би өмнө нь ТОР-д маших харамсаж байсан яагаад гэвэл ТОР модел болж уригдахдаа ихэнхдээ карисмагаа болон эр хүн сиг төрхийг гаргахыг хүсдэг. Би ТОР-ынбусад карисматик төрхүүдийг харсан – их сониуч зантай, бас ямар ч төвөгтэй асуудлын эсрэг зогсох чадвартай. Энэ FUBU-ын зураг авалт нь түүний хүүхэд шиг болон энгийн байдлыг харуулж байгаа.

Бид нар ТОР-ыг загварын сэтгэлгээ чин арай өөр болохоор таны силыг гаргах маш хэцүү байдаг гэж сонссон. Энэ үнэн үү?
ТОР: Би жаахан гоочилдог л доо (инээв), яагаад гэвэл миний мэргэжил өөригөө хүмүүст харуулах шүү дээ. Би үргэлж өөрийнхөө хилдэг төрхийг харуулахыг хүсдэг, заримдаа миний цөхрөлтгүй оролдлого надад арай л хэтэрхий юм шиг санагддаг.

А: Soh CD зөвхөн FUBU-д зориулж хийсэн хувцаснууд өмсөхөд ямар санагдаж байна?
ТОР: Үнэндээ бол би бага байхаасаа эхлээд hip-hop-д маш дуртай байсан, мөн би өмнө нь Америкт байдаг найз болон хамаатнуудаасаа FUBU-ээс хувцас авахад туслаач гэж гуйдаг байсан. Би FUBU-ын Platinum хэсэгт маш дуртай, мөн миний хувцасны шүүгээнд Platinum хэсэг ихэнх нь байдаг. Би FUBU-ын модел болно ман Soh CD зохион бүтээнэ гэхэд би маш их хүлээж байсан. Түүний тусгайлан зохион бутээсэн хувцасыг өмсөнө… бас би түүнийг хажууд сууж байгаа болохоор ингэж хэлээгүй, гэхдээ би маш их гайхсан. энэ нь надад миний өмсөжбайсан бүх хувцаснууд шинэчлэгдсэн юм шиг мэдрэмж төрж байсан.

А: Өмнө нь ТОР Gummy-ын ‘I am a Singer’ дээр гэнэтийн зочин болж байсан шүү дээ. Шоунд оролцох ямар байсан бэ?
ТОР: Өмнөх тэмцээнүүд дээр Gummy noona 1-р байрыг эзлээгүй гэж сонсоод “Энэ удаад заавал ялах ёстой” гэж бодсон. Сүүлд нь тэр сайн оноо авсан (1-р байр) авсан. Би сэтгэлхангалүүн байсан. Үнэндээ хэрвээ ‘I’ am a Singer’-т би оролцож байсан бол би маш их сандрах байсанбайх, гэхдээ би тэр тайзан дээр ганц л удаа гарч туслах учираас сандрах хэрэггүй гэж өөртөө хэлсэн.

А: Жүжигчин Lee Mi-Suk ‘Healing Camp’-д оролцож байхдаа таньтай хамтарч ажилламаар байнаа гэж хэлж байсан. Та жүжигчнээрээ хэзээ комебакаа хийх вэ?
ТОР: Би ‘I am A Singer’ бичлэгэнд орж дуучихаад санаандгүй Lee Mi-Suk sunbae-nim-ыг ‘Healing Camp’ дээр гарж байхыг харсан юм. Үнэндээ би шоунд оролцож байхдаа инээдтэй болгохын тулд “Lee Mi-Suk sunbae-nim-тэй зураг авалтанд оролцох маш ядармаар байлаа” гэж хэлсэн нь арай хэтрүүлсэн юм шиг санагдсан дараа нь би тэгж хэлсэдээ харамссан. Lee Mi-Suk sunbae-nim-тэй хамт ажиллах нь надад маш нэр төртэй шүү дээ. Харин миний жүжиглэх гэх юм бол надад уншсан хэдэн төслүүд байгаа гэхдээ Бигбангын албум товолсон хугацаанаас арай эрт гарсан учираас миний бүх анхаарал албумд хандагдсан байгаа. Хэрвээ өөр гоё төцлүүд болон цаг хугацаа нь таарах юм бол би яасан ч жүжиглэнэ шүү дээ.

А: Танд соло-албум гаргах төлөвлөгөө байна уу?
ТОР: Надад соло-албумын талаар хэлэх үг алга. Би бэлэн болсон цагтаа л соло-албумаа гаргана гэж бодож байна. Үнэнийг хэлэх юм бол би нилээн хэдэн дуу хийсэн байгаа боловч би тэд нар дээрээ дахиж ажиллах хэрэгтэй гэж бодож байна. Би өөртөө итгэх итгэл дээрэ ажиллаж байгаа тэр нь ч бага багаар өсч байгаа шүү. Хэрвээ би албум гаргаж чадахгүй бол хүмүүс гайхна шүү дээ, тийм болохоор би албум гаргах хэрэггүй гэж бодож байна. Эхлээд, 2012 оны 1-р сарыг бага санаа зовж эхлүүлмээр байна. (инээв)

А: ТОР болон FUBU 2ын хосолсон үр нөлөөг юу гэж бодож байна?
Soh CD: Би өмнө нь үргэлж өөрийнхөө бренд дээр ажиллаж байсан гэхдээ тэд нар дээр ажиллаж байхад хувийн бренд болохоор хязгаарлагдмал байдал маш их байдаг байсан. Чи хэр их хүн мэддэг ямар түвшинд байгаагаа мэдэхэд хүртэл хэмжээ гэж байна шүү дээ. Би олон хүмүүс мэдэж авч үзэл бодлоо солилцоход илүү олон хүмүүс мэдэж авах хэрэгтэй, тийм болохоор би FUBU-тэй хамратч ажиллахыг хүссэн. ТОР маш алдартай од бас FUBU шинэ зүйлөрөлдөж үзэхийг хүссэн тийм болохоор би ТОР-той хамтарч ажиллаж энэ имиджийг бүрдүүлэхийг хүссэн.

