Skip to content
Хоёр дугаар сар 26, 2012 / erikaterguun

Daesung-н авто ослоор нас барсан хохирогчын ахтай хийсэн ярилцлага

 

 

Entertainment Weekly-ыхан Daesung-ын авто ослоос барж нас барсан хохирогчын ээжтэй нь уулзсан билээ. Нас барсан хүний ээж “Daesung манай гэрт ганц ч удаа ирээгүй. Оршуулгын ажил дээр бид нар царайг нь ч харж чадаагүй” гэж хэлсэн юм.
2 талын ярисан зүйл 2уулаа өөр болоод байгаа юм. “Бид нар Daesung-ын царайг ганц ч удаа хараагүй” гэсэн нь олон хүнийг шоконд оруулсан юм.
Entertainment Weekly-ын Бигбангын талаар гаргасан энэ нэвтрүүлгээс болж Бигбангын фенүүд гэнэтийн дайралт хийж эхэлсэн байна. Ихэнх хүмүүс энэ нь Entertainment Weekly-ыхан KBS болон YG Entertainment-ын муу харилцанн дээр тулгуурлан өшөөгөө авахын тулд ингэж байна гэж бодож байгаа.
Тэгэхээр аль нь үнэн бол? Энэ хэргээс болоод бид нар хойрогчын гэр бүлийхэнтэй уулзахаар очсон юм. Хохирогчын ахтай нь уулзсан юм.
За ингээд ярилцлагыг нь үзье:

Та Entertainment Weekly-г үзчихээд юу гэж хамгийн түрүүнд бодсон бэ?
▲ Би тэр ангийг үзээгүй ээ дараа нь харин хэдэн удаа дуудлага аваад мэдсэн. Дараа нь би интербет орж энэ юу болсныг харсан ба уншсаны дараа тэр нэвтрүүлэг яаж нэг л талыг баримталсан нь миний уурыг маш их хүргэсэн. Тэд нар яг миний авга эгч болон бид 2 албаар нөхөн олговорын мөнгө зэргийг гэр бүлийнхээ гишүүдэд өгөөгүй авсан юм шиг болгосон байна лээ. Намайг эргэн тойрны маннь хүмүүс эцэг эхийнхээ мөнгийг хуурч авсан гэж буруугаар ойлгож байгаа. Би энэасүүдлын талаар ямар нэгэн тайлбар хэлээгүй байгаа ч би ямар нэгэн юм хийх хэрэгтэй гэж бодож байна.

Бусад гэр бүлийн гишүүд нээрээ Daesung-ыг хараагүй юм уу? Аль нь ч хараагүй юм уу?
▲ Бид нар Daesung-ыг эхлээд оршуулгын ёслол дээр ирэхэд бид нар маш их уурласан. Гэхдээ тэр маш олон удаа биднээс уучлалт гуйсан бид ч мөн адил уучлалт гуйсных нь хирээр өршөөсөн. Гэвч энэ яаж бид нар ганц ч удаа Daesung-ыг хараагүй байж болох юм бэ? Мэдээж бид нар Daesung-ыг харсан тэр маш өрөвдөлтэй харагдсан. Би дүүгээ алдахад надад маш хэцүү байсан ч гэхдээ тэр нөхцөл байдал бүх бурууг Daesung-д өгөх нь биш байсан. Бүгд маш төвөгтэй байсан. Гэхдээ тэр хэрэг бүгд Daesung-ын буруу биш байсан гэж бодоход намайг тайвшруулж би Daesung-тай дахиж ярьж чадахаар болсон.

Танай гэр бүл болон Daesung-ын тал 2 тохиролцоонд хүрээгүй юм уу? Та нар нөхөн олговор аваагүй юм уу?
▲ 2011 оны 7 сарын 19-ны өглөө бид тохиролцоонд хүрч нөхөн олговорын талаар ярисан. Daesung өөрөө ирж чадаагүй, гэхдээ Daesung-д тусалж байсан хүн бид нар дээр ирж ярилцсан. Тэр үэд манай аав, манай ээж, би ман манай авга эгч хүртэл байсан. Хохирогчын эцэг эх заавал байх ёстой гээд манай эцэг эхт тайлбарлаж өгсөн. Бид нар гэрээбайгүүлж гарын үсэг хүртэл зурсан.

Entertainment Weekly дээр хохирогчын гэр бүл ямар ч нөхөн олговор аваагүй гэж хэлсэн байсан.
▲Яг миний хэлсэн шиг яагаад нэхэн олговор интэр байхгүй гэж? Манай ээж одоогийн байдлаар өвчтэй байгаа. Манай ээж тархины сосогтой гэсэн онош тогтоогдоод байгаа. Тэр яг одоо эрүүл биш байгаа ба ой ухаан нь тогтворгүй байгаа. Манай ээж Entertainment Weekly-тэй ярилцлага хийснээ хүртэл санахгүй байгаа. манай аав хүртэл өвчтэй байгаа.

Энэ өвчин хүүгээ алдсанаас болсон уу?
▲Энэ зүгээр л хэдэн жилийн өмнө хийлгэсэн мэс заслаас болж үүссэн архаг өвчин юм. Тэр зүгээр байсан бас по санамж нь хүртэл зүгээр байсан, гэхдээ маш олон хэцүү зүйл гэр бүлд маань тохиолдож бас байнга гэртээ байснаас болж түүний эрүүл мэнд нь муудсан. Хүүгийн хувьд энэ нь маш ичмээр байна.

Та нарт ямар нэгэн гэр бүлийн хэцүү зүйлүүд байгаа юу? Entertainment Weekly-ээр мэдээлж байгаагаар бол танар хэцүү амьдарч байгаа юм шиг харагдсан.
▲ тэр нэвтрүүлэг дээр үзүүлсэн шиг тийм хэцүү биш байгаа. Бидний амьдарч байгаа газарт шинэчлэлт хийх гэж байгаа учираас бид нар 4-р сард нүүх гэж байгаа. Гэхдээ манай эцэг эхийн байдлаас болоод бид нар одоохондоо гэр орноо цэвэрлээгүй байгаа юм тийм болохоор энэ инэж замбараагүй харагдаж байгаа юм.

Daesung-ын SBS ‘Healing Camp’ дээр ярисан бүх зүйл үнэн үү?
▲ Тэр хэлсэн бүх зүйл нь бүгд үнэн. Үнэнээс өөр юуг ч хэлээгүй. Би ‘Healing Camp’-ыг өөрөө үзсэн. Тэр нөхөн олговор гэх мэт зүйлүүд яригдаж дууссаны дараа би Сөүлд байдаг YG Entertainment-ын байшин дотор аага кофе ууж суусан юм. Тэгэхдээ би “Би чамайг дэлхийн өмнө нүүр бардам инээгээсэй гэж хүсч байна.” гэж хэлсэн. Одоо ч гэсэн би Daesung-ын сайн байхыг хармаар байна. Тэр одоо ч гэсэн залуу хүн шүү дээ.

Яагаад Entertainment Weekly-ыхан таньтай уулзаагүй ээжтэй чинь уулзсан юм бол?
▲ Би одоо Incheon нисэх онгоцны буудлын тэр хавьд ажилладаг тэгээд би ээлжээр гардаг болхоор би байнга завгүй гэртээ оройтож ирдэг. Миний ага эгч гэрээс байнга гарч орж байдаг гэхдээ тэр өдөр манай авга эгч гадуур хөөцөлдөх ажилтай гээд гарсан юм байна лээ. Entertainment Weekly-ыхан яг манай аав ээж 2 гэртээ байдаг үеэр ирсэн юм байна лээ тэгээд ярилцлага авсан юм байна лээ.

 

*жинкэн ёооо яаж ийм байж чадав аа?? дэлхий даяар гардаг юм байж ичээсэй жинкэн*

11 Сэтгэгдлүүд

Сэтгэгдэл үлдээх
  1. oyuka / Feb 26 2012 8:50 PM

    hurdan oruulj bna shvv …thanks
    teneg KBS oroldoh yma olj yadsan ym …
    arai gj comeback hiik bgaa hvniig ingej zowooj yahnawdee … comeback hiih shiidwer gargahad hetsvvl bsan bj taaraa sh d YG tai haritsaa muutai ni tendee l ym bgaaz hvnii zowlongoor jargal hiisen baliar amitad

  2. 123 / Feb 26 2012 8:54 PM

    яг зөв

  3. mineunyeon / Feb 26 2012 8:56 PM

    KBS odoo yu ve????? hudla ingesnuu tgsnu gj eejes ni tulgsan asuult tavij tgd l eej ni tgsn biz.

  4. mineunyeon / Feb 26 2012 8:57 PM

    KBS ch fanuded alulj dee
    ih bantaj bga bhda

  5. marsel / Feb 26 2012 8:59 PM

    тийшдээ иймэрхүү юмнууд болиосой…арай ч бас ингэж муухайгаар хэлж болкушд…хичнээн комбак нь эртэдсэн ч гэсэн тэд нар бол дэндүүлсэн байналээ…

  6. Turmunkh / Feb 26 2012 9:00 PM

    mmmmmm oilgolooo thank

  7. bummie / Feb 26 2012 9:17 PM

    tm bhaa
    hh yumaa olj ydsan yum hjihiin ene kbs

  8. big bang / Feb 26 2012 10:40 PM

    harin tiin tednar ystoi oodguu ymaaa dae hetsuul bga bhda

  9. KODY / Feb 28 2012 1:09 PM

    За тийм байлгүйдээ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  10. nagi / Feb 28 2012 2:49 PM

    yhhhhhhh tiim blgui de

  11. Don't stop M***** / Mar 2 2012 6:49 PM

    arai eejid ni mungu ugsun bish bga ntr haha….magad l yum

Сэтгэгдэл үлдээх