А: Та 5 сард Hello Kitty-тэй хамтарч ажиллана гэж сонссон. Энэ нэг л гайхмаар сонсогдож байх чинь?
Soh CD: Хувцасан дээр анх удаа Hello Kitty-тэй хамтарч ажиллах гэж байна. Одоогийн байдлаар хүмүүс hip-hop гэж ямар байдгийг мэдлэлгийг мэдэхгүй байгаа шүү дээ. Солонгост унжсан өмд буюу baggy pant-ууд hip-hop төлөөлдөг гөэж үздэг бол харин одоо бол нээх олон hip-hop одууд тийм хувцас өмсдөггүй шүү дээ. Тийм болохоор энэ үзэл бодлыг өөрчлөхийг хүсч байна бас хамтарч ажиллаж байгаа нь маш өөр зүйлийг илэрхийлж чадах байх гэж бодсон. Хавар цагт FUBU-ын алдар илүү их өсөх байх гэж итгэж байна.
ТОР: Поп урлагтай хамтарч ажиллах нь одоо бол тренд болж байгаа бас энэ нь масх олон өөр элемэнтүүдийг гаргаж ирэх байх гэж бодож байна. Хэрвээ Soh CD Hello Kitty-тэй хамтарч ажиллаагүй байсан бол би ийм бодолтой байхгүй л байх байсан байх. CD болон TOP 2 FUBU болж хувирна хаха.

А: Би энийг эхнээсээ л асуумаар байсан юм.Та 2 их дотно юм шиг харагдаж байна?
Soh CD: Би ТОР-той өмнө нь санааднгүй уулзаж байсан бас бид 2 мэдлээд л өнгөрсөн. G-Dragon миний загварын шоунд очиж байсан, бас ТОР-ын сайн найзууд Lee Hyuk soo бас 2NE1-ын стилист инийзагварын шоунд ирж байсан юм.
ТОР: Үнэндээ бол би тийм загварын шоу үзээд сууж байх хүн биш л дээ. Би Soh CD-ын талаар зөвхөн сонсож байсан. Би рүүнтэй маш гайхмаар газар уулзаж байсан. Би анх удаа сайн уу? гэж хэлсэн нь миний байнга очдог нэг виноны бар байсан юм (тэр 2 2уулаа инээв). Бид 2 яриад л байсан тэгээд л бид 2 дотно болсон. Асуудал гэх юм бол би яг юу гэж яриснаа санахгүй байгаа юм. Аль түрүүхэн Soh CD над руу харснаа “2уулаа өдөр уулзах нь жаахан ичмээр юм аа” гэж хэлсэн.

А: Та үргэлж үснийхээ засалтыгөөрчилж байх юм үүнд чинь фенууд чинь ч гэсэн дуртай байдаг. Гэхдээ энэ нь үсийг чинь унагахгүй байна уу?
ТОР: Энэ нь намайг эрүүл насан дээрээ байна гэдгийг баталж байгаа юм. Би маш их үстэй гэхдээ гайхалтай нь би сахал ургуулж чадахгүй байгаа. энэ нь яг л өсвөр насаа өнгөрөөгүй байгаа юм шиг санагдаад байдаг юм (инээв). Сахал ойрын хэд хоногоос л жоохон ургаж байгаа… Би ихэнхдээ сахалаа 2 сард нэг удаа хусдаг.

Эцэст нь 2012 оны төлөвлөгөөгөө хэлнэ үү?
ТОР: Бигбанг дэлхийг тойрсон аялалаа эхлүүлэх бөгөөд энэ жил бүх зүйл төлөвлөгдчихсөн байгаа. Энэ жил бид нар маш завгүй байх юм шиг байна. Бид нар одоо зарим гайхуулмаар болон баяртай мэдээ дуулгах гэж байгаа. Одоохондоо нээж болхгүй ээ, тийм болохоор биднийг хүлээж байгаарай.

*орчуулий гээл бодоод яваад байсийн арай гэж орчууллаа таалагдана гэж найдьяа*

Энэ Gummy-тэй ‘I’m Singer’ дээр хамтарсан хэсэг

 

4 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. mineunyeon / Feb 26 2012 7:58 PM

    bayarlalaaa Jester

  2. marsel / Feb 26 2012 8:09 PM

    soliotoi…iim ih yumig orchuulj gargaj bdg setgel gargasand bayarlalaa Jeegii!!! hehe

  3. huka / Feb 27 2012 7:43 PM

    unher ih setgel gargj orchulsn vn berlaa

  4. akcent / Feb 27 2012 10:17 PM

    mash shan

Сэтгэгдэл үлдээх

